renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW C1 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 5u5ter
Vloženo 4.1.2015
Aktualizováno 4.1.2015
Zobrazeno 5 435x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Popis motorky


Hybrid mezi skútrem a kabrioletem

První dojmy - Vzpomněl jsem si na jízdu trabantem díky hluku a drnčení plastů. První zatáčku jsem skoro nevybral. Po chvíli jsme se skamarádili a od té doby s radostí klopím.

Motorku bych doporučil pro - Perfektní do města a pro dopravu do práce. Na řidiče neprší a téměř nefouká. Kufr pobere i větší nákup.

Doplňky na motorce - Vyhřívané sedlo a rukojeti, ofuky teplým vzduchem, kufr, paket pro špatné počasí, plexi za hlavou, abs, přídavné brzdové světlo.

Recenze

C1 je těžký skútr, který díky kapotáži poskytuje pohodlíčko. Kapotáž bohužel poskytuje i zvláštní chrakteristiku a tou je vysoké těžiště a náchylnost k naklánění při silnějším větru. Prvně jsem si na tom připadal jako v trabantu (kvůli zvukové kulise - není potřeba přilby) a při zatáčení jsem si byl jistý, že to nedám. Stačila ale jen chvilka a odvážit se skútr pořádně naklopit, je z toho nakonec pořádná zábava. Obtékání vzduchu kolem kapotáže je příkladné a i díky paketu pro špatné počasí na mne téměř nefouká, jen za hlavou se mi lehce točí vzduch. To mě trošku štve, ale nemůžu mít vše :). Pouze pokud jedu blízko za autem, turbulentní proudění mě fackuje.
Podvozek je fantastický a v kombinaci s dobrými gumami dokáže neuvěřitelné věci. Když jsem koupil tu svou, jel jsem na ní 150 km v noci a v silné bouřce. Po silnici tekly potoky vody a sem tam mě ohodilo protijedoucí auto. Zaparkoval jsem v garáži a měl jsem kapky vody na loktech a mokrou špičku levé boty, od vody co protékala ani nevím kudy. Zbytek naprosto suchý. Průměrná přepravní rychlost C1 125ccm je kolem 80 km/hod, maximálně by měla jet až 110 km/hod. Spotřeba je kolem 3 l/100 km.
Ve městě budím rozruch a užívám si výhody kapotované motorky bez přilby. Nemám odvahu na projíždění mezi auty na světlech, kapota je široká a navíc na bocích jsou ochranné prvky proti pádu, řek bych že jsou ve výšce zpětných zrcátek osobních aut. Musím se vždy před rozjezdem připoutat bezpečnostními pásy. Super zvláštní je stavění na stojánek, kdy se dvěma pákami postupně vyklopím stojan a zvedne přední kolo. Nezdraví mě ani skútraři ani motorkáři, C1 je prostě exot a nikam nepatří.
Vyrobeno bylo cca 33 000 Ks. V ČR jich moc není, byla to drahá záležitost vyráběná v letech 2000-2003. V příplatkové výbavě bylo ABS, vyhřívané ručky i sedadlo, přídavné brzdové světlo. Doporučuji paket pro špatné počasí, střešní okno je jen záležitostí léta. Nepočítám s tím, že si za mne někdo sedne a bude trčet v přilbě venku na větru :). Lze ale dokoupit stupačky a zadní sedadlo. Kufr je perfektní a pobere hodně věcí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bramboráček
Bramboráček napsal 18.12.20 v 19:12 10b.

Zdar mohl by ses mi ozvat kupuji BMW c1 a rád bych pár rad a informací díky WhatsApp +49 15128825386 Bramboráček

Milan1963
Milan1963 napsal 11.01.15 v 17:43 10b.

Povedená věc, 10 bodů.

-HARYS-
-HARYS- napsal 09.01.15 v 14:01 10b.

Pěkný stroj do nepohody!!!

Piki
Piki napsal 05.01.15 v 18:48 9b.

Má hodně slušnej 4 ventilovej motor...

mr.Sysley
mr.Sysley napsal 05.01.15 v 16:36 10b.

Zajímavá strojovna. Tak ať slouží a dělá radost.

Více komentářů



TOPlist