MZ eta je výborná a nádherná motorka. Motard 4t s malou spotřebou...ideální do města ale i na vyblbnutí na štěrku, do lesa to taky jde ale přece jen není to na to stavěné. Doporučuji všem zčínajícím motorkářům. Na pokročilé to má moc malý výkon.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha DT 125 X: Protože žádná nebyla k sehnání všechny byly rozprodané nebo drahé.
Yuki SM 125: Kvůli malému výkonu.
Suzuki DR 125SM: Byla moc drahá a vzhledově se mi z mých kandidátů líbyla nejméně.
První dojmy - Když jsem si pro ni přijel a poprvé se na ní projel byla úžasná. krásně pružila dala se krásně ovládat a nárůst výkonu byl pro mě až moc dstačující :D předtím sem totiž sedlal simsona s51 takže to byl obrovský rozdíl. No slovo dalo slovo a už sem si jí vezl domů. Tehdy sem ještě neměl řidičák ale stejně sem se jel projet na opuštěnou louku. Byl jsem nadmíru spokojen :)
Motorku bych doporučil pro - Motorka je nejvhodnější pro začátečníky. Pro pokročilejší jezdce už ani moc né.Postrádá totiž výkon.
Doplňky na motorce - Blastry od Acerbis, gripy od accosato a za chvíli sportovní výfuk z KTM 525 SMR.
Recenze
MZ etu jsem si vybral protože je vzhledově krásná má malou spotřebu a vždycky jsem chtěl motarda. Prvně jsem uvažoval nad Yuki SM 125 ale pak jsem se dozvěděl že je to čína a 8,7 Kw by mi asi nestačilo. Můj další kandidát byla Yamaha DT 125 X taky nádherná motorka a hlavně dost výkonná ale je to 2t takže ta spotřeba je asi dost krutá a asi bych to neměl jak uživit tak sem se rozhodl pro 4t. S motorkou mám právě teď najeto 1 161 Km. Nárůst výkonu je na 4t opravdu dobrý dá se ještě zvýšit jestliže si poštelujete karburátor což jsem taky udělal a rozdíl byl velmi znatelný. Když jsem motorku poprvé rozebral (sundal jsem plasty nádrž blatníky atd..) teprve tehdy jsem si všiml jak má tahle dváca velký píst a docela mě to překvapilo :D .Co se týče brzd tak ty nejsou moc spolehlivé asi po 14 dnech od koupi motorky my totiž vytekla přední brzdová kapalina...špatné těsnění takže teď musím koupit novou pumpu a možná i nádobku :( . Zadní funguje bez problémů. (Tento problém je ale asi individuální :/) . Co mě taky překvapilo je, že se dá nastavit zadní pružící jednotka takže si můžete nastavit jestli chcete mít tvrdý podvozek nebo měkký. Jedna z výhod MZ ety je fun factory sedlo :D sedlo spolujezdce je v docela ve velkém náklonu a když za váma sedí holka tak pořád sjíždí blíž k vám :D je to dobrá vychytávka. Jinak spolujezdecké sedlo není zrovna moc pohodlné stačí 45 min cesty a už bolí zadek. Sedlo pro řidiče je fajn a dokážu v něm ujet cca 100 Km bez pžestávky. Škoda je že na motorce není žádný úložný prostor pod sedadlo se nevejde totiž ani lékárnička :/ . Na motorce sem jezdil na silnici v lese a na MX trati řeknu vám že na tu MX trať to bylo nejhorší :D ty motardový pneu...s těma se to fakt nedá :D ale na silnici je motorka jak doma v zatáčkách krásně drží a už sem si i párkrát škrtnul stupačkou o asfalt :D .Co se týče spotřeby tu sem počítal na 26,23 L natural 95ky jsem ujel 616 Km což je docela dost slušný :) . Závěrem bych chtěl tuhle motorku doporučit všem začátečníkům na ježdění do ěsta a občas i do lesa nebo nějaký ten mírný terén :)
kde sháníš náhradní díly?pls
dík :) přez zimu ji chci předělat na oranžovo-černou :)
Dobrá volba :)
nice