Navazuji na záznam v deníku "Spojka 1" a "Spojka 2"...
Od minulého týdne dorazil olej, filtr, těsnící tmel a pružiny, takže kompletace.
1) Instalace nových pružin (TRW MEF105-5) a dotažení 10Nm. KOntrola funkce na sucho. Možná to ani nebylo potřeba.
2) Vypuštění zbytků oleje, utažení výpustního šroubu a výměna olejového filtru (HILFO HF138).
3) Očištění víka spojky a těsnící části na motoru + odmaštění. Aplikace tmelu na víko spojky a spojení s motorem. Jemné dotažení šroubů víka. Podle návodu stačí 30 minut a můžete začít používat. Počkal jsem hodinu...
4) Po hodině opět jemné dotažení a nalití oleje CASTROL 10W40 Power1. Původně byl použit REPSOL Moto 10W40 fully synthetic. Specifikce stejná: SAE 10W40, API SJ a JASO MA-2. Start a kontrola zda zhasne kontrolka tlaku oleje. OK a hotovo...
Takže ve výsledku bylo nejdůležitější vyčistit lamely, vyměnit olej + filtr. Jak se všude píše je lepší olej a filtr udělat hned po koupi (pokud není doklad ze servisu). Po nalití oleje a prvním startu mi přišlo, že je to stejné, ale po ohřátí to začalo fungovat. Teď to funguje...
Na závěr je nutné seřídit vůle ovládání spojky...
Piki
Vlastník | Piki | |
---|---|---|
Vloženo | 26.10.2014 | |
Aktualizováno | 28.12.2020 | |
Zobrazeno | 2 019x |