Už je prodaná, ale obnovuju jí v profilu, odkud mi nedopatřením zmizela. . Nebyla to moje první Yamaha, měl jsem FZS 1000 Fazer, jeho nástupce mě nezklamal, pocitově je kompaktnější a sportovnější.
Motorka koupena od FIRMA:Filipenský Tomáš (Jihlava)
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Při první jízdě jsem neměl ten hondoidní pocit, že je mi šitá na tělo, a tenhle pocit jsem neměl ani první týden intenzivního ježdění, ani za měsíc.. Jízdní pozice se nedala nazvat pohodlnou, laboroval s pozicí řídítek, s páčkama, nádrž se mi zdála moc široká, plexi mi házelo všechen hmyz na hledí přilby a celkově na mě motorka působila syrovým dojmem. Ale něco takového jsem chtěl..
Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo má pud sebezáchovy (nepočítám-li Jawu 350, sám jsem začínal na FZS 1000).
Recenze
Chtěl jsem naháče s jednoduchou, léty prověřenou mechanikou, s točivým motorem se slušnou výkonovou rezervou, spojku ovládanou lankem, sekundární převod řetězem, plně stavitelný podvozek, s dobrými brzdami, bez elektronických asistentů, s přehlednými budíky, plechovou nádrží, dvouramennou zadní vidlí, a autorizovaným servisem blízko mého bydliště, časem z těchto požadavků vykrystalizoval FZ1, nakonec praktičnost polokapoty ) zvítězila, další kritérium byla samozřejmě cena, nakonec jsem se místo ojetiny propracoval k nové,modelový ročník 2010, za zvýhodněnou cenu. Právě od tohoto ročníku výrobce poladil vstřikování pro lepší zátah ve středních otáčkách, líbila se mi i barevná kombinace modrá/bílá. Vizuálně na mě motorka působí jako dobře zpracovaná, kvalitní, vypadá, že vydrží věky. Rám, motor, přední vidle, kyvka, nic z toho není ošizeno, plasty nedrnčí, nevržou, barva se nikde neošoupává, neloupe. Motorku evidentně stavěl spíš srdcař než účetní. Jediná laciná věc - páčky a fabrické obutí byla snadno řešitelná - za páčky CNC stavitelné + pneu Pirelli Angel GT + vyměna plexi za vyšší (originál Yamaha), to vše motorce ohromně prospělo, kupodivu žádné obávané turbulence kolem helmy, daleko větší pohoda na tělo, i na ruce míň foukalo, mašina se celkově líp ovládala.Na pohodové tempo stačí motor točit do 6 tisic, s minimem řazení a příjemnou spotřebou, jsou takové oddechové dny v motorkářově životě.
Od sedmi tisíc Fazer letí jak satanášovo koště, v rychlostech nad 200 je krásně stabilní, bez náznaků nejistoty, nervozity podvozku, jezdec nemá pocit, že z motorky ulítne, protože polokapota funguje jak má, což je bonus i ve špatném počasí a za deště. Využívaným koním je pak úměrná i spotřeba. Spotřeba oleje prakticky nulová, výhodou je i servisní interval na kontolu ventilových vůlí po 40 000 km.Do zatáček chce fazer pocitově pevné vedení, ale drží a zatáčí moc pěkně.Předek nastaven pružina na 5 (standart 5,5), tlumení odskoku i komprese na standart. Zadek pružina na 4 (standart 3), tlumení odskoku na 4(standart 6), tahle kombinace se mi na rozjebaných českých silnicích osvědčila nejvíc.
krasna
na SK bude to nastavenie asi rovnake, prave kvoli rovnakemu stavu ciest ako u vas