renocar_duben



PROFIL MOTORKY

ČZ 175/470 (1965)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Destroyer
Vloženo 30.1.2015
Aktualizováno 6.4.2023
Zobrazeno 2 349x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 22.03.2019, Uskutečněno: 22.03.2019, Zhlédnuto: 63x


Áno je to tak. rozhodol som sa zhodiť patinku a renovovať. Pravdepodobne chyba ale hrdza bola neuveriteľná, pôvodne to mala byť len výmena čapu zadnej kyvky, vôľa prekonávala akékoľvek servisné limity. no napokon kvôli tomu čapu je potreba rozobrať všetko tak som to už rovno opieskoval a dal nastriekať. leštil som kolesá aby sa blysli ako psie guľky. Už to nebude stará číza, ale vytvroeím si vlastnú patinku. Je to motorka na používanie, takže žiadne renovácie typu - skrutky s popisom nemôžu byť , alebo kryt reťaze ku ktorému mám odpor a je odložený v garáži. Je to mašina na jazdenie, nieje to žiadny veterán je to len stará športka.
Motor po poslednej GO (kde som nevymedoval vôľu v prevodovke :/ ) išiel 115km/h bez starostí. Wape šlape. Vynikajúca motorka. Tak snáď ju zložím na 100. výročie ČZ !!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
cmiral (6) napsal 24.03.2019 v 18:30

jenom se nepotento , dobrá rada a ty se hned čertíš, ale taková je doba. Nač to tak jako rychle skládáš, pak to děláš stejně znova, marný Pružiny jsem dal vždy všude nový, starý byly buď prasklý a nebo jak kšandy.

Destroyer (237) napsal 24.03.2019 v 17:02

Pamätal som si z červenej čezety brzdový štít vpravo - predsa 175 de luxe ktorá mi poslúžila na ND mala brzdový štít na pravej strane! tak som sa predsa len nezbláznil.
...Beztak som to skladal narýchlo pretože som potreboval vedieť či bude nová vidlica fungovať, pretože nové pružiny sa mi zdali príliš dlhé a hrubé. Samozrejme výsledkom je skalopevná vidlica, pružiny budem teda napokon meniť za pôvodné.

Destroyer (237) napsal 24.03.2019 v 08:27

Je to naopak, viem to. Aj blatnik aj bubon. Skladal som to rychlo a pamatal som si ze na 175/477 bol na opacnej strane. Hlavne ma za to ukrizujte. Madlo je lakovane docasne. Nedalo sa rozmontovat tak som ho zavaril a zalakoval dokopy. Mam druhu podsedlovku na renovaciu.

cmiral (6) napsal 24.03.2019 v 08:01

ano je, bohužel musím souhlasit. Nejen obrácené držáky klaksonu, nezalakovaná madla (tady raději celolak), ale i obrácené blatníky to jsou dnes pečliví renovátoři

CadLubeen (3) napsal 23.03.2019 v 20:15

Řekl bych, že i blatník je obráceně...

cmiral (6) napsal 23.03.2019 v 12:43

štít vlevo na Čz není dogma, mám 475, 470, 473 a 450.05 a minimálně jedna z nich ho má vpravo. Dej to, jak máš úchyt bovdenu na blatníku. Ke štítu najdeš možná info na veteranforum.cz. Wape to je nějaká SK verzia VAPE ? Ještě poznámka, veterán to je a to lakované madlo tam nedávej, i drobnosti dělají renovaci renovací . Jinak moc pěkný .

CadLubeen (3) napsal 23.03.2019 v 08:37

U ČZ patří štít přední brzdy nalevo. Řekl bych, že máš obráceně předek...


Nejnovější záznamy v deníku
  • Renovácia pokračuje

    Je to peklo kým sa človek dostane opäť ku skladaniu motorky. Pôvodne som si myslel že za pár týždňov budem mať motorku hotovo a už je rozobratá takmer 2 roky. https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/16/481313_

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.04.2019
    Uskutečněno: 15.04.2019
  • znovuprivedenie na svet

    motorka dostala poriadny šok po dovolenke v ČR. Motor - zadretá prevodovka, zhorené zapaľovanie a prišiel som na spústu iných závad. Zakúpil som druhú motorku pretože čas pred STK tlačí, dal som dokopy narýchlo motor kto

    Typ: Oprava
    Vloženo: 07.03.2015
    Uskutečněno: 07.03.2015


TOPlist