renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 Fazer (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník VladCB1300
Vloženo 7.8.2014
Aktualizováno 7.8.2014
Zobrazeno 1 988x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Už je prodaná, ale obnovuju jí v profilu, odkud mi nedopatřením zmizela. . Nebyla to moje první Yamaha, měl jsem FZS 1000 Fazer, jeho nástupce mě nezklamal, pocitově je kompaktnější a sportovnější.

Motorka koupena od FIRMA:Filipenský Tomáš (Jihlava)

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Při první jízdě jsem neměl ten hondoidní pocit, že je mi šitá na tělo, a tenhle pocit jsem neměl ani první týden intenzivního ježdění, ani za měsíc.. Jízdní pozice se nedala nazvat pohodlnou, laboroval s pozicí řídítek, s páčkama, nádrž se mi zdála moc široká, plexi mi házelo všechen hmyz na hledí přilby a celkově na mě motorka působila syrovým dojmem. Ale něco takového jsem chtěl..

Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo má pud sebezáchovy (nepočítám-li Jawu 350, sám jsem začínal na FZS 1000).

Recenze

Chtěl jsem naháče s jednoduchou, léty prověřenou mechanikou, s točivým motorem se slušnou výkonovou rezervou, spojku ovládanou lankem, sekundární převod řetězem, plně stavitelný podvozek, s dobrými brzdami, bez elektronických asistentů, s přehlednými budíky, plechovou nádrží, dvouramennou zadní vidlí, a autorizovaným servisem blízko mého bydliště, časem z těchto požadavků vykrystalizoval FZ1, nakonec praktičnost polokapoty ) zvítězila, další kritérium byla samozřejmě cena, nakonec jsem se místo ojetiny propracoval k nové,modelový ročník 2010, za zvýhodněnou cenu. Právě od tohoto ročníku výrobce poladil vstřikování pro lepší zátah ve středních otáčkách, líbila se mi i barevná kombinace modrá/bílá. Vizuálně na mě motorka působí jako dobře zpracovaná, kvalitní, vypadá, že vydrží věky. Rám, motor, přední vidle, kyvka, nic z toho není ošizeno, plasty nedrnčí, nevržou, barva se nikde neošoupává, neloupe. Motorku evidentně stavěl spíš srdcař než účetní. Jediná laciná věc - páčky a fabrické obutí byla snadno řešitelná - za páčky CNC stavitelné + pneu Pirelli Angel GT + vyměna plexi za vyšší (originál Yamaha), to vše motorce ohromně prospělo, kupodivu žádné obávané turbulence kolem helmy, daleko větší pohoda na tělo, i na ruce míň foukalo, mašina se celkově líp ovládala.Na pohodové tempo stačí motor točit do 6 tisic, s minimem řazení a příjemnou spotřebou, jsou takové oddechové dny v motorkářově životě.
Od sedmi tisíc Fazer letí jak satanášovo koště, v rychlostech nad 200 je krásně stabilní, bez náznaků nejistoty, nervozity podvozku, jezdec nemá pocit, že z motorky ulítne, protože polokapota funguje jak má, což je bonus i ve špatném počasí a za deště. Využívaným koním je pak úměrná i spotřeba. Spotřeba oleje prakticky nulová, výhodou je i servisní interval na kontolu ventilových vůlí po 40 000 km.Do zatáček chce fazer pocitově pevné vedení, ale drží a zatáčí moc pěkně.Předek nastaven pružina na 5 (standart 5,5), tlumení odskoku i komprese na standart. Zadek pružina na 4 (standart 3), tlumení odskoku na 4(standart 6), tahle kombinace se mi na rozjebaných českých silnicích osvědčila nejvíc.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
79dusan
79dusan napsal 13.08.15 v 14:01 9b.

krasna
na SK bude to nastavenie asi rovnake, prave kvoli rovnakemu stavu ciest ako u vas

Více komentářů



TOPlist