PROFIL MOTORKY

Kentoya Viron 125 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník livetiger
Vloženo 11.9.2014
Aktualizováno 1.12.2015
Zobrazeno 2 865x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0


Vloženo: 15.10.2015, Uskutečněno: 15.10.2015, Stav tachometru: 5156 km, Zhlédnuto: 1 005x


Jen na začátek uvedu, že můj příběh s úpravou skútru je pravdivý a nemám potřebu si vymýšlet ani nikoho záměrně poškodit!

Původně jsem ani nechtěl psát o servisu Kentoya Brno , ale nakonec po všech negativních zkušenostech přece jen musím. Navíc třeba někomu pomohu s rozhodováním zda jít do tuningu nebo ne.
Každopádně nedoporučuji návštěvu výše zmíněného servisu!

Jak vše začalo...

Skútr mám akorát zajetý a po dvou garančních prohlídkách. (300km, 2000km)
Servisku řádně vyplněnou a vše funguje jak má.
Brouzdám internetem až se dostávám na stránky Kentoya Brno. (Hombráč – čtyřkolky)
V nabídce prodeje mého skútru Viron Sport mě zaujala možnost jeho tuningu.
" Doporučujeme Kentoya TUNING - možnost přestavby na 150 ccm bez zápisu v TP "
Do té doby mě ani nenapadlo předělávat mého čínského fichtlíka!
Prodejce doslova uvádí: " Exklusivně Vám našim zákazníkům nabízíme možnost navýšení nedostatečného výkonu skútru 125 cmm o více než 3kW a to zcela bez ztráty záruky v prodejně Kentoya Brno."
Následně volám do servisu.
Technik mě ujišťuje, že má bohaté zkušenosti s přestavbou.
Na otázku zda se to vyplatí dostávám odpověď: Pane po úpravě jede skútr jako oheň!
Jelikož se jedná o autorizovaný servis, tak se nakonec snad po úplném zatmění mozku rozhoduji do toho jít.

Návštěva servisu...

Před odjezdem si zjišťuji veškeré info a plánuji trasu...
Jelikož je servis 105 km od baráku, tak mě čeká poměrně dlouhá cesta na skútru.
Zároveň jsem objevil druhý e-shop, který nabízí také skútry ctyrkolky-hombrac.
Všiml jsem si, že má stejnou kontaktní adresu jako výše zmíněný servis.
Následně zjišťuji což je asi logické, že se jedná o stejného provozovatele.
Po příjezdu mě čeká zklamání. (viz. foto)
Moje představa o jediné prodejně a autorizovaném servisu pro Brno a široké okolí byla asi moc přehnaná.
Zastavuji a dávám skútr na stojan.
Můj první dojem byl: To je ten velký servis? Kašlu na to! Jedu zpět domů! Alespoň jsem si udělal pěkný výlet do Brna...
Následně si všímám velkých krabic na paletách ve kterých čekají nové skutříky na složení.
Kolem nich postávají mladí kluci a vypadá to, že patří k servisu.
Překvapilo mě, že jsem během své krátké cesty od skútru do prodejny našel několik starých rezavých šroubků a dalších drobných dílků na zemi.
Napadlo mě: Jak dlouho tam asi leží a kolik lidí přišlo k defektu kola?
Každopádně to asi bylo pro mě varování, které nepomohlo.
V prodejně mě poslali hned vedle do servisu.
Tam jsem našel technika se kterým se dalo opravdu v pohodě mluvit.
To mně částečně zahnalo pochyby z prvního dojmu prodejny.
Po ujištění, že vše provede podle naší dohody (zvýší obsah a upraví variátor viz. deník dříve) se loučíme a mě čeká cesta vlakem zpět domů.

Vyzvednutí skútru...

