PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1400 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník SK13
Vloženo 5.2.2015
Aktualizováno 1.8.2018
Zobrazeno 1 405x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po krátké zkušenosti s chopprem jsem se vrátil zpět k naháčům,jen jsem navýšil kubaturu

Více fotografii

Motorka koupena od John76 (Praha) - Po koupi jsem ji dával do servisu, kde museli veškeré šrouby buď povolit anebo dotáhnout, motorka potřebovala celkový servis,ale žádné zásadní problémy nebyly. Jen ten, co lakoval kola,tak by se to měl naučit - byly nalakovaný i pod kotoučema ... asi jinej gang. Přes zimu, trochu vyleštění a přešití sedla. Na jaře ještě seřízení motoru, olej a nové přední pneu a bude fajn.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJR 1300: Menší než GSXko.

První dojmy - Naprosto mě ta motorka fascinuje, klasický naháčkovský styl s ohromným krouťákem od spodu.

Motorku bych doporučil pro - Kdo má rád klasiku a spíš pro motorkáře,co už se vyblbli na jiných strojech.

Doplňky na motorce -



Recenze

Po kladných zkušenostech s GSF 600 Bandit a rychlé seznamovačcce s chopprem XV 1700 Roadstar, kdy jsem poznal, že jsem ještě nedošel do brblajícího věku harleyů byla volba jasná - zpět k naháčům, jen větší než Bandita 600.
V hledáčku zůstaly motorky 1200 Bandit, XJR 1300, CB 1300 a GSX 1400.

Bandita už jsem měl, XJR byla subjektivně menší motorka a honda je vodník,což jsem nechtěl. GSXko zůstalo a jsem tím rád.

Po krátkých zkušenostech mi ta motorka připadá jako bych spojil klady svých předchozích - klasika Bandit a chopprovský motor,který táhne od spodu. Váha motorky je na místě sice trochu znát,ale oproti XV 1700 ...

Posez - není to pojízdné křeslo, ale sedlo je dostatečně velké,aby si zadnice nestěžovala po půl hoďce.

Úložný prostor o kterých se většině nakedbike jenom zdá. Spolujezdec má dost místa - bohužel musím přešít znova sedlo - vybraná kůžeje dost kluzská a ve dvou se cítím jako bych opravdu měl baťůžek na zádech - sedlo už je poslána na změnu tvaru a jiného materiálu.

Spotřebu neřeším, servis jsem nechal udělat základní s prohlídkou celé motorky - stav je úměrný stáří - žádné zásadní problémy.

Trochu se bude muset vyleštit, přeleštit hliníkové části a bude z ní fešanda

03/2015
Přes zimu přešité sedlo, rozleštěné chromové části, nová závažíčka na řidítka. Chytla bez problémů, zkušební jízda super, už aby bylo tepleji. Ještě mě čeká výměna oleje a kontrola spojky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JirkaCL
JirkaCL napsal 13.02.15 v 19:12

dobrá volba

SK13
SK13 napsal 08.02.15 v 09:07

Díky za komentáře, šťasné kilometry v jedné stopě

Kostelník
Kostelník napsal 06.02.15 v 12:14

Krása. Jako alternativa XJR asi jediná možná Tohle je ještě motorka...

Petaheaven
Petaheaven napsal 06.02.15 v 08:25

Nádherná motorka v krásné barvě. Mám GSX EF a kdybych se do budoucna rozhodoval mezi nástupci,volím jako ty,XJR nebo GSX 1400...

Tak ať to jezdí

Decathlon
Decathlon napsal 05.02.15 v 22:52 10b.

Pěkná mašinka

Více komentářů



TOPlist