Každá motorka by měla mít svůj stojan, tak jsem si vyrobil rovnou dva. Asi pět metrů trubky 3/4. Kolečka no name ze spodního šuplíku, která našla zase uplatnění, pár blbostí a šlo se na věc. Zadní jsem ohýbal pozvolna ve svěráku, proto má větší poloměr oblouků. Přední jsen chtěl vysoký do krku řízení, abych mohl vyvěsit vidlici. Je na něm více ohybů, tak jsem si půjčil ohýbačku na trubky a pak to šlo samo. Párkrát připasovat k motorce někde přidat jinde ubrat, svařit a mohlo se lakovat. Nakonec se dílo podařilo.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Zima byla dlouhá, takže byl prostor na další tunění. Tentokrát přišel na řadu prostor kolem chladiče. Již dlouho jsem pokukoval po krytech radiátoru, tak jsem je vyrobyl. Na výrobu byl použit hliníkový plech 2mm. Držáky
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 25.02.2017 |
Uskutečněno:
| 25.02.2017 |
Komentářů:
| 4x |
-
Pořídíl jsem a namontoval bastry Acerbis s ledkovým osvětlením. Montáž by byla velice jednoduchá, kdyby v BMW neměli něco speciálního. Chrániče se do obyčejných řídítek namontují přes roztahovací trn a vše drží. Bavoři,
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 19.02.2017 |
Uskutečněno:
| 19.02.2017 |
Komentářů:
| 1x |
-
Tak jsem se stal majitelem nového výfuku a nezbylo mi níc jiného než ho s radostí namontovat. Montáž velice jednoduchá zabrala asi 30 min. i s fotkama. Výrobce uvádí, že originál váží 4.94 kg a Remus 3.1 kg coš je nepatr
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 07.02.2017 |
Uskutečněno:
| 07.02.2017 |
Komentářů:
| 4x |
Tak taková práce těší o to víc, že je udělaná vlastnoručně a funkčně .
supr práce
Jo to se teda podařilo! Krásná práce!
okečko