renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CR 500 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kakasek
Vloženo 3.10.2014
Aktualizováno 10.7.2021
Zobrazeno 5 751x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


CRko v točkách nesmysl , s tím obsahem většinou nezvladatelná a brutální ,ale ani tak bych už neměnil ;d

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - ,.,určitě se dá říct že má CR silný a strašně rychlý spodek i na to ,že je to 500cc ,,překvapila ovladatelnost ,ale je to všechno tím motorem ,,který je naprosto přesně ovládán přidáním ,..na jakémkoliv kvaltu v jakémkoliv terénu ,.,.,spotřeba ,,nic ,,nežere ani jako 250 KX asi i CR 125 co pamatuji ,ale málo kdy to jde palit co to jde :P ,.,gumy a komplet řetězovky .,hrůza jdou moc často ,ale je v planu nějaká "profi" sada tak snad už to bude ok alespoň řetězovka,,,.ty gumy ,,no lepší to asi už nebude už sem zkoušel ledaco ..od tlaku ,profilů ,,měkky-tvrdý špunty ,,nastavit tlumiče a stejně hrůza :D dobrý svezení je tak pul hodky na měkkých špuntech nic jiného ten záběr při palbě nezvládne ,.pak to chce se už krotit jinak ulítává "co by tolik ještě nevadilo ,ale trakce je pryč při jakýmkoliv rychlejším přidaní plynu ,.ale je to hlavně mojí vahou "80kg" na tohle ,.nic moc :D ,.zatím musím říct hodně spolehlivá ,,celkově strašně jednoduchá a skoro dokonalá .) i startovaní se dá taky v pohodě naučit .,brzdy a tlumiče na tu dobu OK nic lepšího stejně nebylo ,,celkově jednoduchá a strašně rychlá .,kdekoliv,.jen ji zvládat

Motorku bych doporučil pro - motorka pro zábavu a pohodové ježdění ,,určitě ne na nějaký profi ježdění na závodech .,nezvladatelná už je toho výkonu prostě moc ,.jde furt a většinou víc než se chce ,,furt to chce ji spíš jen krotit ,zajet něco čistě na tomhle prostě nezvládám ,ale je to velká zábava :D ,.škoda jen ,že se na tomhle nedá udržet nějak dlouho

Doplňky na motorce - hydraulická spojka magura.,V-Force,Wiseco,ProX..,Zeta.,Works Connection.,zaváží na rototu,,FMF Gnarly x Powercore2.,Renthal řetězovka.,Boyesen víka
.,"FWF filtr" naprosto parádní záležitost na CR500 ,,jede to s ním strašně a vydrží to tak hrozně dlouho ;d

Recenze

,.rozhodně u ní zůstanu dokud to půjde ,.na trail ,enduro i cross ,stejně paráda ,.hlavně s tim silným spodkem "hodně i odpustí :D " ,,,jen se naučit a pak nemá konkurenci :P

edit
tak už jen sehnat nějaké lepší chladiče .,výztuhy ,.pak výfuk FMF Gnarly a bude hotovo :)

//...
tak už proběhla i první jízda s tímhle novým motorem ,..,a no,. je to zajímavý teda.
,,,zatím furt s origo výfukem ,,bohu dík ,.k tomu se dostanu

zajímavý dojmy začly už u startovaní ,,dřív bez problémů a teď velký problémy se starty ,..,chytne sice hned na otočku ,ale zvladnout ji nakopnout ,aby se aspoň pootočila ??? ,.,.hrůza a predstavit si pak ,,jak ji slapu nikde hotovej v bahně ,nebo podobně ;) ,..,tak si říkám ,že do podobných situace se snad ani nechci nikdy dostat a budu raději jezdit jen louky :D

,,,ono mam tušeni ,že je to hlavně těsněním co tam bylo a ted se měnilo (origo bylo vyšší a to o dost) ted je tam jen plech a je to hrůza .,,.zachvilku musim zlomit startpaku ,nebo nohu ,,ale mam trochu strach i o ojnici a kliku ,jak takový tlaky do budoucna zvládne :/

