Suzuki DL 650 V-Strom (2014)

Vlastník Clint.
Vloženo 19.1.2015
Aktualizováno 21.7.2021

Vloženo: 21.06.2018, Uskutečněno: 20.06.2018, Stav tachometru: 48648 km, Zhlédnuto: 5x

Loni první větší výlet, do krajin mě neznámých na grossglockner, (viz.deník), má pokračování. Tentokrát se plánovala kukačka na Hitlerovo Orlí hnízdo na vrcholku hory kehlstein 1834m.n.m. Po loňské vydařené toulce, se letos připojilo víc mašinkářů a to většina z řad hasického záchraného sboru z různých koutů naší zemičky. ( už to je zážitek, si s těmito hrdinými muži popovídat o jejich práci, nebo jen poslouchat jak a o čem se baví oni mezi sebou, je to liga silných borců). No nic, zpátky k posádce, opět nás doprovázel můj bratranec se svojí rodinkou ve voze. No a moje největší radost můj mazák (syn) Filip absolvoval tento tripík se mnou v tandemu. Konečně nabyl věku, vyžadující zákon pro spolujezdce a mě se už tím splnil sen a to dvojnásobně, protože, jakožto tzv. teenager nešetřil slovy nadšením z celé akce.
A tak den první-
Cesta opět zahrnovala jasné cíle a to co nejméně dálnice, koupačky, pohodu. Po projetí a koupání v různých částech rakouska, jakožto nádherné zemi, přes krásné panorama Postalmu, jsme se dostali pod náš cíl do zamluveného hotelu v Berchtesgadenu. Po ubytování jsme se ještě přesunuly do turisticky atraktivního místa jezera königssee, ležícího v těsné blízkosti Hitlerova doupěte se značným výškovým rozdílem. Samozřejmě nutnost se vykoupat i přes drtivě ledovou vodu pak už jen zpět na véču do hotelu s českým majitelem, znajícím historii a její pamětníky našeho cíle. A na kutě.
Druhý den-
snídaně nastrojit se a hurá dobýt hnízdo ovšem turisticky. Sjelo se od hotelu na parkoviště, kde se zaplatí vlezné do autobusu, 16é za dospělého nebo 18é za dospělého s dítětem, tož já. Ten vyveze nadšence na horu k výtahu, který zajišťuje vstup do našeho cíle. Za mě, nádhera nádherná s dýchnutím smutné atmosféry. Škoda slov o tomto místě, nutno vidět,slyšet, přečíst. Takže po jisté dávce informací a nabažení, sjezd busem k mašinám a směr Salzburg a to přímo na Hangár č.7 red bull. Tak, toto taky stojí za to, parkování zdarma, vlezné taktéž zdarma a ještě při cestě domů, tož to nádherné!!! Dále už jen přesun k Atersee ,tam něco pojíst, dáchnout, koupačku a pokračovat v hytparádě ku domovům.
Sečteno podtrženo - najeto celkem něco málo přes 600km, s uspokojivou spotřebou 4,0L/100km ve vlažném, kochacím tempu. Spokojený, unavený upadám doma a za letu obličeje k polštáři usínám.

Video zde:

Clint. (76) napsal 24.06.2018 v 19:15

owenovic: díky, synátor pašák pravdu

owenovic (12) napsal 24.06.2018 v 12:37

Moc povedené fotečky. Uvažujem taky o návštěvě tohoto místa. A synátor je moc šikovný,že to s tebou zvládá na výbornou

Clint. (76) napsal 23.06.2018 v 09:54

SlimM: díky, byl perfektní

SlimM (48) napsal 23.06.2018 v 07:36

Krásný výlet!

Clint. (76) napsal 21.06.2018 v 16:32

elvis78: jj taky jsem s klukem jezdil nejprve na tajnáka po čechách a krátké výlety i do rakouska, měl jsem naštěstí štěstí

Clint. (76) napsal 21.06.2018 v 13:49

Mann: jo, chlubit se asi bude, byl celkem překvapeny krajem i historií

elvis78 (133) napsal 21.06.2018 v 13:20

ty jo Tak já doufám, že za čtyři léta syn za mě taky usedne. Už se to krátí. krásný výlet. nám bude stačit pojezdit liberecký kraj, českosazké švícary...

Mann (1514) napsal 21.06.2018 v 11:53

Když nás to napadlo oba ... tak na tom určitě něco pravdy bude Jinak je jen dobře, žes vzal na cestu i "mlaďocha" Myslím, že o těch několika společně strávených dnech bude vykládat spolužákům ještě hodně dlouho Takový zážitek se nedá koupit, ten se musí prožít

JirkaMetal : Nezáviď a jeď, pokud ti to momentální situace trošku umožňuje. "Vercajk" na to máš a těch pár dnů bez smažáku taky vydržíš

Clint. (76) napsal 21.06.2018 v 10:18

JirkaMetal: dlouho budu vstřebavat

JirkaMetal (1) napsal 21.06.2018 v 09:05

Závidím.

Clint. (76) napsal 21.06.2018 v 08:59

Mann: čoveče, taky mě to napadlo, že na sebevědomí mu to určitě neubiralo

Mann (1514) napsal 21.06.2018 v 06:52

Spotřeba benzínu pravděpodobně nebyla nejpodstatnější Když tak hledím na tvé fotky napadá mě, jestli ty hory obklopující Berchtesgaden nedávaly Dolfimu onen falešný pocit majestátnosti a nepokořitelnosti Pěkný výlet

• Courání po práci

Zatím se nepovedl žádný dlouhý zajímavý výlet, jen ježdění do práce a nějaké to zabloudění, nebo víkendové courání. Plány jsou, tak snad dopadnou... :-P

Vloženo: 13.06.2021
    Uskutečněno: 13.06.2021
    Tachometr: 92000km
  • Servis

Opět servis po šesti tis. kilometrech. Klasika olej, olejový filtr a vzduchový filtr. Letošních šest tisíc kilometrů bylo odjeto za dost zmrzlých časů i nečasů a tak doufejme, že leto konečně dorazilo definitivně a mrazy

Typ: Odborný servis
    Vloženo: 03.06.2021
    Uskutečněno: 03.06.2021
  • Servis Tlumičů

Servis předních tlumičů::::??? tak to jsem pořád nějak odkládal :-P pořád myslím, že jsem to řešil poprvé, když měly najeto kolem 50tis a i když mi jedna skupina lidí říkala, že po 80tis km musí být už po smrti, tak jin