renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM Freeride 250 R (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Q277
Vloženo 31.12.2014
Aktualizováno 31.12.2014
Zobrazeno 3 956x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po nedobrovolné pauze jsem se znovu dostal ke "špinavým" motorkám díky Freeridu 350. Přestože jsem z něhol byl doslova nadšený, tak jsem trochu litoval, že v KTM nepoužili 2 takt. No a jak se objevil 250R, tak jsem dělal všechno proto, aby stál v garáži.

První dojmy - První pocit z motorky je úžasná lehkost. Oproti 350-ce púsobí lehčeji, než je papírových 7-8 kg. Výborný je zátah motoru od spodku ( samozřjmě s ohledem na kubaturu a typ motoru), motorka působí příjemně živě. Malým negativem je větší hlučnost.

Motorku bych doporučil pro - V reálu co zvládne 2 takt, tak to samé půjde i na 350-ce, ale s 2t je prostě větší sranda. Doporučli bych ho proto všem, kdo chtějí pilovat trialové techniky a prozkoumávat máročnější terén za cenu většího hraní si se spojkou. I když se člověk dobře sveze i s enduráři a nebo třeba i hale, tak je potřeba si uvědomit, že smysl této motorky je trochu jinde. Není tak pohodlná pro vyšší postavy, naučí jezdit ve stupačkách, není nějak moc rychlá, ale je zato výborně ovladatelná. Doporučuji pro začátečníky a nebo naopak pro starší, díky nižší stavbě a hmotnosti vhodné pro holky.

Doplňky na motorce - Chrániče páček, kryt motoru

Recenze

Budu subjektivně porovnávat s mým předchozím Freeridem 350 a začnu asi jediným záporem a to je větší hlučnost. 2takt bez přívěry má takový nějaký "retro" zvuk, něco mezi šlapačkou a starou kroskou. Stále se dá ale říct, že tato motorka dráždí okolí méně jak ostré enduru.

Dál už jsou jen pozitiva

- nižší váha, navíc podpořená nízkou stavbou motoru
- větší nádrž, která trošku prodlouží dojezd
- o 6 cm větší světlost
- i když brzdy jsou na pohled stejné, tak jsou trošku ostřejší
- nové pneumatiky od Maxxisu jsou skutečně famózní. Zvládají více bláta než před tím montované trialové pneumatiky a přitom mají pořád podobný grip. Například na mokrém kamení budete oproti kolegům s drapáky za mistry. Pouze na blátivo doporučuji na předek drapák.
- na rozdíl od 4t tak často nechcípne motor

Po 60-ti mth pouze jedna závada a to špatný bendix na startéru - což bylo řešeno svolávací akcí.












Možná by to chtělo na mou váhu tužší péra






Líbí se i jiným střelcům





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
zelinar22
zelinar22 napsal 20.03.16 v 10:43 10b.

ahoj , zvažuji ji taky , koukám , že máš obě, je lepší vzít 350 nebo 250?

trin
trin napsal 17.04.15 v 10:51

Budu rád za každou informaci ;)

trin
trin napsal 17.04.15 v 10:49

Zvažuji koupi tohoto stroje, otázkou je, zdali se s touto motorkou budu chytat v partě, která dělá výlety s klasickými 250, 350 stroji. Škoda jen, že tu není více motorkářů holdujících tomuto stroji. Jaké máš ty zkušenosti s touto motorkou a cestováním ve skupině s ostatními, potažmo silnějšími stroji. Uvědomuji si, že motorka není stavěná a porovnání s klasickými 250, 350 stroji, ale třeba bys mě mohl vyvézt z omylu ;)

Machy07
Machy07 napsal 31.12.14 v 14:42 10b.

Super stroj

Více komentářů



TOPlist