Skvělá motorka pro začínající jezdce, vypadá luxusně a dospěleji
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 125R: Nelíbila se mi tolik, jako YZF
Aprilia RS 125: Asi hlavně kvůli tomu, že je to 2 takt, já upřednostňoval 4takt
KTM Duke 125: důvod neuveden
Derbi Terra 125: důvod neuveden
První dojmy - První jízda, jednoduše řečeno "supr" hned při koupi jsem jí trošku projel vyzkoušel zda vše funguje jak má, a poté už se dokončili jenom formality a já si vezl svoji lásku domů :)
Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych jí všem, kteří se nemohou rozhodnout v kubatůře 125ccm, a hledají svižnou, spolehlivou a bezúdržbovou motorku s nízkou spotřebou. :)
Doplňky na motorce - Doplňky zatím žádné, krom plexi, jinak přes zimu zkusím něco pořídit na moto.
Recenze
Vybral jsem si jí hlavně, z jednoho důvodu, pár týdnů než jsem si jí koupil, tak si jí koupil kamarád a já měl téměř ihned vybráno, i když jsem vybíral hlavně mezi CBR125ccm a YZF a obě dvě jsem si projel, tak jsem ihned usoudil, že bych si přál aby YZF-R 125 stálo v "mé" garáži. Potom už to vše šlo jako na běžícím páse, na Bazoši jsem našel inzerát a ihned jsem se domluvil s prodávajícím a druhý den jsme vyrazili.
Od 1.září co motorku mám jsem na ní najezdil přes 3500km, samozřejmě bych najezdil mnohem víc, ale počasí už nepřálo a škola ta už vůbec. Motorku bych doporučil každému který váhá s výběrem v "kubatůře" 125ccm.
Je velice dobře ovladatelná, člověk se na ní v rámci možností vyřádí, "sice né jako na 2t," Motorka se nejvíce projevuje od nějakých 5000 tis/otáček kdy opravdu motorka táhne velmi pěkně. Maximální rychlost je nějakých 133 km/h což není žádná sláva, ale na vyřádění na okreskách a nějaké to předjížděni bohatě stačí.
Hlavním hnacím článkem tohoto skvělého motocyklu je čtyřdobý jednoválec, vodou chlazený se 6-ti stupňovou převodovkou a maximálním výkonem 11kW/ 15koní :) při nějakých 9000 tis/otáčkách.
Brzdy Brembo co jsou na "Yzefu" brzdí velmi dobře, a to i ve dvou ! Cesta se spolujezdcem se dá vydržet i když na nějaký velké výlety ve dvou to nevidím, tak na nějaký kratší popojíždění plně dostačující. Pod sedadlem řídiče, je ukryt "úložný prostor" tedy jestli se dá tak nazvat. Do této skulinky se dá horko-těžko naskládat lékárnička a propiska, a když se vám povede toto, tak máte plně naložíno :DDD.
Spotřeba je jedno z nejlepších + na moto. Když, člověk nikam nechvátá tak spotřeba nepoleze přes 3l/100km, ale i když se motorka pořádně prohání tak Yzf si vezme maximálně 4l a to v krajním případě.
Za tu dobu co Yzf-r125 vlastním tak se mi nevyskytl žádný problém, který bych nezvládl opravit.
Zatím jsem měnil po 3000km, olej 10W40 Motul 5100, olejový filtr HiFlo, a vzduchový filtr HiFlo, toť vše, + jsem nechával polepit fólií přední plexi, které bylo poškrábané, jinak nic. Ještě bych rád vyzdvihl pneu, které je úplně nové Dunlop Arrow, které i přes nepřízeň počasí motorku krásně drží na silnici.
23.12.2014 Před Vánoční vyjíždkou jsem spálil spojku, takže komplet spojka vyměněna + všechny kapaliny + seřízeny ventily, teď už jen vyměnit destičky a je komplet připravena :) už je úmorná ta zima :/
Fešanda chlape. Kde jsou ty doby, kdy jsem R125 také proháněl. Výborná motorka. Lítej opatrně ;)
Kráska japnoská ! 11 bodůz deseti :)
Moc hezká do začátku určitě supeRR! tak ať lítá
Motorka určitě pěkná jenom bych v jedný větě v životě nenapsal ,,dváca a rychlá"
Jasný beru na vědomí :DDD to jsem nedomyslel :DD Jinak děkuju