renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 600 Bandit (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Dráťa
Vloženo 23.10.2014
Aktualizováno 5.5.2015
Zobrazeno 2 028x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5.7

Popis motorky


Bandit GSF 600 GN77A. Trocha staré veteše. Kdysi dávno jsem ho moc chtěl, a teď ho mám

První dojmy - Trochu napadeno kutilem domácím. Na to, jak to řve, to opravdu zoufale nejede. Uvidíme po seřízení. Na Suzuki celkem překvapivě slušně brzdí (brzdy Nissin, mnohem lepší než Tokico na následovníkovi 650)

Motorku bych doporučil pro - Pro (ne úplné) začátečníky, ideální pro vyšší jezdce, je to poměrně velká stavba, poskládá se na to narozdíl od většiny dnešních šestek i někdo s metrem devadesát.

Doplňky na motorce - Široká řídítka s hrazdou, jezdí se s nimi příjemně

Recenze

Loupežník už má ledacos za sebou, trocha více údržby bude třeba, ale zdá se, že bude naštěstí bez závažných problémů, údržba probíhá průběžně.

Loupežníkovi se nechce moc do zatáček, má obuté Qualifier II hodně jeté a placaté, takže je nutno ho trochu popostrčit, ale nepřeháním to, špičky bot (tak trochu na lachtana) se pak moc rychle sjíždí.

Hodně měkkej podvozek, předpokládám, že přední vidle by snesly výměnu gufer, oleje a možná i prachovek. Na předpětí a stav centrálu jsem zatím nekoukal. Každopádně mě za jízdy kvůli houpání přestává bolet meziobratlová ploténka, takže podvozek moc modifikovat nebudu, lepší než prášky na bolest. Bandit á la terapie.

Přední brzdy překvapivě slušné, zadní brzda méně slušná, bývalý majitel jí prý vůbec nepoužíval, kapalina bude pravděpodobně ještě japonská.

Motor šlape bez pazvuků, ani nekouří. Bývalý majitel dával nové kroužky, asi proto, že už to žralo hodně oleje. Rozvod prý udělal taky. Bohužel se operace asi nezdařila úplně, motor plive olej někudy horem. Možná hadice k výparníku, možná ventilový víko nebo šrouby víka, snad nic horšího. Úbytek oleje minimální. Pár šrámů na válcích a víkách, nic tragického.

Lak je velká mizérie. Naopak celkem hezká sleštěná kola, jen budou potřebovat obnovit zašlý lesk (a slávu)

Silně rozházený karburátory, možná budou i zanesený, asi nebyly dělaný už dlouho, snad jsou v pořádku membrány.

Z řetězovky už padají tak hrozivé zvuky, že mám chvílemi strach, že mě řetěz vezme přes záda. Našponovat už nejde, řetěz by pak nenabíhal do toho, co byly kdysi zuby rozety.

Podsedlovka utpěla estetický zákrok, držák espézetky zn. HomeMade a blinkry zabudovány do podsedlovky k zadnímu světlu - celkem zdařilé, ovšem i výměna žárovky je turbopakárna.

Co je nejdůležitější, jede to rovně. Co si přát víc?

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Franz77
Franz77 napsal 08.08.15 v 22:38 9b.

když ho nemáš rád , kup si jebku, ta pojede taky rovně, jinak motorce 10b

Více komentářů



TOPlist