Jak po najetých cca 1200km? V první řadě vychytaný drobný technický nedostatky, osvětlení teploměru, otáčkoměru...nahrazení a dotažení šroubů držáku spz a pár dalších drobností...Motor perfektní, dole opravdu hodnej, občas si zaškube, ale jinak lineární, skoro jak čtyřválec, po 6tisících opravdu silnej nárůst výkonu, pocitově mi přijde na víc než 125 koní, že by ty Termignoni? ve srovnání s S4RS s téměř 150 koňmi mi nepřijde o moc slabší. Podvozek jednoznačně nejsilnější stránka biku, nesrovnatelný a hlavně úplně jiný oproti Monsterům, seřízenej do továrního nastavení, ultrastabilní i ve vysokých rychlostech, vždycky když už si myslim v jak hlubokym náklonu a v jaký rychlosti v zatáčce jsem, mi svoji jistotou dává vědět, jakej jsem pokakánek a že to jde daleko hloub a mnohem rychleji . Naopak jednoznačně nejslabší stránkou brzdy, dávaly se na S4(R), 996 ale tady moc nestačej, vyčistil jsem brzdiče, kotouče i desky, sice téměř nový origo bremba, ano velký zlepšení, ale pořád by to mělo být mnohem lepší, brzdí, ale potřebujou hodně síly a účinek nic moc - ještě vezmu povrch desek šmirglem na okruh by brzdy byly hendikepem, v provozu stačej...Jinak jízda úžasná, až na 998 poznávám, co je jízda na sportovní motorce, samozřejmě do města a do horskejch vracáků moc není, to je pak trochu trápení. Ducati 998 prostě potřebuje akceleraci, rychlost ...a pořádnýho pilota...
Vlastník | VikousS4 | |
---|---|---|
Vloženo | 22.12.2014 | |
Aktualizováno | 19.4.2016 | |
Zobrazeno | 2 637x |
Jeden z nejhezčích superbiků ever.
Super moto park