Je to tu!
Asi po týdnu mi technik volá, že je skútr hotový a připravený k vyzvednutí.
S obří radostí odjíždím opět vlakem do Brna a spěchám do servisu.
Opět se shledávám s technikem, který mi předává skútr s informací, že vše proběhlo v pořádku.
Zároveň mě informuje, že mám skútr opatrně zajíždět a že nepojede hned na plný výkon.
Dostávám paragon ve kterém stojí " oprava motocyklu " s cenovkou 5.600,-kč.
Číslo dokladu zřejmě technik nestihl vypsat a stejně tak ani datum.
Alespoň razítko s podpisem našlo své místo na dokladu.
Z peněženky vytahuji prvních 5.600,-kč .
Následně je technik zaskočený, když chci po něm původní díly. (válec, díly variátoru)
Po chvíli hledání dostávám vše co jsem chtěl.
Opouštím Brno a snažím se skútr příliš netrápit.
Během cesty domů dělám několik zastávek.
Postupně zjišťuji, že moje "mašina" je nějak líná a víc jak 60km/h prostě nedá.
Do kopce jede spíš jako babeta a po rovině jak padesátka tedy čínská!
Zatím se uklidňuji, že se vše zlepší a skútr bude po zajetí trhat asfalt. (+ 3kW)
Přijíždím domů poměrně zklamaný...

Postupné zajíždění...

V následujících dnech se babetím po okolí a snažím skútr přivést alespoň trochu k životu.
Celkem se zpáteční cestou z Brna mám najeto přibližně 250km a stále nic...
Beru telefon a kontaktuji technika.
Jsem ujištěn, že je to normální.
" Pane po postupném zajetí se výkon skútru bude zvyšovat. "
Dle sdělení mám být trpělivý a skútr příliš nehonit.
Začínám být klidnější, když to říká autorizovaný technik...
Pár dalších dní brouzdám po okolí až dojezdím!
Koukám, zadní kolo opět prázdné.
Už dříve bylo dvakrát lepené.
Dochází mi trpělivost a objednávám si přes internet nový plášť.
Následně vezu skútr u nás do servisu na přezutí.
Dostávám info, že skútr je připravený.
Po zaplacení se opět shledávám s babeťákem a loučím se v servise.
Nasadím helmu, obleču si rukavičky, všechny zipy pořádně zapnu a připraven k bleskovému odjezdu startuji.
Všímám si, že motor skútru běží nějak divně, jak kdyby vynechával.
Otáčím rukojetí plynu a nic... skútr stojí na místě a já překvapený na něm.
Startuji znovu, znovu a nic.
Ikdyž skútr nakopnu nohou tak vždy během pár vteřin motor chcípne.
Po 15 minutách už mě bolí noha, ruka a nyní už poměrně dost hlava.
Beru telefon a volám opět zklamaný technikovi do Brna.
Nakonec jsem informován, že je zřejmě vadný podtlakový ventil.
Vcházím do vyhřátého servisu a informuji majitele, že nejsem schopen odjet.
Sděluji mu, že mi z Brna mohou zaslat nový podtlakový ventil s tím, že skútr v servise nechám a oni provedou výměnu.
Po delším váhání majitel souhlasí a skútr opět parkuje v dílně.
Čekám, čekám, čekáme a poštou stále nic nepřichází.
Mezi tím dvakrát volám do Brna, co se děje.
Technik mi říká, že nestíhá a stále slibuje, že ventil pošle co nedříve.
Utekl týden a stále nic.
Po rozhovoru u nás v servise se domlouváme, že si skútr odvezu domů.
Nechtějí se skútrem nic mít, jelikož dosavadní slibování technika jim také došlo divné a neradi by se zapletli do problémů.
Navíc nejsou servis této značky, což samozřejmě chápu.
Po mojí omluvě a poděkování, že jsem mohl nepojízdný skútr alespoň u nich ponechat se loučíme.
Nakonec se mi daří skútr na chvíli probudit k životu a s jiskřičkou naděje odjíždím domů. (2km)
Opět absolvuji telefonát s technikem, který nechápe proč mám skútr doma.
Žádný díl samozřejmě doposud neposlal a informuje mě, že se mu do Mohelnice moc nechce.
Následuje ze strany technika nabídka.
" Jste ochoten si zaplatit odvoz skútru naší dodávkou?"
Ptám se: Co to finančně znamená?
Dostávám odpověď: Z Brna do Mohelnice a zpět tak kolem 1.800,- kč.
Odpovídám: To nejsem, zajistím si dopravu sám!
Na konci rozhovoru jsme domluveni, že skútr dle možností během dalších dnů dovezu do Brna.

