Hezká, lehká, svižná, přesná :)
První dojmy - Nic se nekvedlá, neteče z toho olej, nebleje olej z vejfuku, nekouří(to se mi ale vlastně líbí :D) Všechno až podezřele čistý, když se veme za heft, tak to opravdu jede, nevlní se to, parádně padá do zatáček, prostě zásadní rozdíl od 350 jawy :)
Doplňky na motorce - Voltmetr pro kontrolu dobíjení s přídavnými kontrolkami - domádo výroba
Všichni víme, že regulátory Honda nejsou extra moc spolehlivé a Hornet navíc nemá kontrolku dobíjení, tak vyrobil jsem si malej měřák na dobíjení.
Podsvícenej LCD displej ukazuje napětí na baterce a dvoubarevná LEDka nalevo svítí buď červeně - nedobíjí a nebo zeleně - dobíjí.
Žlutá LEDka uprostřed je ještě nevyužitá, určitě ji v budoucnu na něco využiju :) A červená LED bude zřejmě pro přídavnej alarm, nebo pro nějakou jinou věc :)
Dále jsem ještě namontoval 12V vodotěsnou autozásuvku, padne tam jak ulitá :)
Nové zlaté řídítka, CNC páčky zrcátka s blinkry
Řídící jednotka pro dálkově ovládání podsvícení motorky, vše domádo výroba. Jednotka umožňuje nahrát 32 programů s různými barvy a styly svícení - blikání, pulzování atd...
Zapínání a přepínání módů podsvícení pomocí dálkového ovladače, mám ještě jedno tlačítko volné, využiju ho zřejmě pro dálkově ovládaný klakson :D
Zadní karbonový blatníček
Blikání brzdového světla
Opět domádo vyroběný modul pro blikání brzdového světla. Možnost navolit si z 18ti programů blikání. společně s LED zadním světlem bude brzdovka ještě více výraznější, protože LED bliká hezky ostře a nepohasíná pomalu oproti žárovkám.
Recenze
Na Horneta jsem šetřil hodně dlouho a ještě jsem si musel půjčit, ale stálo to za to. Snil jsem o něm už dobrý 2 roky. Vlastně už když jsem stavěl třindu, tak sem věděl, že po ní bude Hornet rok 2005 :)
Po koupi jsem musel s ježděním ještě měsíc a půl počkat, protože jsem akorát začal dělat rozšíření na řidičák a komisaři už nechtěli jezdit údajně kvůli zimě, to je určitě jen výmluva, protože mě zima nebyla...
Mezitím jsem Horneta rozebral (jako u všecho mých motorek) a všechno prozkoumal, opravil ulomené - naprasklé držáky podsedlových plastů a zadního světla, vyměnil chladící kapalinu, seřídil spínač brzdového světla, vyměnil mikrospínač v palubce a podobné mini opravy kterými jsem si krátil čas, než bude konečně řidičák.
Pak mi zavolali z autoškoly, že pro mě udělali speciální zkoušky, abych mohl ještě jezdit na podzim. Komisař byl jasnej motorkář, ujeli jsme pár kilometrů a byli jsme zpět, papíry hotový :)
Jak jsem měl papíry v ruce, hned jsem se jel projet. První pocit byl divnej, jinak se na tom sedí, jinak se chová spojka, prostě všechno jinak oproti třindě. Stačilo pár kilometrů a ihned jsem si zvyknul. Zezačátku jsem se bál víc klopit do zatáček, protože jsem byl zvyklej z třindy, která občas v zatáčkách dělá všelijaký kouzla, navíc když je v zatáčce nerovný povrch, nebo třeba zalátovanej asfalt, to je pak boj 350tku ukočírovat...
Další ukrutný rozdíl jsou brzdy. Třinda s bubnovými brzdami spíše nebrzdí, tohle je úplně o něčem jiném, co vám budu povídat...
Při jízdě po dálnici se najednou cítím bezpečněji, pro normální rychlost stačí plyn jen šolíchat a není zapotřebí to hrotit full gas společně s kouřovou clonou zamnou :) Pro předjetí stačí přidat plyn, u třindy se předjíždět nedalo, protože nebylo co přidávat :)
Furt mi nejde do hlavy jak jsem dnešní provoz na vykvedlaný 350tce s bubnovýma brzdama mohl přežít, najezdil jsem s ní spousty tisíc kilometrů, měl jsem hodněkrát už namále, ale vždy to dopadlo v pohodě.
Třindu budu mít už jen na občasný povození, nebo jí asi budu muset prodat, protože jak to vidím, tak na ní dlouho nesednu a bude se na ní chuděrku zbytečně prášit...
Jeden z nejhezčích Hornetu
Je to Stroj
jasnejch 10 b
Je pěkná , hodně štěstí !