renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1000 V-Strom (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Brett
Vloženo 20.8.2014
Aktualizováno 24.10.2014
Zobrazeno 9 013x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pěkný design, zobák z Biga dal motorce šmrnc.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: nemá jiskru, co bych si představoval vzhledem k ceně
Triumph Tiger 800 XC: věřím ve vetší spolehlivost suzuki
BMW R 1200 GS: cena

První dojmy - Super krouťák již od 4000, lehce ovladatelná. I přes polohovatelné plexi a zkoušeni různých poloh na mě docela fučelo.

Motorku bych doporučil pro - Toto moto bych doporučil cestovatelům, kteří nechcou vyhazovat peníze za GS :-)

Doplňky na motorce - Doplňky sw motech + vyhřívané hefty, nabíječka usb, kufry trax atd.



Recenze

Po předchozí DL 650 z roku 2009 a velké spokojenosti jsem začal pošilhávat po nové 650, u které mě vyhovoval hladší průběh motoru. Nemohl jsem však stále přijít na chuť jejímu "plastovému vzhledu", tak jsem si přidal a šel do litra, který má jiskru, hlavně s doplňkama SW Motech .

Zatím najeto v záběhu 1000km k Balatonu a okolí a zde jsou dojmy, které budou i trochu srovnání s předchozí 650:
Motor táhne pěkně od spodu, zatím můžu točit jen do 4500 otáček, což je na 6 rychlost cca 130km/h, a na ostatní rychlosti pokud nezávodíte vás toto zajížděcí období vlastně nijak neomezuje.
Pohodlí je zde ok, sedlo velké a o spolujezdci ani nevíte. Jen ochrana před větrem je slabá a to jsem různě nastavoval jak sklon i výšku plexi (mám 187cm). Fučí docela dost, asi jsem rozmazlený deflektorem, kterým jsem tento problém vyřešil na 650. Na litra se zatím neprodává a vyšší plexi nechci. Takže budu muset přeměřit šířku plexi a vybrat vhodný deflektor a navrtat na origo plexi. Úložný prostor pod sedlem je velký, mimo nářadí tam narvu lékárničku, síťku, lepící sadu a ještě něco na co si teď nevzpomenu
Svítivost mě chybí zase z 650, což jsem vyřešil přídavnými světly, tak snad to bude lepší, jelikož jezdím docela i za tmy. U 650 byla svítivost super.
Podvozek je o poznání lepší než 650, polňačku i ve dvou zvládne pohodlně, ale taky je to břichoplaz. Mám přezuto na E07, tak otestuju i offroad a jsem zvědav, jak si poradí ve srovnáni s 650. Teď mě ji bylo ještě líto vláčet po lese, když je tak nová, nezajetá a nepadlá.
Brzdy jsou taky dobré a nemyslím, že přední je zbytečně až příliš ostrá, jak se píše v testech. Při normálním dávkování není nijak zákeřná a kdyby měla slabší náběh dle názorů některých testovacích novinářů, tak při naložené moto a ve dvou nevím , jak by chtěli brzdit.
Olejový filtr je stále na raně, takže šusplech byl pro mě samozřejmost. Zásuvka na auto zapalovač je dobrá, ale po nerovné cestě nabíječka vyskakuje. Je to v palubce, takže to není za co nějak zachytit třeba gumkou proti vyskakování nabíječky, jak jsem to řešil na předchozí 650, tak jsem nechal přidělat další zásuvku na usb, která hlavně pojede i bez klíčku, aby bylo možné dobíjet interkom, mobil aj., když někde stojíte.
Ještě jsem zvědav na výfukovou přívěru, která není zas tak zakrytá, zda to nebude dělat po čase problémy.
Spotřeba mě zatím ukazuje 5-5,5l, tak snad klesne. Zase jsem asi rozmazlen spotřebou a dojezdem z 650
Snad bude mé hodnocení někomu při výběru k užitku pokud řešíl stejné dilema 650 vs. 1000.
Ještě poznatek, díky zúženému zadnímu blatníku to vzadu v dešti docela prská na kufry. Tak jsem zvědav, když pojedu bez topcasu, zda budu mít nahozené záda .

22.8.2014
dodělány vyhřívané hefty, přídavná zásuvka usb a přídavná světla. Cestou ze servisu jsem zmokl a ta ochrana pře deštěm je tam opravdu slába. Že to prská vzadu díky tomu zúženému to chápu (musím hold vydržet, než začnou dělat přídavný blatníček jak na GS) , ale prská to i ze předu. Blatník je sice dlouhý, ale je to takové lizátko, takže to moc tu vodu nechytá a prská to na špičky bot. Na obranu V stroma musím říct, že na větší prskání má jistě vliv i hrubší pneu Jinak jsem, ale se vším spokojený
Ještě jsem přidal foto s kufry GIVI, kdyby se někdo rozmýšlel mezi plastem a hliníkem, ať to vidí a může porovnat.

říjen 2014
jen doplnění koho by zajímala spotřeba tak jsem si vynuloval na zpáteční cestu z Řecka PC a nanaloženo, jeto Albánskýma off kotěhůlkama a dál i po dálnici cca 140km/h do Zlína za 2500 km spotřeba 5,4L, takže při srovnatelném tempu jak na 650 je to na litru o cca 1l navíc. Pro zajímavost jsme porovnali spotřebu s kámošem na Multistradě 1200 S na 200km jen po dálnici při cca 140-150km/h a V strom vs. Multistrada = 7 vs 8 L Snad to teď nevypadá, že jezdím jen na spotřebu, ale mě tyto věci zajímají, protože mě nebaví furt tankovat
Malou ochranu před větrem a zatím nemožnost dokoupit deflektor jsem vyřešil vypodložením vrchních šroubů držící plexi o cca1,5cm, plexi je kolmější a vzduch líp obtéká a nehlučí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jelda-f
jelda-f napsal 24.04.16 v 20:14 10b.

nádherný Strom Pohodovou sezonu a kolama dolů

wsbk
wsbk napsal 05.05.15 v 21:52 10b.

Mario_Lt
Mario_Lt napsal 10.01.15 v 22:27 10b.

Super recenze, hodně kiláků bez nehody, jak je to u ní s těžištěm je výš než u 650 ?

keith.
keith. napsal 30.11.14 v 17:29

Hmmm, pěknej stroj. přeju spoustu pohodových kilometrů

hofi01
hofi01 napsal 22.11.14 v 10:20

tak zkušenosti přibývají koukám

Více komentářů



TOPlist