,,ale nastartova se časem podařilo a dle zvuku je celkově rychlejší,..,co se po chvilkové jizdě i potvrdilo. Celý ten pocit z dřívěška ,,jakoby plynulosti,,.,prostě jistota ,že tam je závaží na rotoru a trochu to brzdí ,.je zas úplně pryč .,.,jde hned a i na 5tku skoro od volnoběhu v tom trhne strašně...co hned odsral chudak srom a "spes" výfuk který je už na vyhození ,,po celodenní repasi

asi tak k upravě motoru ,,vidim to zas na 180 trysku a pěkně ji přelévat ,,aby byla aspoň trochu jak dřív zvladatelná ,nebo se hodně krotit a netahat za ní :/

.,jediny co se povedlo a jsem i rád ,,tak konečně vyřešena trakce .,s moji vahou to bylo dřív opravdu o ničem ,,,nikdy sem neměl ani strach o to ,že hodím na tom záda ,,se mnou hrabala snad i na asfaltu :D a nakonec stačil akorát repas a jiný olej do tlumičů a je to paráda ,,na nádrži ji utrhnu na čemkoliv a vzadu to chce s citem a taky se vyhrabe už všude :p

.,tak nejen výfuk i zlomený žebra :D

>>>
žebra skoro ok ,,výfuk už je taky .,tak týden a bude hotovo ;d

>>>
napřed jsem měl trochu strach ,jaky to bude s fmf Gnarly ,ale naprostá paráda ,možná pomohl ten exhaust port co sem dělal ,ale motorka jde parádně na každý kvalt a vůbec ji to neodseklo na vršku .,co sem tak čet po internetu ,že gnarly dost často děla,. zvuk trochu plechovej ,ale je i tišší než byla ,,je i znát jak je silnější na spodku "tryskovaní sem nechal svoje ,,ne to ostrý od fmf jetting" ,ale přijde mi to líp ovladatelný ,,než s tím výfukem co tam byl "jak rychle jde nahoru ,.jde i hned zas do volnoběhu" jen ruce to často nedavaj to škubnutí u spodku ,,takovej divočeší 4T :D

>>>
tak nespíš další žebra ko ,,začinám si říkat ,že je jí na mě už nějak moc :/

>>> další generálka :(
no tak se časem potvrdilo, co jsem si tak myslel, motor jede se všemi úpravami opravdu skvěle
,,bohužel obavy o ojnici a další oem díly se začínají ukazovat jako problém. Hlavně v intervalech co v zátěži vydrží. Nesmrtelná už určitě není ,.motor prošel kompletní go v podstatě úplně všeho docela v krátkém intervalu ,,moc nenajezdím a tahám za ní opravdu jen občas

Asi tak
převodům začínají lítat zuby ,,hřídele v tom tahu vymrskávají uložení ložisek ,,nová spojka úplně ko i s košem ,,čepy na ojnice jsou vyražený v horní úvrati skoro o milimetr

no naštěstí už je zas pohromadě .,ještě pár dílu ,,komplet spojka od proxe „hinson je určitě lepší ,ale ta cena“ už teď motor stal skoro pade ,,díly na hodnu jsou parádně neceněný :D

.,,.ale je už hotovo v podstatě celá byla rozhozená do posledního šroubu a opět poskládaná ,tak uvidíme jak dlouho to teď zvládne :P

,.,..,tak už konečně poslední stavba už není co ladit ,výkon,spojka,brzdy,tlumiče všechno konečně jde jak má ,,peckový svezení :)





