renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CX 500 (1980)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník NXram
Vloženo 10.12.2014
Aktualizováno 16.3.2016
Zobrazeno 2 356x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


CX 500 jsem koupil jen kvůli tomu motoru, je to prostě něco jiného než ostatní ...

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - O proti mým kolosům, je malinká, lehká, hodná, dobře výkonu moc není, ale nepostrádám ho. Původní majitel na motorku dal spoustu doplňků a věcí, co já nemusím, takže něco půjde určitě dolů.

Motorku bych doporučil pro - Momentálně asi pro začátečníky kteří chtějí něco odlišného nebo na nějakou stavbu .

Doplňky na motorce - Je tam toho spousta a půjde to dolů, nějak mě to k téhle motorce nesedí

Recenze

Původně jsem chtěl CX500 přestavět, ale nevím, téhle je mi nějak líto, na stavbu asi seženu jinou a tuhle jen trochu doladím k obrazu svému. Ty doplňky půjdou dolů .
Ujel jsem na ní jen pá set metrů při koupi, na víc zatím nebyl čas ani počasí
Jsem zvědavý jak se bude chovat při jízdě, neočekávám žádné zázraky, ale ten motůrek je krásnej, škoda jen že se nedělal s jednou tak silnej, to by mohlo být zajímavé.
Až na jaře ujedu pár kilometrů, napíšu víc .






Tak jsem konečně letos našel čas i na tuto motorku, jelikož léčím momentálně jinou motku, zůstala zatím beze změn , jen co šlo ihned demontovat je dole.
Co mě ale opravdu mile překvapilo je motor, sice se myslím nehodí pro tento model C, musí se to točit jinak to nejede. Nějak vám nesedí točit takovouhle motorku 7-8 tisíc, jde do 10 tisíc dole docela slabota, krouťáku moc není, ale pak je to docela svižné. Chvilku jsem dokonce přemýšlel, že bych jí i prodal, mám už garáž nacpanou k prasknutí, ale ne ne, nechám si jí. Překvapilo mně, že do táhlého kopce po odjetí z benzinky bylo na tachu 140 velmi rychle a motorka se vůbec nevlnila, byl jsem z toho vedle sebe. Od 4 tisíc to na pohodu jede, ale když se přidá je to tak nějak plynulé, žádná díra. Od nějakých 7 tisíc už to jede pěkně.

16.03.2016
Trochu si holka počkala, ale už je u lékaře a znovu padlo rozhodnutí navrátit jí do origo stavu. EBAY skoro nezavírám a vír na eurovém účtu zatím není tak velký
Vypadá to, že nejdražší bude lak a origo linky a popisy, které nebudu řešit polepy, ale poctivou prací lakýra. Zásahy předchozího doplňkového úchyla se zatím vede odstraňovat bez větších problémů, jen př. chromovaný blatník se musel nechat nově nachromovat, protože po demontáži nějaké orlice či co, tam vylezl důlek a odřenina + tři díry od samořezů

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawalumpik
Kawalumpik napsal 12.12.23 v 19:37 10b.

Tohle moc vidět není. Pěkná.

tooma
tooma napsal 16.12.14 v 12:13

Rozhodně odstrojit! Jinak

combust
combust napsal 14.12.14 v 12:42

to docik. - naopak, taliáni bezostyšně okopírovali japonský Marusho Lilac (což byla vlastně kopie německý Victoria-Bergmeister která se nepochybně inspirovala Indianem 841 kterej byl pokusem o výrobu válečnýho stroje jako byly německý BMW a Zündapp ale koncepčně byl podobnej spíš německýmu předválečnýmu ARDIE atd. Co vím tak první podélně uložený V-twin s kardanem je francouzskej Lallois z roku 1903, ostatní tak vlastně jen kopírujou )

p.epanica
p.epanica napsal 10.12.14 v 18:03 10b.

Když už je jiná, tak ať dělá jen radost a jezdí ...

Výska
Výska napsal 10.12.14 v 17:37

CXo je super, mám taky jedno, bude tě bavit Je až s podivem za jak málo peněz se dá pořídit tolik muziky a motor co přežije všechno.

Více komentářů



TOPlist