Opět v Brně...

Po několika dnech se mi podařilo sehnat známého s dovávkou, který mě společně s opět nepojízdným skútrem odvezl do servisu.
Opět vytahuji z peněženky 600,- kč .
Překvapený technik na nás kouká a nemůže si mě nikam zařadit.
Uvádím ho do obrazu, že jsem z té Mohelnice a vezu mu nepojízdnej skútr!
Je ráno a po informaci, že dřív než po poledni se k mému skútru nedostane odcházím do města.
Následuje několik hodin putování po ulicích společně s občerstvovacími zastávkami v náhodných podnicích.
Po vypití tří nealko piv a plným bříškem se vracím zpět do servisu.
Před prodejnou je malé posezení, kde se nachází několik lidí kteří sledují můj příchod.
Dostávám otázku co potřebuji a následně odpovídám, že mám v servise skútr na opravu.
Technik mi přichází říct, že jeho kolega zrovna odjel skútr vyzkoušet.
Během čekání u posezení se dávám do řeči s neznámou osobou.
Postupně zjišťuji, že se jedná o majitele.
Musím říct, že náš rozhovor byl příjemný a majitel opravdu přátelský.
Později se vrací můj skútřík po zkušební jízdě.
Na otázku jak to jede dostávám odpověď, že by se nebál jet ani na dálnici.
Místy údajně dokázal uhánět téměř 120km/h.
Je mi sděleno, že byl vadný celý karburátor, a tak ho museli vyměnit.
Technik si všímá, že je navíc ještě špatné těsnění hlavy válce.
Během výměny mě posílá na výlet. (viz. deník dříve)
Po návratu je skútr připraven a peněženka zase chudší o dalších 2.300,- kč .
Loučím se společně s technikem i majitelem a odjíždím.
Skútr se opravdu probudil naplno k životu a já s nadšením úháněl zpět domů.
Ten den jsem vyjel ráno v pět hodin s dodávkou a vracel se na skútru kolem desáté večer.

Proč nejede...

Skútr proháním po okolí a troufám si i na delší trasy.
S vědomím, že technik při zkušební jízdě skútr nijak nešetřil a navíc už měl od úpravy najeto kolem 400 km otáčím rukojeť plynu na doraz.
Všímám si, že na zadřeném válci který jsem si vzal na památku sebou je vyznačený údaj 149ccm.
Pro jistotu volám technikovi, jestli tam dal správný válec. Ten mně v klidu odpovídá, že se jedná o válec s objemem 170ccm. Mám si válec sám přeměřit a vypočítat objem. Potom prý uvidím, že má pravdu. Ptám se ho, proč je tak značený? Odpovídá, že neví... Prý to tak prostě je a nemám to řešit.
Postupem času zjišťuji, že skútr do kopce vydává divný zvuk.
Zkrátka ztrácí sílu a někdy dokonce chcípne motor. (viz. deník)
Po nedávné výměně oleje zjišťuji, že rapidně ubývá a z karburátoru vytéká totálně černý olej.
Výkon skútru se blíží koloběžce a motor vynechává.
Zase beru mobil a po popsání všech mých amatérských poznatků zjištuji, že skútr je zřejmě uhnaný.
Následuje příšerná cesta opět do Brna. (viz. deník dříve)
Po příjezdu je jasné, že skútr je přidřený.
Technik usoudil, že jsem ho zřejmě dlouhou cestou domů uhnal a následně přidřel.
Musím přiznat, že jsem ho nijak nešetřil, jelikož se blížila noc.
I dnes si myslím, že to byla moje chyba.
Domlouvám se, že vyměníme válec za nový tentokrát značkový.
Tentokrát skútrem tam a vlakem zase zpátky.

