SEZÓNA 2015
3.2.2015
Krapet historie
Odedneška jsem šťastným majitelem tohohle krásného stroje značky Yamaha.
Takže, motorku mám koupenou od kamaráda.
Nějako žáří/říjen 2014 ho ťuklo auto a on to položil na levou stranu. Lehce hnutej a promáčklej výfuk, vyteklý a proražený chladič, promáčklá výstuž chladiče, promáčklej boční plast, prasklý kryt alternátoru, zlomený blinkr+ohlý držák, ohlá řídítka a pak už jenom kosmetický věci (zrcátko,škrábance)
Cena originálních dílů - 50.000 (proto rodina brečela že to je totálka a chtěli se toho zbavit )
Kamarád měl o ní zájem a tak jsem se na ní šel podívat (od bouračky jsem jí neviděl). Nebyla na tom zase tak špatně.Řekl jsem si, že ta je moje, že budu hajzl a na kamaráda kašlu (po tom co zjistil, že je položená nakonec ztratil zájem ). Byla pořizovaná jako TOPovka ! Měl jsem štěstí, stavoval jsem se v sobotu a v pondělí ji chtěli odhlásit. Měl jsem štěstí...Motorka je doma i s motardovejma kolama a spoooustou dílů k tomu. Čeká mě malá, leč né moc finančně (doufám!) namáhavá oprava.
Jsem čtvrtý majitel v ČR, motorka od r.2009 lítá na českých silnicích Najeto 63.000 km, ale je prý po GO motoru
Už se nemůžu dočkat až vyjedeme, ale rok si počkám, teď mi bude 17, papíry mám na padinu a rozšiřovat nemá cenu, když za rok dělám na auto + A2
__
Zprovoznění
23.6.2015
Když jsem rozjezdil Rieju, tak přišla řada kouknout se i na tohohle Japonskýho krasavce Trochu jsem se lekl číselného údaje na tachometru - 63.032 Km... Uklidňovala mě snad jen ta věc, že to na 100% nebude stočený a že by to mělo bejt v cca 60.000 po GO
Nejprve jsem si sundal plasty (stažený na krev!!) a demontoval rozbitej chladič (do vrtule a ulomený výpust na hadici). Sundal jsem nádrž a vycukl motor Motor jsem pečlivě odmastil, očistil a pak jsem se rozhodl sundat víko spojky. To bylo nadávání a sprostejch slov. Někdo předemnou tam nechal křížový šrouby (asi ještě origo), měly servaný hlavičky,polovina byla přirezlá a všechno bylo utahovaný na krev.. Zabít...
Jen co šlo dolu víko, tak jsem odpojil oilmaster (moc mu nevěřím). Sehnal se klingerit a udělalo se nový těsnění na víko a pumpu. Taky jsem koupil nové nerez šrouby s imbusovou hlavou. Nedalo mi to a sundal jsem válec, opravdu na vložce je ještě vidět jak byla broušená Píst byl trochu připeklej od oleje a byly zapadlý kroužky který trošku podfukovaly. Ještě že mně napadlo vyleštit přívěru. Dobře že mně to napadlo (vůbec se mi do toho původně nechtělo), protože byla neskutečně zablitá olejem, na dost místech se olej už připekl a za boha nešel dolů. Trošku jsem tu mršku poladil a válec šel zase na motor a motor do motorky
Koupil jsem jetý chladič za 650 Kč a už se mohlo skládat.
Když jsem to složil, tak si říkám, že stejně na to ještě nemám papíry, tak proč to nepostavit na drapáky a trošku nepolítat mimo silnici... Z motorky šla pryč značka, zadní stupačky a zadní blinkry. Nejprve jsem se toho bál, ale ta motorka je na lehčí terén stavěná
Ku dnešnímu dni na ní mám nalítáno 180km, ale ještě je pořád co se učit...
Motorka víc jak 90-95 km/h nejede, soudím to buď na špatné vyplachování válce způsobené ohnutým výfukem s restrikcema (občas mi i vystřelí do výfuku + černá svíčka) anebo je to omezovačem. Dle mého za to může oboje Každopádně výfuk bude nový a na omezovač se ještě kouknu Mám tu ještě spoustu práce.
__
Nový ráfek
24.8.2015
Konečně mi přišel objednaný ráfek. 17"x 3" 36 děr. Je to z Yamahy WR 250. Půjde na předek. Původní motard. ráfek obouval totiž gumu 12/60-17. Při přeměření je to šířka +/- 70mm a to by se zadní gumou o šířce 150mm nemuselo dělat dobrotu (ano, vím taky se to jezdí). Guma je řezaný slick, sice drží za tepla, ale za studena se bojím že bude klouzat a nelíbí se mi Teď na to můžu vklidu obout gumu 120/60 a nemusím se ničeho bát (a vyjde levněji než ten slick)
___
Shrnutí sezóny 2015
Km: cca 600 km (pole louky lesy)
Výdaje: cca 5.000 Kč
Vlastník | TommyPchalek | |
---|---|---|
Vloženo | 4.2.2015 | |
Aktualizováno | 27.4.2019 | |
Zobrazeno | 3 202x |