PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Lucky-Jarda
Vloženo 4.1.2015
Aktualizováno 3.9.2015
Zobrazeno 4 032x
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Úvodní text. Co tady napsat. Asi to že BMW se mi vůbec nelíbí, ale koupil sem si ho proto abych měl největšího pindíka v ulici a aby si všechny pavlačovky říkali "to je ten s Bé eM Wé" a házeli mi rodidla k nohám.

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1150 R: Upřímně řečeno se mi eRko líbí víc, ale na GS je víc místa a když přičtu i větší možnosti odbočit z asfaltky, vyhrálo GS

První dojmy - První dojmy. No, byla mi zima. Venku všude sníh tak jaký asi mohli bejt že jo. Co k tomu dodat. Už mám blíž ke čtyřicítce než ke třicítce a stejně sem pořád jelítko když jde o motorky a když mě v kapse hřejou koruny a stojím u pěkný motorky co je na prodej tak se dokážu akorát tak usmívat jak študent co právě zažil své první dvě minuty s holkou, slintám stejně a v hlavě nasráno práve tak jako on. Co dodat? Je to kráva! Začnete obhlídku zepředu s otevřeným lahváčem a když se blížíte k zadku mate dopito a než se vrátíte na začátek nenadýcháte už ani Ń a máte v sobě i hašlerku co ste zapomněli v kapse před posledním praním kalhot. Ale proto že se sebou už nějakej pátek žiju jeli se mnou kamarádi Durex a Magoss kteří oba GS mají aby mi to okoukli. Vystoupili sme z auta, já se tvářil jak idiot a kluci lomcovali se vším kde se může vyskytnout nějaká vůle a já slintal na podlahu garáže. Venku sněžilo, prostě nádhera. Zatím co kluci kontrolovali technický stav stroje já měl strašnou chuť jít stavět svěhuláka protože sníh z HK neznám a byl jsem jím mile rozčarován. Ale byli jsme na vysočině kvůli bramboře. Nikdo neměl námitek a tak jsem se stal majitelem hrocha.

Motorku bych doporučil pro - Komu doporučit? Vysokejm lidem :-) Proto sem si ho pořídil já, je na něm hodně místa.

Doplňky na motorce - Na mašině jsou Originál boční kufry, vrchní Giwi, botka na stojánku, oplechovanej spodek včetně hlavního stojánku, rozšířenej zobák, plexi před světlem, přídavný světla, vyhřívaný ručky, oplechovaný svody, držák navigace, zvýšený blástry a co já vím co ještě.

Recenze

Venku sněhu jak v pohádce a tak šel bramborák rovnou na vozejk a my vyrazili z vysočiny zpět do HK. Auto hrabalo, venku sněžilo a já se usmíval jak autista ve skříni. Čím blíž jsme byli k Hradci tím ubývalo sněhu a tím víc bylo jasný že se dneska ještě projedu. Stavili jsme se v HK na něco k jídlu a mašina šla dolů z vozejku se slovy "děkuju pánové, já už dojedu". A začalo chumelit. Magos striktně odmítl možnost že by brambora šla zpět na vozejk a tak sem si na to poprvé sednul. Chumelilo, zima byla, já neměl ani moto gatě ani boty a vyrazil jsem. Dalo by se říci že nesměle. Ale hovno. Jel sem jak posranej, a tlemil sem se u toho jak majitel herny když se patnáctýho vyplácej dávky. Chumelilo jak prase a tak sem zajel pod most "Feroňák" abych udělal pár fotek. A ono přestalo sněžit! Tak jedém! Nikdo mě neviděl tak sem vyrostl o pět centimetrů a vyrazil. A po trávě a přes obrubníky a hrabalo to a jak malej fakan! Ujel sem asi třicet kiláčků a rozum zalevel dát to do garáže dřív než se zrakvím. Jak se na ní jede, popravdě nevím. Já se tlemil a měl sem co dělat abych to udržel na cestě. Ale na jaře se rozepíšu.