Třeba bude líp...

Opět dostávám info, že skútr je hotový.
Tak zase vláčkem do Brna.
V servise jsem byl technikem ujištěn, že nyní je téměř nemožné skútr zadřít, jelikož značkový válec zadřený ještě nikdy neviděl.
Už dříve během vzájemného telefonátu mi na otázku jaký válec tam dal tvrdil, že přesně neví ale nejspíš Malossi.
Ptám se znovu: jaký válec tam teda je?
Technik odpovídá: Teď přesně nevím, ale nejspíš Naraku!
Jeho odpověď mě překvapila. Říkám si, tak snad ví co tam dal? Ne?
Po mé poznámce že Malossi válec je finančně úplně mimo můj rozpočet (kolem 10.000,- kč) mě ujišťuje, že je to Naraku. Navíc by ani nepasoval...
Říkám si: " To jako fakt? Bože, proč? Dobře mi tak, když jsem vůl! Co teď? Už asi nic! Hlavně ať skútr jede a nemusím sem už nikdy jet!"
Po návratu ze zkušební jízdy se technika ptám: Všiml jsem si, že je vyměněný i airbox?
Odpověď: Jo jo, ten původní tam už nedržel. Byly ulomené oba plastové úchyty!
Vím že byl ulomený jeden. Vůbec jsem se nedivil když celý vzduchový filtr drží jen na dvou kouskách plastu.
Nakonec uznávám, že udělal dobře. Hlavně že tam dal jiný typ!
Šlo mi spíš o to, že mně před výměnou nikdo nedal vědět.
Tak a je to tu zase! Přišla doba placení...
Zase jsem chudší o 3.700,- kč . (airbox 700,- kč)
Ještě se radím jak omezit riziko přidření válce cestou domů...
Věřím že skútr bude jezdit jako oheň a všechny problémy jsou za mnou!
Později mně došlo, že vlastně nemám ani žádný papír od značkového válce. Občas jsem opravdu hroznej chobot!
Cestou domů opět několikrát zastavuji a nechávám skútříka popadnout nový dech.
Při první zastávce nečekaně zjišťuji, že vyměněný airbox visí na dvou povolených šroubech snad jen silou vůle.
Šrouby jsou dotažené a hurá domů!

Hmm... tak nebude!

