Rychlost - výkon - elegance- to jsou vlastnosti stroje jawa 350/361 - Sport. Úzký, sportovní přední blatník, řiditka s hrazdičkou, "rychlopalná" rukojeť plynu a kola 19" - patří do vybavení stroje, který uspokojí požadavky i nejnáročnějšího sportovce.
První dojmy - Výše uvedený text je z prospektu z roku 1964 na připravovanou jawu 250 - Sport. Sportka je po kompletní renovaci. Zatím mám najeto okolo 300 km, samozřejmě vše funguje bez problému. Má 19" kola, takže jízda na ní je mnohem lepší než na kývačkách a panelkách s 16" koly.
Recenze
Že bych si mohl postavit 350 sportku mě napadlo někdy v září 2012, asi měsíc po tom co jsem si koupil svoji vysněnou Jawu 250/590 Sport. Motocykl je tedy skládaný z dílů a postavený na originál dokladech. Motocykl jsem doskládal a poprvé projel v březnu 2013, pak jsem na ní přez rok jezdil a v červnu 2014 začala kompletní renovace, kterou jsem dokončil v říjnu 2014. Jediné co mě chybí dodělat je boční stojánek, měl jsem tam repliku, ale postavit zrenovovanou motorku na replikový stojánek, určitě né české výroby, by asi nebylo ono, takže jsem koupil originál, ale ještě ho nemám nalakovaný. Motor je po kompletní GO. Výfuky od p. Hadrávka, ráfky Indické, řiditka od p. Ryšavého, zbytek pochromovaných dílů je originál. Lak jsem si sám nedělal, pouze jsem si to sám vyvařil a spasoval. Snažil jsem se ji propracovat do každého detailu, aby vypadala jak když vyjela z fabriky, a myslím si že se to povedlo.
Krásná Sportka
Pěkná práce, tak hodně šťastných kilometrů
Pekna praca, klobuk dole! Ja som sa rozhodol moju 361 nerenovovat iba ozivit...
na zapalování regulátor AEV, výborná věc pokud není rovnou VAPE
pěkná renovace
Ahoj , nadherna prace. Libi se mi ta organizace jednotlivych fazi renovace.
Delam si ted sportku 250 a mel bych par dotazu. Prvni, jestli ty boky na nadrzi maji byt i u 250 nebo jen 350. Dalsi dotaz, jsem si vsiml ze mas nejake jine zapalovani. Ale vapo to neni. Mohl bys mi k tomu vic napsat? A posledni je barva. Mas tu signalni cervenou, jaky je to RAL odstin?
Diky moc