V první řadě stojí za povšimnutí nepřehlédnutelný emociálně futuristicky vypadající vzhled a technická vyspělost tohoto motocyklu. Hondou je řazen do kategorie Touring, ačkoliv vzhledem ke své délce a výšce sedla má blíže ke třídě customu.
First of all
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki C800 Intruder: jedinečnost Hondy DN-01
První dojmy - Velice pohodlný nízký posez jezdce s uložením nohou na rozměrných stupačkách, s nízkým těžištěm stroje, padá DN-01 do zatáček velice snadno. Přední plexi-štítek motocyklu dostatečně nechrání horní část těla jezdce před větrem, kdy při120 km v hodině je již protivítr dosti značný. Givi nabízí řešení tohoto problému nabídkou vyššího štítku, ovšem na úkor vzhledu. Dle mého názoru je design motocyklu jedinečný pouze s originálním a nebo s nabízeným 5 cm vyšším štítkem rovněž z originální nabídky Hondy. Stroj je svou technickou vyspělostí ideální pro začátečníky, ovšem vzhledem ke své hmotnosti 270 kg a jeho nízké výšce, je jakákoliv manipulace s ním obtížná. Není ovšem nad to, dát jezdci pocit, že sedí na pořádném stroji.
Motorku bych doporučil pro - DN-01 jsem si opatřil pro její vyjimečnost s možností využítí automatického, nebo sekvenčního řazení. Dále jsem ocenil nabídku modelu vybaveného kardanem, letmo uložené zadní kolo a jedinečný design stroje. DN-01 je jedinečná a odvážná už jen pro to že vznikla a že se vůbec dostala do výroby. Hodně lidí ji řadí ke skůtru už jen asi pro to, že má automatickou převodovku. Klademe si otázku, řadí se Aprilia Mana také ke skůtrům? Nebo můžeme do budoucna očekávat stále více, takto technicky vybavených a vyspělých nových motocyklů.
Doplňky na motorce - Stroj jsem koupil téměř nový, který nebyl osazen žádnými dopňky. Nyní mám ale objednány nosiče na zadní i boční kufry od Givi. Také plánuji výměnu plexi-štítku, z originální nabídky Honda, jež je vyšší o 5 cm a je vybaveno 2 průduchy k lepšímu odvádění vzduchu.
Recenze
Tento stroj je vybaven vidlicovým dvouválcem o výkonu 45 kW, který je rovněž již několik let montován do cestovní NT 700 VA a endura XL 700V Transalp.
Největší vyjímečností stroje je jeho hydrostatický převod, který je plně automatický a který má má na výběr mezi dvěmi stupni tohoto automatického řazení. Stupeň D a stupeň S s možností řazení ve vyšších otáčkách pro sportovnější jízdu. Ten komu se automatické řazení omrzí, nebo mu nevyhovuje, může využít sekvenčního řazení. Jednotlivé stupně se přezazují tlačítky + - umístěné u levé rukojeti, které jsou ovládány prstem. Rychlost stroje výrobce udává 170, km/h, je sním možno ale i uhánět rychlostí 185 km/h.
ta je krásná...vzhledem k tomu že jsi kousek ode mě nemohl bych se na ni nekdy prijet podívat?
ta je krásná...vzhledem k tomu že jsi kousek ode mě nemohl bych se na ni nekdy prijet podívat?
To je ale nádherná ujetost Už vím, co bude moje další motka. Fakt krásný
super
už jsi mně to okomentoval snad tři krát, děkuji