Tak dneska 10.1.2015 sem se trošku projel. Jak na silnici tak v lese a jen sem se utvrdil v tom že to byl dobrej kup. Ten traktoroidní motor si mě získal. Je krásně elastickej a ta převodovka! Na šestku motor točí v kilu rovný 3000 otáček a to je balzám pro moje uši. Podvozek super! A to sem jezdil na mokru a moc sem si nedovolil. Vlítnu sem i do lesa a bylo to moc fajn. Místa je na tom jak na gauči, vyhřívaný ručky na jedničku topěj tak že to šlo i bez rukavic. Je to jasný, budeme si rozumět!




Tak máme 26.3.2015 a já mám najeto asi 1200 kilometrů. Pár strojů už jsem měl a tak si po těch dvanácti stech dovolím trochu hodnotit. Protáhl jsem ji po okreskách, po polňačkách, po poli a samozřejmě po silnicích první třídy. Jediný kde jsem nejel je dálnice, ale je víc než jasný že tam si GS povede solidně. Takže: okresky, tady je to pro mě veliký překvapení. Ta kráva se vodí jako by neměla 250 kilo ale stěží metrák. Do zatáček padá sama, ze zatáček se zvedá ochotně a série zatáček je tak paráda. Opravdu zábava a navíc pocit jistoty. Zatáčky který jsem s Deauvillkou projížděl 70 s nejistým pocitem tady projíždím 90 a zdaleka nemám pocit že bych jel na hraně. Ta motorka umí v zatáčkách o dost víc než já (to není nic divnýho) Při jízdě v rámci předpisů šestku nezařadím. Když jí dám v devadesáti tak se dusí. Šestka má smysl od stovky vejš. Při stodvaceti na šestku motor točí cca 3500 otáček. Luxus




Polňačky/terén. Na ty sem se móc těšil. Proto jsem taky koupil GS a né naháče R1150R. (taky že na GS je víc místa) Popravdě sem se toho trochu bál. Takovej mastodont mimo silnici? Kamarád Durex se se mnou nebabral a vzal mě do lesa na dráhu kde trénujou kluci na stokilových kroskách. 2x jsem to tam láskyplně odložil na bok, ale zbavilo mě to strachu a tak si to mimo silnici užívám. Na polňačce je to jako by si GS ani nevšimlo že skončila silnice. respektive já si toho nevšimnu. Rychlost snížím jen proto abych si užil výhled. Podvozek tady pracuje na 100%





Hlavní tahy. Pro rychlejší přesun na hlavním tahu je GS vybavený dobře. Kamiony předjedu bez podřazení z šestky. Teprve když jsou dva nebo v protisměru něco jede podřadím na pět a přidám. Rázem je na tachometru 150 a předjetí je rychlý. Podle mě je ideální rychlost na šestku 110/120 bavíme li se o ekonomické jízdě.






Co dodat. Dost lidí mi říkalo že budu zklamanej. Nejsem. Nečekal sem ikonu, poloboha, nejlepší z nejlepších. Čekal jsem velkou motorku která bude poctivá, spolehlivá a se kterou se podívám malinko dál než jen na silnici. Moje očekávání splnila beze zbytku. A v mnohém je i předčila. Kamarád se mě ptal jakej stroj bych si koupil když bych měl v kapse řekněme deset milionů navíc a mohl mít jen jeden stroj. Nic mě nenapadlo. Zůstal bych u svý 1150. Je to traktor. Umí všechno. V ničem není nejlepší, nic nedělá jako ostatní. Je svůj. A to se mi moc líbí.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jardarybar
Jardarybar napsal 12.02.17 v 15:48 10b.

Destroyer
Destroyer napsal 04.06.16 v 18:19 10b.

dobrá voľba

Tazitaz
Tazitaz napsal 22.01.16 v 11:25

Ňáký apgrejdy přes zimu?

TomasChlumec
TomasChlumec napsal 21.08.15 v 19:49 10b.

Pěkně jsi jí popsal.Hodně zábavy a pěkných vyjížděk přeju.

Mickin
Mickin napsal 28.04.15 v 22:20

Moc pěkný čtení, přemýšlím o něm

Více komentářů



TOPlist