Jednoduchá volba, LC8 SuperDuke a Adveture by neměl chybět v žádné garáži..
Zvláště pak ve výroční edici Dakar 2011.
Navíc tu je registrována jen jedna, tak přispěji i já se svoji trochou do mlýna...
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - "Za normálních okolností jsou vítězné motocykly nejdrsnější rally Paříž-Dakar malosériovými prototypy vyráběnými na koleně a vybavenými špičkovými komponenty určenými pouze a jen pro ně. V případě KTM Adventure 950, které si s Fabriziem Meonim za řídítky připsalo nejrychlejší průjezd pouští, tomu bylo jinak. Rakušané totiž vždy inklinovali více k nezpevněným cestám než k asfaltu, a tak se jim drsná off-roadová soutěž zdála ideální testovací a zatěžkávací zkouškou pro vývoj jejich dvouválcového endura LC8"
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo má koule..
Recenze
Jen jeden pohled a je zřejmé, co KTM se standartním modelem 990 Adventure udělala..
Model Dakar 2011, je vylepšená verze standardního 990 Adventure a to hlavně použitím motoru z Adventure R při zachování 210 mm zdvihu podvozku s kontroverzní funkcí ABS.
Vysoký, hubený atlet zabalený v klasickém rally stylu karoserie jasně prozrazuje špinavé úmysly rakouského stroje.
Moc pěkná Kačka, jak již bylo napsáno - lepší skutečnost ale i z fotek vypadá krásně. Jen škoda malých zdvihů - nejnižší verze a jméno Dakar mi nějak do sebe.. No časem se to dá zvednout a udělat dospěláckou Dakarku .
Tak na to už se těším to bude nádhera a udělej hooooodně fotek,tahle Kačena si to zaslouží