Je to velké a silné, pohodlné a dobře to brzdí.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 1000V Varadero: Nebylo žádné, které by vyhovovalo mojí představě. Vše olezlé, s vadami a oxidací.
BMW R 1100 GS: V mojí cenové relaci buď s vadami, nebo úplně bez výbavy.
První dojmy - Jede hodně svižně, 6ka je příjemný bonus navíc, brzdí skvěle a nejlepší je po bigovi pohodlí.
Doplňky na motorce - Padací rámy RD-moto, zvýšené plexi Givi, blastry Touratech, hlavní stojan, pancéřové hadice.
Recenze
Caponorda jsem vybral protože v cenové relaci kterou jsem měl je jednoznačně nejmodernější, nejsilnější (gs, varadero) a nejvíce se mi líbil. Vždyť je složený z perfektních komponentů: přední vidle Marzocchi o průměru 50mm, brzdy Brembo, motor Rotax...
Motorce nejvíce vyhovují pěkné silnice, zvládne ale i polní cestu. Je poznat že je to pravé cenduro, na rozbité cestě.to celkem drncá (např. oproti bigovi, který na takové.cestě o ničem nevěděl). Ale na asfaltové cestě je super kápo.
Edit 12/8/2019
Caponord po 5ti letech změnil majitele. Doufám, že mu bude sloužit stejně výborně jako mě po celou dobu. Pro porovnání jsem přidal pár fotek jak namašlený ode mě odjížděl (na foto bez alu kufrů). Najeto celkem 66200km.
Tak snad se na něm budeš víc vozit než abys vozil ty jeho na vozejku dom
Parádní motorka, přeju příjemné kilometry.
Jo to si bude zadnice hovět to se bude cestovat jedna báseň, tak ať to jezdí jen s dolejváním benzínu. Jinak díky za vejfuk, je to lepší.