renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kentoya Viron 125 (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Micuda2
Vloženo 17.8.2014
Aktualizováno 12.6.2017
Zobrazeno 9 878x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Popis motorky


Kentoya Viron Sport 125 4T, po předchozím modelu stejné značky přesedlám na silnější stroj, když je možnost.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motart (Praha 4-Braník)

Výška jezdce: 194 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kentoya C5 125: Moc usedlá :-D

První dojmy - Motocykl jsem si vybral na první pohled, nikdy jsem na 125 ccm skůtru nejel tak jsem očekával velikou změnu z 50ccm, jen jsem otočil rukojetí hned jsem to dostal do ruky a už nepustil :-D

Motorku bych doporučil pro - Pro uživatele 50ccm motorů, kteří již něco najezdili...do města i na delší projížďky to nebude tak zlé (časem upravím - zatím nejdelší cestování cca 130km bez problémů s pohodlím)

Doplňky na motorce - Bez doplňků

Recenze

Již delší dobu jsem uvažoval o zakoupení silnějšího stroje místo mé 50 ccm skůtru...(již zcela nevhodný do Prahy a dá se říci skutečně nebezpečná záležitost když každý jezdí jako blázen).
Zavítal jsem do autorizovaného servisu a prodejce značky Kentoya a rozhlížel se po mnou nejdříve vybrané C5...bohužel nebyla skladem ani vystavená, za to jsem zmerčil Viron Sport 125 a Viron 125 (rozdíl v štítu a blinkrech u rukojeti).
Po domluvě s personálem jsem ji osedlal a jen tak juknul jak se na tom sedí...široká řídítka byla rozhodně plus, které se okamžitě potvrdili při jízdě.
13 palcová kola a kotouče na obou kolech bylo jen plus.
Pevné a přitom pohodlné sedadlo, které je dělené na dvě a dobře drží posed jezdce...pod sedačkou je místo jen tak tak na jednu otevřenou přilbu a rukavice.
Jako budík je umístěn digitál s modrým podsvícením, ketré je efektní a velmi příjemné.
Dvojice světel dostatečně posvítí na cestu ...integrované blinkry nikde nečouhají a nepřekáží...integrovaný tunel u nohou sice trochu ukrajuje místo,ale za to je zde přístup k baterii...hliníkové nášlapy jsou super a dojmově pevnější styl.
Po dolití litru benzínu poprvé startuji a hned se mi zalíbil zvuk, který je hluboký a kultivovaný (model má sportovní výfuk), není hlučný čí přímo řvoucí.
Při prvním otočení plynu cítím pod zadkem 125ccm a jízda je velmi svižná, dle manuálu,ale nepřekračuji rychlost z důvodu 0 najetých kilometrů a zajíždění má být pozvolné...řítím se 50km rychlostí a rukojeť je otočena o cca 1/4.
Tankuji necelých 5 litrů do celkového objemu nádrže (6 l).
Zpočátku si dávám pozor na čínských pneumatikách neb jsou nové a neojeté...
Nyní mám již 150km najeto a pomalu si dovolím zvyšovat rychlost na 60km...
Jízda je klidná, otřesy minimální, brzdy zpočátku mrtvější už se dostávají do formy a brzdí víc a víc.
Jízda na mokru je v pohodě a dvojice tlumičů drží stopu s přehledem.
Pro málo najetých KM zatím bez servisní prohlídky a poruch.
Kontrola celého stroje byla nutná, pár nutných dotažení šroubů a je stroj připraven. - Tím samozřejmě nechci potvrdit, že pokud je to Čína tak je to špatně!!
Kontroloval bych takto každý model.
260km - zdá se mi to, ale je to již hladší chod...

425 Km - servisní kotrola. Výměna motorového oleje Castrol Power 1 10W-40, výměna oleje SAF X 75W-140, servisní práce, cena s DPH 930,-Kč

960 Km - žádný nutný zásah (zjištěno, že kolem rychlosti 60 Km/hod jsou mírné vibrace, které po rychloti 80 Km/hod zcela utichnou - asi vibrace řemenu variátoru)

2850 Km - začíná zlobit budík (problikává, kabeláž O.K. takže asi chyba uvnitř), více sjeté zadní destičky, jinak vše o.k., půjde na servis, kde měla být ve 2000Km, potom budu chytřejší.
Servisováno: kontrola elektroinstalace, výměna zadních destiček, výměna oleje, kontrola el.startéru - chyba v kontaktu u páky zadní brzdy, cena s DPH 2.200,-Kč

4321 Km - servis, kontrola variátoru, řemenu a válečků (pouze vyčištění vše O.K.), kontrola nožního startování (výměna páky a lože), doplnění poztrácených šroubů z kapotáže...cena s DPH 1.500,-Kč

5200 Km - servis, moped přestal jet a ne a ne ho nastartovat, vše funguje a točí, odtah do nejbližšího servisu a po chvilce zjištění, magneto.
Výměna za nový a kompletní cena servisního zásahu 2200,-Kč

5600 Km - PRODÁNO

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
stařík62
stařík62 napsal 21.08.14 v 14:38

Mám po Praze nalítáno na skútru asi 35tkm (mesík nejsem). Přeju taky hodně zábavy v pražským provozu.

pajapaja
pajapaja napsal 20.08.14 v 16:44

přeju hodně šťastných km .A doplňuj informace

Více komentářů



TOPlist