renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda SW 600T (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kóča.
Vloženo 11.8.2014
Aktualizováno 11.8.2014
Zobrazeno 2 816x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Starší Silverwing 600, obouchánek z Westmota. Ale dám si ho do kupy :)

Více fotografii

První dojmy - Na můj vkus trochu vyšší otáčky motoru než by možná bylo třeba a nejsem si zcela jist rozložením hmotnosti na předek a zadek. Přiznávám ale že na nějakou extra razantní jízdu asi tenhle skutr dělaný není. (Což neznámená že to neumí nebo to nejde :) )

Motorku bych doporučil pro - Já fakt nevím komu bych moto doporučil obecně. Pokud je ale člověk vyježděný a má dostatek zkušeností a především málo času jako já, pak je pro něj SilverWing spása, zábava, řešení, pohodovka. A v oblečení? Najděte si polohu, kdy se zřejmě rozložení hmotnosti dostane někam jako na velké mašině, trochu předklon, nohy pokrčit a hlídejte si hlavní stojan!!! Kolínko tam, dáte :-)))

Recenze

Dcera dovršila 15 let, udělala řidičák AM a jsem rád, že chce a jezdí s tátou. Nicméně na 850 bych s ní na malém skutru držel krok jen obtížně a proto jsem zvolil také skutr a když už, tak alespoň s trochu větším nášupem koníků, než má v tomto segmentu a objemu konkurence.

Obrovskou devizou je pro mě možnost se kdykoliv a v jakémkoliv oblečení sebrat, nastartovat a jet třeba jen na 15 minut kolem komína. Ne že bych to doporučoval a preferoval, ale ani v kraťasech a tričku na ní nebudu vypadat blbě a projedu se.
Na velkou mašinu bych bez pořádného oblečení nevlezl a přiznám se že než se do toho nasoukám v +30°C a po 30 min. jízdě zase zpocené sundám, je pro mě tahle možnost při mém časovém vytížení prostě záchrana, jinak bych už snad ani nejezdil.

Užívám si jízdu a přistihuju se jak se křením na celé kolo. Dosáhnu na zem, ovladatelnost je výborná a přináší mi slušnou porci zábavy. Po přesednutí z Yamahy 850 TDM je tohle koťátko trochu jako koloběžka. Vůbec ne ve špatném slova smyslu. Užívám si to.

Prostoru je všude dostatečně, podsedadlový prostor je dokonce osvětlen, to je dobrý počin. Vpředu jedna hluboká zamykací a mělká schránka mi vyhovují. Pod sedadlo dostanu dvě helmy, nebo komplet oblečení + jednu helmu, přičemž z boku na vnější straně je ještě háček na helmu, ke kterému se zablokuje přístup po uzamknutí sedadla.

To sedadlo - bože, je prostě obrovské! Pohodlné, se štelovacími "opěrkami".
Škoda že s takovým, vzhledově by se dalo říci, kočárem nekoresponduje naladění podvozku. Je to prostě tvrdé i na nejměkčí nastavení. Cítíte v rukách i pozadí většinu nerovností. Moto přitom nijak neodskakuje a drží stopu, jen ty naše silnice si teda vychutnáte. Čekal bych něco jiného u takového mastodonta. Na druhou stranu při vyšších rychlostech a ve dvou po rozumné silnici pěkně pluje a ukrajujete kilometry tak že to ani nevnímáte, na nohy je dostatek prostoru a můžete si měnit polohu jak se vám zrovna chce - ala chopper, nebo silnička.

Kdo vymyslel že dá do skůtra se spotřebou téměř 6 litrů 11 litrovou nádrž?!
Tohle se fakt nepovedlo. Na druhou stranu ty částky za plnou vypadají opticky docela dobře

Brzdy - hlavně za tu sdruženou se musí pěkně vzít, dva prostíky na to opravdu nestačí, ale jde jen o zvyk a já si zvyknul rychle.

Kdybych chtěl něco měnit, pak bych si nejdříve přál dvě asi protichůdné věci - razantnější zakousnutí variátoru při rozjezdu a nižší otáčky motoru při vyšších rychlostech. Teď je to "naladěné" tak že je rozjezd měkčí i když motor má otáček až až a teprve po pár sekundách se těch 50 koníků dostane ke slovu a vyrazí kupředu. Naopak tenhle kousek (nevím jak ostatní) točí 8000ot. při tachometrových 170, dle gps 160km/h. Protože nad tímto údajem už je červené pole otáčkoměru, myslím že po internetu kolující zvěsti o 180-200km/h jsou poněkud přeťáplé. Myslím samozřejmě se standard výbavou a variátorem.

Po sezóně se na to zaměřím a možná poladím variátor jinak. Také koupím o 10cm vyšší plexi. Ne že by v legálních rychlostech byl ten origo nějak špatný, ale chybí mu taková ta horní zahnutá křivka takže i prcek jako já dostává zhruba od obočí výš pěkný uragán do hlavy. Helma o tom sice skoro neví, ale vytváří to zbytečný aerodynamický hluk. A na dálnici se mi to fakt nelíbí, to už je hodně nepříjemné. Pak nezbývá než se krčit za plexíkem.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kóča.
Kóča. napsal 05.06.17 v 10:24

Krtek.Sileny
Krtek.Sileny napsal 03.06.17 v 05:23 10b.

přeji pohodové ježděníčko

biovirus
biovirus napsal 15.08.14 v 15:44 10b.

Více komentářů



TOPlist