Je to tu, dneska došla guma, odborník nazouvač ji s láskou a citem obul, aby nebyl nikde žádný škrábaneček a pak už jenom hodinka napětí. Vytáhnout kyvku, nasadit všechny vyrobené rozpěrky, řešící problém axiální vůle kyvky, nasadit pokovený a obrobený čep. Všechno sedlo podle zkoušek a simulací.. takže to vypadalo slibně.. No a následovalo co ? To nejzajmavější, nasazení samotného kola na své místo, nasypání potřebného počtu milimetrových distanček tak, aby všechno na milimetr sedělo..
Stal se zázrak, všechno nakonec sedí, maximální mezera kolo-řetěz u pneumatiky o šíři 160 fyzicky vyšla na 16mm, což je krásné. Vzhledem k zatížení šíleně vyrobené gumy mezi rozetou a středem kola, tvořící silentblok jsem zvolil ještě jednu úpravu, kterou jsem životnost prodloužil a ubral 4mm, tím sme reálně na 12mm což je i tak naprosto krásné. Vyjmečně su sám na sebe hrdý. Stálo to kopu peněz, času, kontaktů, ale není nad to, když se celá taková akce podaří.
Na závěr bych snad ještě vzpomenul na ty, kteří mne od celé akce odrazovali, že to nemá šanci vyjít, když o kus menší guma se tam prakticky nevejde. A že se tam maximálně vleze ráfek 4.25 a já šílenec tam chci nakonec dat pětku, která se aktuálně montuje na Sportarda 660. No nevyšlo jim to :) Snad se báli, aby někdo neměl něco lepšího, než oni :)
A na závěr po závěru bych poděkoval těm, kteří ochotně pomohli v změření startovacích rozměrů pro celý projekt, jmenovitě Jura-Bizon, Drátik a ještě jednomu členu Jawa650 komunity, ale zaboha si nevzpomenu na jméno.. no doplním :)
Vlastník | hrnous | |
---|---|---|
Vloženo | 24.12.2014 | |
Aktualizováno | 10.5.2015 | |
Zobrazeno | 4 006x |
To je tajemství šéfkuchaře. Snad jen, že oficálně existuje kombinace 4.25*17 s pneu 150/70
To vypadá dobře. Jak jsi to vyřešil s TP a jinou velikostí?
Hezká práce