Následující týden mě společně se skútrem čeká celkem dost seznamovacích jízd.
Po zkušenostech z předchozího zajíždění si už dávám pozor.
Vlastně ho už zajíždím potřetí. Nejdřív po nákupu kdy jsem na originál válci najel kolem 2500km.
Potom následoval tuning s prvním válcem 170ccm, kdy došlo k zadření... já nic to samo!
Nyní mám slibovaný válec Naraku, tak už zbývá jen být trpělivý a poctivě zajíždět.
Postupem času zjišťuji, že tachometr ukazuje od výměny válce nějakých 400km.
Za tu dobu se už dostávám do formy. Už mě žádná šiška na silnici nedokáže ohrozit a dokonce pří jednom naklopení do zatáčky jsem drhnul stojanem o silnici...
Bohužel nastal den D který jsem už snad ani nečekal.
Je pěkný den a já přijíždím od táty domů. Po zastavení si všímám nějakého bílého dýmu kolem mě.
Po ujištění že soused opět nezahájil topnou sezonu můj pohled směřuje od komínu k výfuku mé "mašiny."
Čumím jak se z něj krásně valí bílý dým.
Po odklopení plexi na mé integrálce dostávám kromě očního kontaktu i pěknou ránu přes frňák.
Nyní jsem již dostatečně ujištěn, že zřejmě nebude vše v pořádku.
Napadá mě, že vlastně mám vše po čem jsem toužil. V servise mi přece říkali, že skútr pojede jako oheň.
Vypínám motor a "mašinu" stavím na hlavní stojan.
Tahám telefon a rozhoduji se, jestli mám nejdřív výfuk urazit žulovou kostkou aby se mi trošku ulevilo a teprve potom volat do Brna.
Nakonec nejdříve volám...
Zkušený technik mě klidným hlasem informuje, že bude potřeba seřídít ventily.
Opět usedám na skútr a následuje ohnivá jízda do nejbližšího servisu.
V jednu chvíli si připadám jak akrobatický pilot letadla, jelikož po něm taky zústává ještě nějakou dobu zřetelná kouřová stopa.
Každopádně v pořádku přijíždím do servisu kde jsem dříve absolvoval dvě garanční prohlídky.
Po sdělení všech mých absolvovaných trápení mě technik se zadrženým smíchem uklidňuje, že bude zase líp!
Za dva dny si jedu pro skútr. Ventily jsou seřízeny a můžu vyrazit opět domů. (24km)
Cestou domů zjišťuji, že seřízení zabralo. Už žádný dým... jupíí!
Radost ale netrvala příliš dlouho!
Následuje ještě stoupání do kopce. S mírným předklonem na skútru (už nevypadám jak kdybych seděl na záchodě) vyjíždím poslední kopec.
Nyní jsou všechny moje hříchy sečteny. K mému šoku se opět začíná ozývat silné klepání v motoru.
Skútr začíná vynechávat. Jsem pevně rozhodnutý bestii zkrotit a doskákat postupně až domů!
Podařilo se!
Druhý den se rozhoduji, že skútr odvezu zpět do servisu u nás a nebudu zatím volat do Brna.
S hrůzou v očích sedlám opět nezkrocenou bestii a společně absolvujeme ještě jednu cestu.
Skútr předávám technikovi a zklamaně se vracím domů.
Druhý den dostávám odpověď. Postupně zjišťuji, že válec je totálně vyštípaný a stejně tak píst.
Technik mě uklidňuje, že to není moje chyba.
Při montáži došlo k nesprávnému zajištění pístního čepu a tím pádem k vyskočení segrovky.
O chvíli později dostávám na moji žádost email s fotodokumentací poškozeného motoru.
Opět absolvuji cestu do servisu, kde vyzvedávám poničený válec. (viz. deník dříve)
Zároveň jsem informován, že technik v Brně nedokázal ani pořádně nasadit karburátor.
Už jsem si zvykl po každé návštěvě servisu upravovat skútr k mé spokojenosti. (chybějící šroubky, hadičky nezapojené, kapotáž špatně upevněna)
Beru mobil a vytáčím již velmi známe číslo. Technik totálně nechápe! Po našem zmateném rozhovoru přeposílám email s fotodokumentací i jemu.
Domlouváme se, že mu válec přivezu na reklamaci.

Ach jo, tak zase Brno!

