Áno je to tak. rozhodol som sa zhodiť patinku a renovovať. Pravdepodobne chyba ale hrdza bola neuveriteľná, pôvodne to mala byť len výmena čapu zadnej kyvky, vôľa prekonávala akékoľvek servisné limity. no napokon kvôli tomu čapu je potreba rozobrať všetko tak som to už rovno opieskoval a dal nastriekať. leštil som kolesá aby sa blysli ako psie guľky. Už to nebude stará číza, ale vytvroeím si vlastnú patinku. Je to motorka na používanie, takže žiadne renovácie typu - skrutky s popisom nemôžu byť , alebo kryt reťaze ku ktorému mám odpor a je odložený v garáži. Je to mašina na jazdenie, nieje to žiadny veterán je to len stará športka.
Motor po poslednej GO (kde som nevymedoval vôľu v prevodovke :/ ) išiel 115km/h bez starostí. Wape šlape. Vynikajúca motorka. Tak snáď ju zložím na 100. výročie ČZ !!
Vlastník | Destroyer | |
---|---|---|
Vloženo | 30.1.2015 | |
Aktualizováno | 6.4.2023 | |
Zobrazeno | 2 349x |
jenom se nepotento , dobrá rada a ty se hned čertíš, ale taková je doba. Nač to tak jako rychle skládáš, pak to děláš stejně znova, marný Pružiny jsem dal vždy všude nový, starý byly buď prasklý a nebo jak kšandy.
Pamätal som si z červenej čezety brzdový štít vpravo - predsa 175 de luxe ktorá mi poslúžila na ND mala brzdový štít na pravej strane! tak som sa predsa len nezbláznil.
...Beztak som to skladal narýchlo pretože som potreboval vedieť či bude nová vidlica fungovať, pretože nové pružiny sa mi zdali príliš dlhé a hrubé. Samozrejme výsledkom je skalopevná vidlica, pružiny budem teda napokon meniť za pôvodné.
Je to naopak, viem to. Aj blatnik aj bubon. Skladal som to rychlo a pamatal som si ze na 175/477 bol na opacnej strane. Hlavne ma za to ukrizujte. Madlo je lakovane docasne. Nedalo sa rozmontovat tak som ho zavaril a zalakoval dokopy. Mam druhu podsedlovku na renovaciu.
ano je, bohužel musím souhlasit. Nejen obrácené držáky klaksonu, nezalakovaná madla (tady raději celolak), ale i obrácené blatníky to jsou dnes pečliví renovátoři
Řekl bych, že i blatník je obráceně...
štít vlevo na Čz není dogma, mám 475, 470, 473 a 450.05 a minimálně jedna z nich ho má vpravo. Dej to, jak máš úchyt bovdenu na blatníku. Ke štítu najdeš možná info na veteranforum.cz. Wape to je nějaká SK verzia VAPE ? Ještě poznámka, veterán to je a to lakované madlo tam nedávej, i drobnosti dělají renovaci renovací . Jinak moc pěkný .
U ČZ patří štít přední brzdy nalevo. Řekl bych, že máš obráceně předek...