Po té co mě nechal kamarád svézt na svém XZ550 již nebylo cesty z5 .
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Po přesednutí z Pionýra to byl téměř neskutečný zátah motoru a naprosto strašlivá váha .. která po ujetí prvních 1000km zmizela jako mávnutím kouzelného proutku :o)
Motorku bych doporučil pro - Asi radši nikomu .. :o)
Doplňky na motorce - Digitátní hodiny od vietnamců :o))
Recenze
První a nejhorší motorka co jsem měl , jezdil jsem na ní jen jeden rok - a to 2001. Přesto na ní rád vzpomínám . Za cenu 35 000,- to bylo to nejlevnější co šlo sehnat a počet následných problémů tomu i odpovídal . Nefungoval otáčkoměr, pak odešlo zapalování a běžela na jeden válec. Vyřešilo to zapalování od ignitechu. Zlobila volnoběžka , takže start byla spíše loterie než jistota a nejednou jsem roztlačoval (V2, 250Kg -> žádná hitparáda). Byla asi dost oválená a trochu i křivá .. při rychlosti nad 130km/h se po ubrání plynu začal rozkmitávat zadek atd atd ...Nejvíc mě děsilo že většina XZ umřela na klice a oprava by byla neúměrně nákladná , tak jsem jí radši poslal do světa dokud to nepotká i mě .
Dost mě naučila a jsem rád že jsem to přežil :o)
Mooooc pěknej kousek