Pár dní uběhlo a já sedím opět ve vlaku.
Trasu z nádraží do servisu už znám snad i poslepu.
Je to tu! Přicházím do servisu a zdravím technika.
Následuje rozhovor který si nenechal ujít ani majitel prodejny.
Já: Dobrý den!
Technik: Dobrej!
Já: Tak jsem Vám přivezl ten vyštípanej válec!
Technik: Jo jo tak ukažte...
Já: Tady je! Navíc jste mi říkal, že je to značkový válec Naraku! Což není! Podle žebrování určitě ne!
Technik: Ne není, dával jsem Vám tam ale kvalitnější válec než před tím!
Já: Jestli chcete, tak zavolám technikovi co motor rozdělával a on Vám poví víc?
Technik: Ne ne to není potřeba! Hmm je to v pr...! Prostě praskla segrovka... Teď vážně, jak to chcete řešit?
Já: Tak je jasný že jsem nepřijel jen tak na výlet. Moje chyba to nebyla... Domluvíme se, že mi vrátíte peníze za válec. Platil jsem Vám minule 3.700,- kč s tím, že jste chtěl 700,- kč za airbox.
Tak mi vrátíte 3.000,- kč .
Technik: Dobře, tak pojďte se mnou a napíšeme to. Řekněte mi číslo účtu a já Vám peníze hned zítra pošlu.
Já: S tuningem už končím, protože na to nemám čas, peníze ani nervy! Technik říkal, že jste špatně zajistili čep.?
Technik: To je hloupost, prostě praskla segrovka.
Já: Tak já zavolám technikovi...
Technik: Není potřeba...
Za dobu co jezdím do servisu v Brně jsem už pochopil, že je zřejmě jediný autorizovaný technik v celé dílně.
Co tam dělají ostatní lidé v dílně nechápu... Každopádně nejsem nadšený když se mi kdokoliv vrtá ve skútru. Je to přece autorizovaný servis jak uprodejce uvádí?
Tak proč na mém skútru dělali za tu dobu ještě další dva lidé? Neřeším...
Třeba se mýlím...
Každopádně nikdy nechtěli ani vydět servisní knížku.
Na konci rozhovoru se loučím se starým známým.

Kde jsou peníze?

Začátkem následujícího týdne zjišťuji, že peníze na účtě nejsou.
Technik sliboval, že peníze hned v pátek pošle. (4. září)
Říkám si, já jsem ale kokot. Zase jsem se nechal oblbnout! Jedu si pro peníze až do Brna a nakonec uvěřím nějakým slibům.
Peníze mají být připsány v pondělí 7. září!
Následuje telefonát z kterého zjišťuji, že technik prostě nemá čas.
Slibuje, že je co nejdříve pošle.
Na vyžádání mu opět sděluji číslo účtu kam má peníze zaslat.
V pátek 11. září dostávám SMS, kde stojí: Peníze máte poslané!
Říkám si, tak snad už bude všemu konec...
Je pondělí 14. září a slibované peníze nikde!
Opět volám technikovi! Následuje opět rozhovor:
Já: Dobrý den, peníze žádné nepřišli!
Technik: To není možný, přítelkyně Vám je posílala!
Já: No prostě tam nejsou!
Technik: Zjistím jak to je a večer Vám zavolám...
Znovu posílám SMS s číslem mého účtu.
Je tu večer a dostávám SMS s nějaký cizím číslem účtu, kam byli peníze údajně odeslány.
Po mém telefonátu zjišťujeme, že peníze přítelkyně technika asi zaslala na špatný účet.
Nevím a nechápu!
Tak raději ještě jednou odesílám technikovi správné číslo účtu.
Opět je tu slibování, že peníze dostanu co nejříve na účet.
Píši technikovi, že si pro peníze přijedu raději osobně.
Dostávám odpověď s otázkou kdy?
Peníze má údajně u sebe, ale jelikož je v dílně sám, tak se nedostane do banky.
Sděluje mi, že během příštích dní mi dává své slovo, že peníze zašle určitě na účet.
Údajně bych měl zbytečnou cestu do Brna, když můžu mít peníze ve stejnou dobu i na účtě.
Rozhoduji se nakonec ještě s cestou počkat. Třeba opravdu příjdou... Stejnak pochybuji, že je někdy ještě uvidím!
Následuje čtvrtek 17. září a peníze opět nikde!
Říkám si: Co teď? Můžu jet do Brna, ale stejnak nemám žádný papír, že jsem mu výměnu zadřeného válce platil.
S nechutí vytáčím číslo technika, který mi ihned sděluje, že se mám podívat na účet odpoledne kolem 13hod.
Že nemusím mít strach...
Odpoledne se dívám na účet a zjišťuji, že … peníze jsou tam!
Jsem rád, že už mám vše za sebou!
Tato zkušenost mě stála přes 10.000,- kč a spoustu vyhozeného času!
To ještě nepočítám náklady na opravu skútru u nás v servise!
Můj názor je: Skútr po úpravě už nikdy nebude v tak dobrém stavu jako před tím! Když ani pořádně nevím kdo a v čem se vlastně vrtal! Myslím si, že zničený karburátor byla jejich práce. Vždyť byl celý skútr téměř nový. Měl jsem ho teprve půl roku!
Každopádně už nikdy bych nedal žádnou věc do servisu tak daleko od domova.
Co jsem vlastně čekal? Uvědomil jsem si, že nemůžu srovnávat kvalitní servis značkových skútru s tím, kde jsem jezdil. Autorizovaný servis přece neznamená vždy, že musí být ještě kvalitní! Navíc se jedná o servis čínských skútrů.
Alespoň si budu dávat do budoucna pozor abych měl od všeho doklad! Nikdy nevíte co na Vás čeká!

