Kdybych měl vymýšlet slova pro úvod tohoto článku, asi by to byla směs tak sprostých slov, že by server hostující databázi motorkari.cz raděj spáchal harakiri a dobrovolně vyrazil pojistky až v Temelíně.
Postupně mi lidé vozí 650/660 a já se chvilkama divím, co všechno může Jawa vyprodukovat, nicméně tenti případ je poněkud jiný. Jistý podnikatel z města Z si našel zálibu v 650/660, takže si koupil dobrých 5 kousků Jawy 660, k tomu nejmíň tolik 650tek.. a aby to nebylo málo, tak si přitáhnul jednu ze slovenska. Bývalou autoškolskou, dle slov původního majitele či snad překupníka s chcíplou řídící jednotkou.. To není až takový problém - je to sice balík, nicméně majitel na to má a tak sme se domluvili, že se upraví elektroinstalace klasickým způsobem a rovněž dostane naši jednotku Master Ignition. Doposud by to bylo všecko v pořádku. Jenomže pak dojela motorka fyzicky - no co dojelo to ani neumím popsat - kdyby člověk vzal desetikilové kladivo, proběhnul s ním celou motorku a pak ji ještě zapálil, tak by to bylo málo.
Cokoli co se dalo nějak mechanicky rozbít, pobouchat to tak taky dopadlo.. snad někomu ta motorka vypadnula z letadla minimálně v deseti kilometrech.. Mechanicky je naprosto zdemolovaná, a co hůř - po oddeklování sem zjistil, že motorka hořela - snad bych si troufnul říct, že někdo upravoval amatrsky elektroinstalaci, a on pak vyhořela, a to doslova - klasik má totiž elektroinstalaci zapojenou tak, že jde napětí k akumulátoru napřed do spínací skříňky a posléze až do pojistek a spol - tudíž stačí jedna chyba a motorka začne hořet plamenem a v horším případě to taky vyústí v explozi akumulátoru - což se zde patrně také stalo - 3/4 kabelů jsou vyhořené, spečené dohromady, nádrž zespod opálená od plamene, jednotka regulátor a vše elektronické kaput. V motoru se taktéž nkdo hrabal - na první pohled je vidět, že měl někdo dole hlavu, válec a kdoví co ještě. Nakolik to bude vůbec pojízdné je věc druhá... v každém případě to bude stát majitele balík, že by si za to nakonec koupil pěkného klacíka a ne vrak přejetý lokomotivou.. Tak v tom ležím, drátuju, nadávám. Dneska sem si na to musel koupit kartón Kofoly, tak to snad pomůže ve výdrži se v tom do noci hrabat nejmíň týden a víkend..
Lidičky, zkuste se o ty Klacíky trochu starat, jsou to vzácné kousky, nejsou a nebudou.. takový přístup si opravdu nezaslouží. Dávám to sem spíše jako odstrašující případ, jak to může dopadnout, když se někdo vrtá v elektrické výzbroji něčeho, co obsahuje silný zdroj proudu, jakým je motocyklový akumulátor. Protože dobrá polovina vyhořelých kabelů byla ve vyhořelém stavu obalena kily izolačky a "zapnuta" načež vyhořela znovu a podruhé - definitivně.
A ne, nebudu už nadávat, poslední odstavec jsem raděj smazal :) A vůbec, dělejte si co chcete, ale až vám baterka explodující pod zadkem urve koule, tak si nestěžujte :)
Vlastník | hrnous | |
---|---|---|
Vloženo | 2.8.2014 | |
Aktualizováno | 29.8.2014 | |
Zobrazeno | 3 142x |
Tak to je mazec,dřívější majitel byl odborník na slovo vzatý
no comment
650 jsem měl, taky vyhořely kabely, ale tohle... ta motorka si takový nezájem majitele nezaslouží.