PROFIL MOTORKY

Husqvarna SM 510R (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník selkie
Vloženo 8.9.2014
Aktualizováno 9.11.2014
Zobrazeno 4 114x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Lehká motorka, výšky dostihového koně a váhy skútru (skútr není motorka)...

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: Sekačka jako sekačka - hodil jsme si korunou a vyšlo to na Husku
Suzuki GSF 600 Bandit: Nemá koš na trávu

První dojmy - Motorka je ideální pro začátečníky a pro lidi menšího vzrůstu. Motor je hodný, i při nasypání hrsti Viagry do nádrže se na zadní nepostaví. Přední brzda potřebuje řádně zmáčknout, aby se konečně začalo dít něco, co připomíná krizové brzdění naloženýho nákladního vlaku. Dle mého názoru ideální stroj na dlouhé, klidné vyjížďky za poznáváním krás naší vlasti, pokud možno bez kopců (výkon) a zatáček (brzdy). Podvozek s přehledem pobere všechny nerovnosti a s grácií vzduchového pérování Citroënu žehlí a žehlí...

Motorku bych doporučil pro - Tento motocykl bych doporučil všem začátečníkům, zejména dívkám a ženám (viz úvodní fotka)

Doplňky na motorce - Hezčí zrcátka, který stejně půjdou dolů.
Blastery od Acerbisu.
Laufy.
Bez Lambdy.

Recenze

Chtěl jsem motorku, která by splňovala požadavky drtivé většiny motorkářů - spolehlivost, levný provoz, nízká váha, pohodlnost, funkčnost.

Jízda na tomto motocyklu nevyžaduje téměř žádné zkušenosti. Nároky na ovládání se podobá skútru. Výhodou je, že na benzínkách a před základkou můžete machrovat, že máte řazení, takže nejste žádnej pizza-boy.

Motor je jednoválec, půllitr - a ruku na srdce, něco, co má velikost orosený Plzně nemůže vystrašit asi nikoho... Dost to vibruje, ale to beru jako plus, když pojedu ve dvou (jo, věřím, že na tohle konečně nějakou šestnáctiletou nymfomanku sbalím) - ušetří mi to dost času s předehrou...

V techničáku je napsáno, že brzdy tam jsou, nevim, nehledal jsem je, ale budu tomu věřit. Dle mého názoru je bezpečnější brzdit na Flinstouna...ale brzdy stejně nejsou moc potřeba, tohle je stroj na kochačku.

Podvozek hezky filtruje nerovnosti od rovností a odbourává tím trapnost hladkýho asfaltu...takže krom dopřednýho pohybu mám k dispozici pohyb i vertikální.

Ovladatelnost je snad největší devízou tohoto modelu...jinými slovy, ovladatelností je to kolo značky Ukrajina. Naprostá přesnot vedení stopy (když si odmyslíme výrobní vůle ve vidlici) dovoluje chtě nechtě kdekoli kličkovat jako nadržená moucha.

Jízda se spolujezdcem bude, dle mého očekávání popsaném výše, doufám splněna...sedlo nabízí velkorysý komfort nejenom pro pilota, ale i pro pěkně oplácanou mädchen...

Úložný prostor by se dal přirovnat snu českého chalupáře Octavii Combi TDI...při vyjížďce k vodě se mi pod sedlo s přehledem vejde bunda, kalhoty, boty a když vyndám lékárničku, tak i helma...

Spotřebou se tento stroj může rovnat skútru v naftě...u benzínek si vás rozhodně pamatovat nebudou.

Servis nevím, kde je a slovo porucha se ve slovníku tohoto motocyklu nenalézá..

Motocykl se nejlépe cítí na dlouhých rovných úsecích, kde může jet při konstantních otáčkách a dát tak jezdci vychutnat pohodlí, které tento stroj jako celek tvoří...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MichalR10
MichalR10 napsal 30.11.14 v 11:54

Ty Raasy na tom jednobuchu musí být masakr...

placka226
placka226 napsal 10.10.14 v 19:37

Sakra, ta je fakt úžasná A popis parádní

Robinsson
Robinsson napsal 24.09.14 v 06:54 10b.

Moc pěkná husa, dva laufy jí sluší. Ten popis taky špica

Radas49
Radas49 napsal 13.09.14 v 10:10 9b.

Frantaaaa
Frantaaaa napsal 12.09.14 v 16:32

Více komentářů



TOPlist