Skútříku promiň!

Následně mi u nás v servise dali skútříka do původního stavu.
Ještě že jsem si tehdy vzal původní díly zpět!
Po 300km jsem nechal seřídit ventily, zkontrolvat hlavu válce a rovnou vyměnit olej.
Snad se nedočkám ještě nějakého nemilého překvapení po dřívějším zásahu autorizovaného servisu!
Každopádně skútr jede zatím tak jak má a brzy oslaví svých najetých 6.000km.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
SmRad (0) napsal 16.06.2016 v 21:18

Pravdivý příběh, mám taky skútra od Hombráče a servis tam a téměř stejné zkušenosti. Viz moje recenze u skútru. Mám taky kit motoru rovnou od koupě, prý 200ccm, ale o tom pochybuju, když to nemají ani v nabídce...
Tak ať už ti Kentoya slouží bez problému

Victorio (3) napsal 27.05.2016 v 00:00

To je síla. No, tady je vidět, že platí staré známé pořekadlo: nesrat se do věcí, který fungujou

n-o-r-a (1) napsal 28.04.2016 v 08:56

Už jen z jedné fotky jde vidět, že neumí sestavit ani stírací kroužek...

Sieg (0) napsal 17.04.2016 v 11:42

Pěkné počtení.

callowsick (187) napsal 16.10.2015 v 14:55

mazec

jarolim (22) napsal 16.10.2015 v 09:09

nechápu, ten servis se jako servis uživit nemůže. Živí ho asi jenom ten prodej.

JirkaMetal (0) napsal 15.10.2015 v 15:43

Ti teda povím pěknej masakr


Nejnovější záznamy v deníku
  • Opět žije!

    Tak je opět naživu! :-D Po roce komatu jsem opět zprovoznil svého plechového šikmookého rošťáka. Důvodem je menší nehoda na jaře loňského roku... Jedu si tak odpoledne z práce a říkám si „Vezmu to přes město ať se t

    Typ: Oprava
    Vloženo: 07.09.2019
    Uskutečněno: 07.09.2019
    Tachometr: 9593km
    Komentářů: 1x
  • Jede to ještě?

    Jede to ještě? Tak to je dobrá otázka! :-) Momentálně mám na tachometru najeto nějakých 6880km a zatím skútr jede, ikdyž občas né úplně podle mých představ... Při pohledu zpět a vzpomínce na úžasný servis KENT

    Typ: Oprava
    Vloženo: 25.08.2016
    Uskutečněno: 25.08.2016
    Tachometr: 6880km
    Komentářů: 1x
  • KENTOYA TUNING II (,,příběh ještě nekončí,,)

    Tak příběh ještě nekončí... Nakonec jsem zadřel píst s válcem. Bylo mi řečený, že jsem skútr při zajíždění uhnal. :-P Když tak přemýšlím, tak je to docela dost možný! Snažil jsem se první km moc nehnat... no a pak

    Typ: Oprava
    Vloženo: 09.08.2015
    Uskutečněno: 09.08.2015
    Tachometr: 4571km


TOPlist