renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZS 600 Fazer (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník jamalah
Vloženo 2.12.2014
Aktualizováno 27.4.2020
Zobrazeno 3 342x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Dobrý zátah,svezení,posezeníčko a moc se mi líbí. Když jí točíte je to ďábel, na delší cesty pohodová. U motorek bych razil heslo alá Kofola ,,Když ji miluješ není co řešit´´

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 650S Bandit: nemá palivoměr,horší zátah od spodních otáček
Kawasaki Z 750: Moto je určeno do města(streetmoto) - na delší cesty špatné posezení,poloha jezdce a další.Ale výborný projev motoru!
Yamaha FZ6 Fazer: Původně sem jí moc chtěl,zkoušel jsem dva modely z roku 2004 a 2006,oproti FZS 600 špatný ´´trhavý,, zátah od spodních otáček.Je to zřejmě tím že toto jsou první 600 se vstřikováním a ty karburátory u FZS mě učarovaly i přes to,že bude vyšší spotřebu a me

První dojmy - Sedla mi hned do ruky a padla do oka. Namontovaný laďák ještě více umocnil mojí touhu jí mít v garáži. Trochu sem si zvykal a pořád zvykám na 2.převodový stupeň,velice pružný-dá se s ním jezdit do 100 km/h pořád.

Motorku bych doporučil pro - V zácpách a dopravních špičkách je moto docela hůře obratná. Na delší cesty a serpentýny se jí ale zatím nemohu nabažit. Vzhledem k většímu výkonu než jiné šestikila bych jí doporučil někomu kdo už má zkušenost s trochu silnější mašinou než je nějaká 125,fichtl nebo jawka 350.

Doplňky na motorce - Laděný výfuk,zadní kufr,lízátko pod motorem s padáky,proužky na ráfcích













Recenze

Moto mi padla při prodeji do oka a mozek říkal ber jí. Z výše porovnávaných sem se na ní cítil nejlépe. Podle dokladů byla dobře servisována a líbili se mi doplňky na moto - dobrý výfuk,spodní pěkné lízátko a zadní kufr.

Po koupi v srpnu 2013 sem do konce sezóny jen jezdil.
Přes zimu jsem se dal do údržby.
- Popsáno více v záložce (kartě) deníku motorky


Brzdy zezačátku nebyly tak silné jak tvrdily recenze. Při zimní údržbě sem zjistil,že jsou totálně sjeté destičky na jedné straně. Koupil jsem Bendixy s tvrdší směsí a po kratším zahřátí jsou super.Nepískají,dobrá účinnost,nepouštějí černou prachovou špínu jako zejména některé měkké typy destiček.

Motor má pěkný zátah a chod. Tankoval jsem jeden čas u Shell ten jejich Nitro+ s více oktany a motoru to nejspíše nesvědčilo.Více se zahříval a tlakově občas jiné zvuky než normálně. Takže tankovat raději kvalitnější 95,98 oktanový.

Podvozek se jeví jako dobře naladěný. Drží pěkně v zatáčce a snese nějaké ty naše české nerovnosti silnice.

Ovladatelnost je dobrá, pořád si trochu zvykám.Ze začátku sem se bál moto více klopit v zatáčkách. Spravilo se to letní dlouhou cestou-vyjížďkou do Rakouska.Kde sem k motorce ,,přirostl´´ a ukotvil vzájemné propojení a také zjistil,že to bylo způsobené špatně sjetou zadní pneu. Pneu měla rovnou plošku,předchozí majitel nevybíral a neklopil moc zatáčky a také penu již stará. Po letní výměně zadní pneu to jede jak po másle.
K ovladatelnosti nutno dodat,že moto používám občas k cestám po Praze a centru.Kde v zácpách je moto docela hůře obratná a ,,červená semaforová vlna´´ jí nedělá nejlíp a já pak trpím za ní.

Spolujezdec -pokud vezu dámskou společnost (do cca 65kg) je vše v naprosté pohodě,motorka se chová výborně.Na výkonu to není vůbec znát.
- pokud vezu kamarády (80 a 91kg) pak je trochu znát horší pružnost na 5. a 6. rychlostním stupni a v kopcovitém terénu při předjíždění. Zde ale dodávám co asi říkají ostatní: ,,Je to šestikilo tak to chce podřazovat a točit´´. Pokud ale jedu s někým do 65kg tak se moto chová výborně jako se samotným jezdcem a není potřeba podřazovat nebo nějak více vytáčet.

Úložný prostor je malý,ale to asi u většiny takovýchto strojů.Po revizi věcí a úspoře místa se mi podařilo pod sedlo dostat nářadíčko,vesty,žárovky a dokonce i plachtu na moto.Vynahrazuje ho kufr na zadním nosiči a někteří se mi pak smějí,že to není skůtr a kufr se tam nehodí.

Spotřeba i když sem točil v serpentýnách na plno i jízdě ve dvou,tak sem zatím nepřekročil hranici 5,5 l/100km. Je pravdou,že pořád vytáčím motor do max.7-8 tis. otáček a nevyužívám plné pásmo do 12500-13000 jako jiní. Ti tvrdí že je to pak jiná mašina-asi jo je to pak ďábel. Zatím takto nejezdím,mašina i tak sprintuje rychle.

Servis -drobnou i trochu větší údržbu provádím sám.Velký nebo technicky náročnější servis budu dávat zkušenějším servismanům.

Na moto zatím najeto přes 6000km a zatím pořád velká spokojenost a hravost!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
charons
charons napsal 09.12.14 v 20:33 10b.

to je fešák sááákra

JíraFZS
JíraFZS napsal 06.12.14 v 19:44

Tak ten je opravdu pěknej. Měl jsem Fazera tři sezony a pokaždý ,když jede kolem tak zamáčknu slzu. Ať ti dělá radost.

gato1962
gato1962 napsal 05.12.14 v 20:56 10b.

Datlík
Datlík napsal 04.12.14 v 20:45

Hezky vyřešenej lauf

Lucasbiker
Lucasbiker napsal 04.12.14 v 00:40 10b.

Pěknej bajk, i recenze ujde, dávám 10b. a těším se na jaro, až zase někam vyjedem, Rakousko bylo super

Více komentářů



TOPlist