renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 650 Classic (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hrnous
Vloženo 2.8.2014
Aktualizováno 29.8.2014
Zobrazeno 3 142x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Satanova pomsta - finále

Vloženo: 28.01.2018, Uskutečněno: 28.01.2018, Zhlédnuto: 17x


Tak se nám ta Satanova pomsta zase o kousek posunula.

Zde jest důkaz pro nevěřící :)


Motor už vrčí, motorka je z 98% hotová. Nakonec to všechno snad nějak dobře dopadne.. Jako nutnost se nakonec ukázalo zakoupení nového karburátoru Bing - původní byl zevnitř sežraný něčím těžo identifikovatelným a majitel jaksi finance neřeší - cena cca 5500,- Novou elektroinstalaci sem tedy dotáhnul do konce, zdárně otestoval. Vyměněný byl také vyhořený regulátor a v podstatě vše elektronické, co padnulo za vlast. Zhruba polovina všech kabelů. Elektroinstalace taktéž upravena podle mého patentu. Regulátor jako vždy oblíbený VAPE R106-2. Co šlo, to skončilo v oblíbených trubkách. Co ne, tak až na pár problematických místech křížení v pásce. Jednotka taktéž šlape jak ďas. Oproti původní je zde několik plusů. Od plné nastavitelnosti čehokoli až po přinejmenším 40x / vypočítáno / větší energi jiskry oproti původnímu zapalování až po vyladěné předstihové mapy, o litr měnší spotřebu a další fígle. No už aby to bylo pryč. :) Zbyla po tom pěkná hromada bordelu. Abych pravdu řekl, tak jsem měl několik nutkání to vzdát ať to skončí v nejližším metalšrotu, ale když z toho bude mít majitel radost... byla to hodně zajmavá výzva.

Za psychickou podporu a asistenci se musí poděkovat drahé polovičce :)

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Deyva (3) napsal 29.01.2018 v 16:56

Paráda... Chtělo by se napsat "krásná práce", ale abych neporušil kopyrajt

hrnous (-3) napsal 29.01.2018 v 10:41

Finální účet se bude probírat ve čtvrtek, kdy se motorka předá a v pátek budu slavit kulatiny :)
Ale nahrubo - jednotka 14000, regulátor 3000, drobný materiál 2000, karburátor 5500 a k tomu cca 36 hodin práce.
Mimochodem originální naprosto primitivní zapalování - jednotkou bych to opravdu nenazýval, které se navíc dneska už nedá sehnat stojí 12 tisíc. Co do toho ještě majitel nasype dál už ani raděj nemyslím - jenom sada zadní brzdy bude stát 7 tisíc, přední pumpa případně sada polovinu, nebo totéž. Totální dodrbanost veškeré plechařiny včetně nádrže, rozbitých kastlíků a všeho.. no.. u majitele - "milionáře" s úchylkou pro Klasiky to chápu..

Slávek-TDM (129) napsal 29.01.2018 v 10:32

Jen tak ze zvrhly zvedavosti, kolik byl nakonec finalni ucet opravy? Tipuju tak 40 tisic a vic...

milan1963 (272) napsal 29.01.2018 v 01:23


Nejnovější záznamy v deníku
  • Satanova pomsta

    Kdybych měl vymýšlet slova pro úvod tohoto článku, asi by to byla směs tak sprostých slov, že by server hostující databázi motorkari.cz raděj spáchal harakiri a dobrovolně vyrazil pojistky až v Temelíně. Postupně mi

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 25.01.2018
    Uskutečněno: 25.01.2018
    Komentářů: 3x
  • Ložiska kola a spol

    Dneska sem vyměnil na pekelném stroji ložiska v zadním kole. V souvislosti s instalací nové pancéřové hadice pro zadní brzdu vyvstala myšlenka pořídit lepší tlakový spínač zadní brzdy a tak když už se člověk hrabe v zadn

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 23.03.2016
    Uskutečněno: 23.03.2016
    Komentářů: 1x
  • Zadní brzdič AJP

    Jak je obecně známo na motorky byly montovány dva druhy zadních brzdičů. Oba pocházely z dílny AJP. První z nich byl originálem z F650, ze které je také motor. Protože se asi nepředpokládá, že by motorka měla brzdit za r

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 27.02.2016
    Uskutečněno: 27.02.2016


TOPlist