renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS Adventure (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník GODZILAK
Vloženo 29.10.2014
Aktualizováno 14.8.2017
Zobrazeno 2 888x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


R 1150 GS adventure je to nejlepší na extrémní cestování.myslím,že už nikdo nic lepšího neuková.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motobikes Bylany (Bylany) - tihle chlapy motorky fakt umí!super jednání a služby.mužu doporučit.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - advíka jsem chtěl,už když ho začali vyrábět.V roce 2002 jsem dělal v reichu a tehdejší propagační letáky mám pořád doma a řádně oslintaný.první projetí jsem se s ním trochu pral.vysokej jak prase(pán přede mnou měl prý 2 metry a měl ho upravený na sebe),blinkry uplně jinak,posilovač brzd makal až moc ale jinak jsem z něho byl v pérdeli.

Motorku bych doporučil pro - motorku doporučuju každému,kdo z ní došáhne na zem a myslí to s edvenčr ježděním vážně.toho opravdu nezklame,jak svou nenáročností na ůdržbu tak spotřebou paliva(já jezdím prům.tak 5.5l na 100km),průchodností terénem,odolností i max rychlostí s plnou polní.před advikem sem měl(mimo jiné-asi 19 strojů) hondu varadero 1000,hodně upravenou na daleký cesty i offroad ale na bmw teda neměla.motor u varana byl svižnější a točivější a dokázal jet taky 2kila ale advik to umí i naloženej a i ve dvou jede jak po kolejích.podvozek je super. je zde zájem o srovnání varadera a advika 1150.tak jen pár mých osobních postřehů. na varaderu jsem najel asi 50000km a na barboře asi 8000,takže žádný dlouhodobý srovnání to nebude. takže,co je podle mě plus u advika: určitě podvozek! měl jsem na varanu zadní tlumič upravený v německu (už jsem tak koupil) s komponenty WP s přepouštěcí nádobkou a přední pružiny WP,takže pérování na tom bylo určitě líp než v sérii,a i přesto byl podvozek dost citlivý na změnu zatížení.ale je zase pravda,že sem jezdil většinou přetíženej jak prase a ve dvou(a to nejsme se ženou žádní drobci).to advikovi je to uplně u prdele.a hlavně se nepotápí při brždění !!! BMW brzdy:to je asi kapitola sama pro sebe.brzdný učinek s posilovačem je vážně o dost lepší,ale chce to cit.a až se to posere tak abych začal krást.takže BMW brzdy jsou určo lepší ale uvídíme jak dlouho(fakt nemám elektroniku moc rád). motor:na varanu jsem měl karbur.kit,takže to víc jelo a mín žralo(aspoň ve srovnání s kámošem).varan jel fakt moc hezky.vo tom žádná!průměrná spotřeba tak 6.4 a nejezdil sem pomalu.na dálnici tak 10 l,naloženej a ve dva. advik ten bere tak 5.1-6l,záleží jestli jedu kudlu a na drapákách nebo kochačku na hladkejch.ale zase má radši 98 a víc okt.benzín.prostě potom jde klidnějc a bez větších vybrací . na varanu mín fouká!!!člověk je tam víc schovanej za plastama.takže když je kosa,je to fajn,když je hic je lepší advík. v terénu je to samo nejvíc o pilotovi ale advik má níž těžiště,větší světlou výšku,podpořenou pořádným kusem plechu pod motorem,drátěný kola,který fakt něco vydržej.ale jinak je to o odvaze.ja se s varanem nijak nesral a nikdy z něj nic neupadlo a když letěl 70tkou po boku na silnici,odnesl to jen kufr a na předních padákách přidělaný brašny(a v nich slivovice,zabalená ve spacáku.to se pak spalo). advik tahá jak tank,nemusí se tak řadit a ten zvuk!!!bere sice trochu olej(tak deci na 1000)ale to mě neva,protože jinak na něj nemusím vůbec šahat.hlavně nemusím čistit a mazat řetěz,což na dlouhejch cestách trochu otravuje. a asi toho bude víc?!

Doplňky na motorce - motorka má ABS s dualem a posilovačem,vyhřívané hefty,original nerezový padáky.pneu jezdím metzeler karoo T a dunlop trailmax.s oběma jsem moc spokojen.olej leju castrol actevo 20W50 a do převodovky a diferáku castrol syntrax








Recenze

BARBORU(koupeno 4.12.tak proto BARBORA) jsem si vybral proto,protože rád jezdím cestou necestou a dálky a naloženej a jako prase a tak mašina musí něco vydržet a proto BMW.je trošku upravená:zvýšení řídítek,tobinátor na plexi,zadní tlumič OHLINS,laděný výfuk BOSS BOXER CARBON,karbon nátrubek sání,KaN filtr sání,nosiče kufrů R.M.S.HAND MADE GERMANY a od stejné firmy hliníkové kufry.měla i prodloužení stupaček(MONIKA VERHOLEN) pilota i spolujezdce ale to sem oddělal.alespon zatím.karbonový zadní podblatník jsem taky radši dal pryč aby nepřišel k ůrazu při používání teréních pneu.přídavné světla Touratech,doraz řízení TOURATECH.













tak moto prodáno.změna je život.TRIUMPH TIGER 1050 je teď číslo 1.
TRIUMPH prodán.vyzkoušet se má všechno a k tomu dobrému se má vrátit.takže nyní jezdím R 1200 GS ADVENTURE.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
raroh
raroh napsal 19.05.16 v 10:19 10b.

Srdcař,moc pěkný kamaráde.Těší mě tvůj článek o to víc,že jsem si pořídil nedávno stejnou bramboru.Gut fahren příteli.

Golem
Golem napsal 28.02.16 v 18:48

moc pěkný a vymazlený tak hlavně kolama dolů a vždy štastný návrat do cíle.

GODZILAK
GODZILAK napsal 02.06.15 v 22:35

diky FANO.rádo se stalo.i já jsem rád,že mám BRATRA VE ZBROJI.motorky jsou to opravdu skvělý,tak se budeme snažit využít všechen jejich potenciál a užít si každou chvilku kdy je budeme sedlat.
KOLAMA DOLŮ a ať žije CZECH ADVENTURE!!!

ReliveCZE
ReliveCZE napsal 02.06.15 v 11:14 10b.

Skvělej mazlík, super stav, a krásnej zvuk - jen několik málo plusů proč i já podlehl kouzlu tohoto stroje. Ať slouží minimálně jako doteď aby stihl co nejvíce společných cest i necest... a ještě jednou velké DÍKY za pomocné ruce, nápady a rady při vymazlování mého stroje které není zdaleka u konce

wsbk
wsbk napsal 12.05.15 v 10:47 10b.

Více komentářů



TOPlist