renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 600V Transalp (1987)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník novvas
Vloženo 30.10.2014
Aktualizováno 17.2.2017
Zobrazeno 5 826x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 38 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 40000
Silné stránky

Kvalita zpracování, příznivá cena, relativní jednoduchost motorky na opravy, spolehlivost, příznivá spotřeba.

Slabé stránky

Problémy s přebíjením, jinak mne nic moc nenapadá. Je fakt, že občas si říkám při jízdě ve dvou (jsem kus chlapa ), že by to chtělo trošku víc koníků pod kapotou, ale předpisovou rychlost na dálnici i ve dvou není problém udržet. Ceny některých dílů mi na to, že to je 30 let starý motocykl přijdou opravdu úchylně přestřelené.

Moje úpravy

Hezky všecko originál Akorát jsem to koupil s neoriginálními zadními blinkry.

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Mám svého servisáka, který je velmi šikovný, ochotný a o mojí motorku pečuje svědomitě.

Jízda

Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Motor

Spotřeba paliva l/100km 5
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km Průměr je od 0,3 do 0,5, podle jízdního stylu.

Obecné

Moje závady V podstatě mě motorka nikde nenechala. Závady jsou prasklá membrána v kohoutu na benzín a tekoucí pravý chladič a odporoučel se mi přerušovač blinkrů, ale to je prkotina, výměna na pár minut. Jinak běžný spotřební materiál.
Použitý spotřební materiál Filtr olejový (vícekrát) a vzduchový, liju do něj olej Rockoil (Anglie), nové pakny do zadního bubnu, zadní rozeta a řetěž D.I.D., nové svíčky, nový regulátor dobíjení, baterie Yuasa (kyselinová), ložiska SKF do obou kol, repase přední vidlice- výměna kapaliny, výměna ložiska v krku, pneu Mitas MC 24 Invader, vyvařený originál výfuk a stříknutý v garáži, výměna brzdové kapaliny, nyní mne s opravou chladiče čeká možná nový chladič- podle štěstí, jestli se současný podaří opravit, s ním logicky i nová chladící kapalina, výměna spojkových lamel a čeká mne ještě přední brzda.

Cestování

Dojezd na nádrž Velmi relativní, podle stylu jízdy
Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Terén

Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Brodivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Sport

Použité pneumatiky MItas Invader MC 24


TOPlist