Je to taková blbost, ale někomu to třeba pomůe. Moderní motorky mají osy předního kola velkého průměru s vnitřním šestihranem. Ta moje má šestihran 22 takové inbusy se bežnně neprodávají. Tak jsen vzal šroub M14, který má hlavu 22 na něj natočil matku a heftnul. Šroub s matkou jsem vevařil do oříšku ze staré goly. Z té samé sady použi ještě ořech 24 na zadek a hlavně páku. Původní záměr byl použít vyrobený šroub a přivařit na kus rámovky, ale s použitím ořechů a páky z goly se tato sada stává univerzálnější a můše se používat i jako cestovní nářadí. V mém případě jště potřebuji torxní klíče 45,27 na uvolnění osy, brzdové třmeny, čidlo ABS a rychloměru plus plochou třináctku na řetěz. Pod sedlo se v pohodě vejdou tak je budu vozit sebou. Co kdyby.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Zima byla dlouhá, takže byl prostor na další tunění. Tentokrát přišel na řadu prostor kolem chladiče. Již dlouho jsem pokukoval po krytech radiátoru, tak jsem je vyrobyl. Na výrobu byl použit hliníkový plech 2mm. Držáky
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 25.02.2017 |
Uskutečněno:
| 25.02.2017 |
Komentářů:
| 4x |
-
Pořídíl jsem a namontoval bastry Acerbis s ledkovým osvětlením. Montáž by byla velice jednoduchá, kdyby v BMW neměli něco speciálního. Chrániče se do obyčejných řídítek namontují přes roztahovací trn a vše drží. Bavoři,
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 19.02.2017 |
Uskutečněno:
| 19.02.2017 |
Komentářů:
| 1x |
-
Tak jsem se stal majitelem nového výfuku a nezbylo mi níc jiného než ho s radostí namontovat. Montáž velice jednoduchá zabrala asi 30 min. i s fotkama. Výrobce uvádí, že originál váží 4.94 kg a Remus 3.1 kg coš je nepatr
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 07.02.2017 |
Uskutečněno:
| 07.02.2017 |
Komentářů:
| 4x |