renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1100 GS (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Clostridia
Vloženo 20.10.2014
Aktualizováno 8.3.2022
Zobrazeno 5 142x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 26.01.2020, Uskutečněno: 02.10.2019, Stav tachometru: 167300 km, Zhlédnuto: 42x


Krásný konec dovolené na Balkáně v podobě ztráty komprese a doslovné dopajdání se domů s jedním válcem. A pachatel? Uletěl komínem!

Pachatel byl zřejmý už po cestě: ztráta tlaku na pravém válci. Před demontáží změřeno 90psi na levém, 0psi na pravém válci. Už po sundání svodů bylo vidět, že odhořel spodní ventil. Nebyl to tak úplně blesk z čistého nebe a šustivý zvuk se ozýval už pár tisíc kilometrů.

Oprava relativně nenáročná. Jediné co trvalo bylo sehnat ventil a jsme zase na krásných 120/120psi

Hodnocení (2x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Clostridia (13) napsal 15.05.2020 v 21:45

Olá, nevšimla jsem si té diskuze.
To podtáčení to může dělat. GS je traktor a nepotřebuje moc hnát. Vlastně to ani nemá moc smysl. Bohužel i já jsem v tomhle směrů přidala svou troškou do mlýna, protože ten ventil se neupálil "z čista jasna". V podstatě už od koupi se sem tam od pravé hlavy ozýval zvuk jako když ve svodu poletuje písek. No, trvalo to skoro 70tis. než to prohořelo skrz.

Destroyer (237) napsal 28.01.2020 v 22:06

lopata75 - jasne, male ventilove vole stopercentne nahlodaju sedlo a zabezpecia netesnost. Preto maju vsetky BMW jednovacky servisny interval 10.ooo km na kontrolu ventilov. Mne sa to stalo pri BMW kde som kontroloval/nastavoval vole kazdych 10.ooo km. Je pravda ze po kupe som sa ich nechytil 10t, lebo moto "vraj" po servise. Ale ze by toto sposobilo podpalenie o 35.000 km neskor? ktovie. Asi som mal merat tlaky po kupe...

lopata75 (111) napsal 28.01.2020 v 18:53

Malé ventilove vůle tomu také přispívají podle meho názoru, stalo se mi to na autě. Ventil zůstává pootevřeny a netěsni a pod ním proudí horke plyny a upaluji ho... toto je ta dobrá varianta, sezene se vent..

Destroyer (237) napsal 27.01.2020 v 20:37

mne sa to stalo v Spanielsku, na 1150 v roku 2015. Shit happens. Ono kazda teoria o podpaleni ventilu zlyhava. Je to tak dlhodoby proces, kde vstupuje mnoho faktorov: rozladenie valcov, styl jazdy, materialove chyby, zmes, kvalita benzinu. Skratka konjunkce Marsu a Venuse...

kuzmič (15) napsal 27.01.2020 v 07:15

Ahoj, zajímalo by mě proč se ten ventil upálil... Máš alespoň teorii? Třeba malé ventilové vůle?
Ale konec dobrý, všechno dobré...


Nejnovější záznamy v deníku
  • Spojková páka

    Tak i na mě došlo... ale po těch kilometrech... A namontování nové páky? "... ani očko NENASADÍŠ, protože to je u železa, dop*če...". Klobouk dolů všem, co to zvládli s namontovanou kyvkou. Mě to zkrátka nešlo. Asi js

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.05.2020
    Uskutečněno: 15.05.2020
    Tachometr: 167800km
  • Palivový filtr aj.

    Výměna palivového filtru. Pro zajímavost dávám fotky jak filtr vypadá zhruba po 70tis. km (Ano, zase jsem přetáhla. Komu se to chce měnit, když je to uvnitř...). Kovové piliny jsou zbytek po otevření. TIP: lepší pilka na

    Typ: Údržba
    Vloženo: 15.05.2020
    Uskutečněno: 27.03.2020
    Tachometr: 168200km
  • Výroční servis

    Výroční DIY servis k najetým 150tis. - ventily - synchro - výměna brzdovky - výměna ložisek předního kola - výměna oleje a vzduchového filtru Jako bonus má Helga komplet nový podvozek. A když už nový, tak pořádný

    Typ: Údržba
    Vloženo: 25.07.2018
    Uskutečněno: 21.07.2018
    Tachometr: 150000km


TOPlist