,.no už vyhlížím po KX500 na nový projekt :D

...2020
tak kx asi nebude :D utáhnout další motorku zatím nedávám
další go myslím ,že píst má něco kolem 80mth možná už 100hodin spodek 30mth tak uvidíme jak to vypadá vevnitř ,,jinak motorka běží furt dobře ,,starty furt ok ,spojka ok ,ale už zas hučí ,,bude jistější to omrknout a píst jde určitě nový i tak pecka wiseco je držák .,prox mi nedal ani půlku :P

na motorce nové vidle psf1 crf 2013 ze začátku hrůza ,ale už jsou upravený po go..myslím že sedly na tohle bezvadně ,,jsou tužší ,ale i jemně tlumí ,,za mě na enduro\cross naprostá spokojenost ,,navíc jdou vždy jednoduše přitvrdit pumpičkou i na cestě ,,no uvidíme jak to vypadá ,,další úpravy asi ani nebudou
.,už mi nějak ani nenapadá co by šlo doladit :D
\
vše vypadá ok na to kolik to má najeto ,horší akorát pístní čep ,,výbrus teprve lehce vzaný jen u výfuku ,,už je i plán na nový motor :D ,,pokusit se o přepouštěcí "okénka" u výfuku "origo honda",,doladit válec saní pro rychlejší vyplachovaní ,,chtěl bych motor co zvládne 10000rpm tak uvidíme ,,ten starý byl blízko tak myslím ,že to půjde ,,jen měl takový raketový spodek :D .,,karbec už 42mm vzadu lehce upraven ,leštěn ,,příruba a klapky taky začištěny přímo na tenhle karbec ,,nějaké doleštění vyplachovaní ,,spojka furt top ,.přidány akorát nějaké okroužky jako dorazy aby nehučel koš na volnoběh ,.udělat nějaký lepší spoj na výfuk ,,to asi vše ,,možna ubrat lehce zaváží na rotoru ,ale myslím ,že tenhle motor ho nepozná ani na spodku ,,dřívější stavba byla top ,ale spodek byl zbytečně takový drsný škubavý ,,toho bych se chtěl zbavit ,,udělat chod motoru víc jak enduro

...
...
...
...

poslední edit
tak motor jede palbu víc než starý :/

.,ono když to vemu dlouhodobě
mašina je to opravdu super,,už nikdy nepojedu na něčem co by bylo aspoň vzdáleně podobný ..,to vím jistě
,.nejde vůbec o sílu i když taky ,,ale ten průběh dravost a tak .P
každý kdo má rád 2t by se měl na tomhle aspoň jednou povozit ,,500 je prostě jiná ,,250 a tak omrzí nebo si zvykneš ,ale tohle vždy nějak překvapí a je to na furt

ja už u ní zůstanu ,ale rozvodně to nedoporučuji kupovat nikomu

proč ?
díly už jsou hodně problém ,,údržba asi ok ,ale jde o ty díly ,,cena dílů spoustu věcí už není ,,prostě nic moc

,,a nakonec jezdec a to je asi hlavní
tohle je opravdu jen pro někoho kdo něco váží a má na to fyzičku ,,nedá se na tom udržet delší dobu ,.to nejde,,jakákoliv 125-250 bude nakonec rychlejší ,,víc se na ní naučí
,,výkonu je prostě moc ,,spíš tě to někam pošle ,,zaleží jen kdy
mluvím samozřejmě o origo motoru ,.já mám aspoň váhu na rotoru :D

asi tak ,,zdar

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pepoš954
pepoš954 napsal 03.01.15 v 16:02

luxusní

wero
wero napsal 13.10.14 v 19:20 10b.

super konečně další do party.

LeChuligan
LeChuligan napsal 10.10.14 v 19:02

ty vole no nevěřil sem že ještě existuje kdysi dávno ji měl známý.

wero
wero napsal 05.10.14 v 20:17

super stroj gratulace ..jinak foto zaváží na zapalku jestli můžeš a jakej to ma průběh s tím závažím

Machy07
Machy07 napsal 04.10.14 v 13:53 10b.

Peklostroj :D

Více komentářů



TOPlist