renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZR 7 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Pat0
Vloženo 5.9.2014
Aktualizováno 7.4.2020
Zobrazeno 1 572x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Červenej ďábel :) Jelikož je to moje první moto, tak mi bude určitě stačit a řekl bych na dlouho dobu.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Jednoznačně parádní. Před výběrem jsem četl plno recenzí, tak jsem tušil do čehu jdu. Zátah krásnej odspodu až do maxima, drží stopu, brzdí (přední dvoukotouč je znát), co víc si přát. Trochu obouchaná, ale s tím jsem počítal.

Motorku bych doporučil pro - Vhodny je klidne i pro zacatecnika (jako ja), jezdim se s tim fakt pekne.

Doplňky na motorce - Plexi stitek byl uz od koupi, je to poznat pri rychlostech nad 100 km/h, ale budu casem menit za vetsi. Rad bych dokoupil i padaci ram, sirsi riditka a budto kryty na ruce nebo vyhrivany rukojeti. Take zvyseni riditek o kousek.

Recenze

Výběr byl celkem omezenj, chtěl jsem něco do 50tis. s tím že 500ku bude mít mladá, tak musím mít něco víc Výběr padl na tuhle kawu a určitě jsem neprohloupil.

Je to samozřejmě starší kousek, ale s kvalitním kusem železa pod kapotou! Motor má najeto 51tis, ale byl dobře udržován. Motor ani ve vyšších rychlost neháže, jede rovně. Tlumiče jsou v pořádku. Brzdy jsou nové (cca 1000km), takže zadní zatím nebrzdí moc a přední je dobrá. Motorka má samořejmě drobně oděrky na nádrži a na levém bočním plastu, ale za tu cenu co jsem ji měl to přežiju, na krásu to nejezdí.

Motor je výbornej, vzduch/olej chlazení, karburátory se sytičem, žádná složitá elektronika... Zátah je plynujel od spodu až nahoru, takže jezdím dle potřeby. Žádný cukání motoru při nízkých otáčkách. Převodovka teda bohužel jen 5kvalt, takže na rychlou jízdu po dálnici to není (spotřeba leze nahoru). To ale stejně nepotřebuju, protože to chci na cestování a různé výlety, takže honění rychlosti není můj vkus. Spojka už teda asi drobet pamatuje, ale zatím chodí dobře.

Jízdní vlastnosti zatím moc popisovat nemůžu, najeto zatím jen něco přes 100km a chvíli to bude trvat než si zvyknu.

Tak najeto uz kolem 800km, do zatacek se preklapi kupodivu lehce na to ze je docela tezka, gumy drzi vyborne (dunlop sportmax roadsmart), takze novy budou stejny... Dal jsem si mekci nastaveni zadniho tlumice (byl predtim uplne natvrdo), jelikoz sem lehkej. Jediny co mi trochu vadi tak je dlouhej chod brzdove packy nez zacne zabirat a ve vyssich rychlost mi prijdou brzdy takovy slabsi, ale to je asi o zvyku.

Edit: Motorka byla prodána kamarádovi, který se po několika letech rozhodl začít jezdit. Vyměnil jsem za silnější CBF1000 s kufry na cestování ve dvou.
Měl jsem ji 2 roky a najel necelých 25t, kromě pravidelného oleje a běžné údržby (brzdy, řetěz, pneu apod.) nebylo potřeba nic řešit. Fakt pohodová motorka a sloužila výborně!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
liame
liame napsal 26.01.19 v 22:20

Cau, jsem rád že slouží, byl jsem první majitel přímo te tvoji zr sedmicky... jo to byly casy... mel jsem ji ca 5 let a ujel 40tis km

Pat0
Pat0 napsal 09.09.14 v 21:11

Desky sou tam cca 2000km, takze sjety nebudou, pancerovky sou drahy (zatim), brzdovku muzu zkusit pak vymenit. V zime asi rozeberu komplet brzdy predni.

mirra99
mirra99 napsal 09.09.14 v 20:57

Mě to delaly sjeté desky při tom sem vyměnil hadici za pancir a nová kapalina samozřejmostí teď brzdim na prvním centimetru.

Pat0
Pat0 napsal 09.09.14 v 15:38

Seridit se da akorat tak jestli bude dal nebo bliz od riditek, ale to ze je tam 1cm po zmacknuti dira nez to zacne brzdit tim vubec neovlivnim, premyslim jestli uz neni v haji treba brzdova pumpa nebo hadice

Sicilián
Sicilián napsal 09.09.14 v 13:47

Dobrá volba kamaráde... Kawa je Kawa... Brzdová páčka se dá seřídit a pak už jen jezdit... Jasná 10.

Více komentářů



TOPlist