CB1300 jsem už měl a 3 roky jezdil - verzi naháč, loučil jsem se s ní jen nerad, ale touha po BMW R1200GS byla tehdy silnější, teď už je zase v mé garáži v polokapotované verzi (podle mě hezčí než naháč).
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Motor, motor a zase motor - s Akrapovičem ještě o stupeň lepší.
Recenze
Motorka původem z ČR měla najeto 27 tis. km, předchozí majitel se o ní staral příkladně, servis a úpravy dělalo Topmoto, celkový stav motorky excelentní, tak přesně takovou jsem hledal.
Doplnil jsem CNC stavitelné páčky - pocitově mnohem lepší ovládání, vyšší plexi MRA - v tomto případě ale přišly turbulence, které jsem vyřešil deflektorem MRA, takže na ní přestalo foukat skoro jak na naháči a jezdí se ve všech rychlostech mnohem komfortněji.
Instaloval jsem ukazatel zařazené rychlosti GiPro, padací protektory do os kol GSG Mototechnik, kryt chladiče Evotech, pro sezónu 2015 novou baterii Yuasa, dále jsem vyměnil standartní svíčky NGK za NGK iridiové - tady bych se přikláněl k názoru, že se oproti standartním za ty peníze nevyplatí - na projevu motoru nepociťuju žádnou změnu. Původní řídítka Accel jsem vyměnil za Renthal a originál svorníky řídítek za svorníky Rizoma, zatím jako poslední doplněk nainstalován zadní blatníček PowerBronze.
Jedna z nejhezčích motorek vůbec. S řadovym 2válcem by byla dokonalá..
Nádherné slušivé barevné provedení.Sedadlo je taky kvalitka.
Ať dobře slouží a je o ní s láskou pečováno
pěkná,fakt..
Je to prostě klasika od Hondy. Ta nikdy nebude ošklivá a neomrzí. Ať slouží jak se na Hondu sluší a užívej si ji. Desítku dát musím.