Dneska přišla sonda, takže jsem se mohl pustit do její montáže, respektive dlouhého hledání místa, které by bylo parametricky vhodné pro širokopásmovou lambdu a přitom jaksi opticky čisté přecijenom se svařovalo do chromu a bylo třeba co nejmenší zabarvení..
Širokopásmová lambda obecně potřebuje menší teplotu - respektive nemá ráda moc vysoké teploty, jako si lahodí klasické narrow lambdy. Také se při jejím umísťování musí dbát na úhel umístění kvůli kondenzaci vody a par, proto jsou dány přesné parametry jak by to mělo vypadat. Ač jsem v prvních minutách malinko ztrácel optimizmus, protože to vypadalo, že na celé motorce prostě není použitelné místo - svody mají moc malý průměr už samy o sobě, s snižovat jejich průtočný průřez nepřichází v úvahu, takže je možní až za 2:1 spojkou, a za ní už zase začíná výfuk, který má v sobě katalyzátorovou vložku až do svých dvou třetin, tím pádem splodiny proudí jeho středem a navrtání příruby na tělo výfuku by naprosto nic neřešilo - teda pokud by nebyla až v tlumících přepážkách, kde by to byl jednak nesmysl a druhak by kolidovala s kolem, tlumičem a bůhví čím ještě.
No podařilo se.. a dokonce to nevypadá ani tak zle..
Vlastník | hrnous | |
---|---|---|
Vloženo | 24.12.2014 | |
Aktualizováno | 10.5.2015 | |
Zobrazeno | 4 014x |
Zatím na to, aby se k dokonalosti vyladil karburátor. Je to přesná širokopásmová lambda. Posléze karburátor odcestuje a nahradí ho klapka se dvěma vstřiky a čerpadlem.
Rád by som sa spýtal aký zmysel má lambda na karburátorovom motore? Upravuje predstih podľa zmesi? Fakt netuším, díky