renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1050 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník StaPa
Vloženo 9.11.2014
Aktualizováno 30.8.2017
Zobrazeno 4 221x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po Tigrovi jsem koukal již delší dobu a několikrát ho i zkoušel, a teď si nakonec vezu domů svého.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Bc.Vavřinec Číhal - Lucky Cow Moto - Super motor, pohodlný posaz, motorka pro zábavu i cestovaní a denní používání

Výška jezdce: 189 cm

První dojmy - Vše funguje jak má, první co budu řešit bude koncovka výfuku.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny kdo chtějí univerzální mašinu se slušným výkonem.

Doplňky na motorce - Koncovka Mivv oval nerez, blastry, packy, padaky, plotna Givi, držáky bočnich kufrů odmontovány - nevešla se tam nová koncovka



Recenze

Tigra jsem si vybral kvůli jeho univerzálnosti - běžné ježdění do práce, delší cestování, sportovnější svezení.

5.4.2015
Zatím najeto ca 700 km a zvykám si na vzpřímenější posaz a pohodlí. To se na našich cestách celkem hodí.
Trochu zklamání je maximálka, ale není to zmrzlina, takže něco málo přes 220 km/h slušné. 180 je tam hned, 200 za chvilku a vše přes je na dýl. Pak už to stejně není nic příjemného vzhledem ke stavbě mašiny.
Výkonu je docela dost a krouťák taky super, ale o kousek víc by nevadilo, ale co už :o).
Celkové ovládání je super a jde pěkně i do zatáček. Převodovka je trochu kovařina, ale jde s tím žít. Brzdy kotví slušně i z vyšších rychlostí.
Z doplňků jsem musel okamžitě pořídit laděnou koncovku (mám rád, když moto slyším), páčky brzdy a spojky, padáky a blastry. Můžu říct, že konečně je to dle mého gusta.
Jinak po koupi dělána klasická údržba = náplně, pneu, řetězovka.
Tak teď už jen to počasí...

22.5.2016
Je nějaký čas, tak jsem se rozhodl napsat další zkušenosti.
Za sezonu 2015 jsem najel lehce přes 10.000 km a udělal nějaké drobné úpravy, ke kterým mě inspiroval Wildman19 na svém profilu (díky za konzultaci).

Drobné úpravy:
1) otevření sání
2) nová palivová mapa dle aftermarketové laděnéné koncovky, bez SAI (SAI už vyřešil předchozí majitel, vše s TuneEcu po zakoupení kabelu z GB

Před třemi týdny jsem se chystal na větší servis:
1) seřízení ventilových vůlí
2) nové spojkové lamely
3) nové pneu
4) komplet kapaliny
5) rozvoďák
6) olej ve vidlích
Při rozebrání motorky jsme s mým dvorním mechanikem (zdravím Dušana) objevili bohužel zásadnější závadu, díky které už třetí týden abstinuju.
Jedná se o omleté ozubené kolo hřídele starteru a hromadu špon okolo.
První myšlenku na sehnání nového starteru mi po chvilce hledání a zavolání do Triumphu v Olomouci vyvrátili. Bohužel se jedná o výrobní vadu prvních kusů (mám 2007) a je na to zapotřebí celá sada = víka, těsnění, volnoběžka, ozubená kola, starter = za 20.000,- Kč. Pravda je, že v dílech by to bylo za dvojnásobek, ale tato prvotní informace mě celkem rozhodila. Ozubená kola, co jsou mezi startérem a motorem (přenáší pohyb starteru na motor) sedí v bloku motoru a ve víku. Bohužel na víku to je křivě, takže dobře nedosedají na starter a dochází k omletí ozubení až do protočení (tak daleko jsem nedošel). Po propátrání anglických webu jsem toho našel hromady, takže jestli někdo budete kupovat Tigera 2007, šroubovák s sebou a kouknout pod víčko starteru, zda nenajdete stejný problém.

Nakonec jsem zamáčkl slzu, objednal set a v úterý 24.5. by už měl být v Olomouci. Holt si Tigera ještě nějakej čas nechám a budu doufat, že teď je tam už vše vyřešeno a bude se jen jezdit.

Jinak po otevření sání, nainstalování nový palivový mapy mě to málem na první vyjížďce shodilo. Jede to teď úplně jinak, o hodně líp odspodu a celej průběh výkonu je jinej. Nemám to změřeno na brzdě, to ani nebyl účel nahánět koně, ale pocitově je to úplně jiná (lepší) mašina. Taky se o hodně ochotněji vytáčí až do červeného a při pořádným zatahání a řazení bez spojky je cítít, jak se přední kolo lehce odlepuje i s mými 113 kg od země.
Před úpravami jsem se byl svézt na okruhu v Brně a musim říct, že na to jak Tiger působí, je opravdu hodně sportovní a ostudu neudělá ani na okruhu.
Těším se opět na letošní svezení na okruhu po úpravách.

Tak, teď už jen ať dojdou díly, dáme to do kupy a už ať můžu zase jezdit, tahle abstinence mě ničí, kor když je tak pěkně...dneska by to opět šlo...

Je srpen 2017 a už jsem to nevydržel.
Zamáčkl jsem slzu, Tigera dal na protiúčet a pořídil BMW S 1000 XR.
S Tigerem to bylo super, ale pokrok nezastavíš.
Nechť slouží dalšímu majiteli stejně dobře jako mě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
HonzaZRX
HonzaZRX napsal 03.09.16 v 20:49 10b.

Super mašina Ať slouží 10b

tomixx
tomixx napsal 07.08.15 v 13:08

icceman
icceman napsal 22.05.15 v 16:25

pěkná, mám ji od února 2014 a taky spokojenost
Přeji pěkné svezení

StaPa
StaPa napsal 05.04.15 v 19:32

Díky všem za pěkné komentáře.
Všem hodně pohodovejch kilometrů!

pegina
pegina napsal 20.11.14 v 07:02

Jak jinak , než krásná motorka.

Více komentářů



TOPlist