MZ 251 - dvoutaktní nabušené kladivo
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 350/639: důvod neuveden
První dojmy - Malá, lehká motorka na které konstruktér šetřil (papírový rám...), nelíbí se jí rychlost nad 110km/h a vítr. Ideální kochací stroj + sportovní jízda do 100km/h :-)
Doplňky na motorce - palivoměr LSK elektronics, hodiny , vyhřívané hefty , usb zásuvka, blástry, držák mobilu, nosiče kufrů, stabilizátor předních tlumičů, klapkové sání
Recenze
zvažoval jsem jawu 350, ale MZ vyhrála (měl jsem simsona)
motor - tahá cca od 4 do 5,5 tisíc otáček, majestátní zvuk, spotřeba 5-6l
brzdný účinek se dá velmi vylepšit destičkami EBC HH a panceřovanou hadicí (jinak bída)
podvozek - na hladkém asfaltu funguje perfektně, dobře zatáčí, na dírách se kroutí a poskakuje
nejlépe se MZ cítí na hladkých okreskách
MZ251 som mal v roku 1994 ,(kúpil som ju jazdenú so 14000km) a v meste som bol najrýchlejší. Porazil som každú Jawu aj najnovšiu 640 s hranatým svetlom
Neviem či nemáš nejakú škrtenú verziu napr. Nemeckú ,lebo na MZ 251 ide ručička tachometra za rozsah teda až na 150km/h keby tam bolo to číslo .
Kedysi som s ňou vyhral šprint v kubatúre do 350 , a ďalšia moto za mnou bola druhá MZ 251 ktorá na šprinte bola , ostatné Jawy ďaleko za nami
Za tri roky som najazdil 30 000 km (pri 40000km výmena reglera) nikdy som nesiahol na karburátor, ani som nemal nijakú poruchu , ani som nemusel tlačiť vždy naštartovala , kamarát ju kúpil odo mňa a najazdil ešte 20 000km ! Fakt dobrá mašina to bola - spoľahlivá ako Japonec .
Veľa pekných km ti prajem
Pěkná
Dobrá je!
Tiež by som šiel do MZty.