Kdo jednou zkusil jízdu na takovém stroji, považuje vše ostatní za nudu a fádnost. Tak trochu dráždidlo na stařenky... když se pohne páčkou předstihu a přidá plyn ...
Recenze
Zkušenosti: Jezdíme pořád v létě v zimě relativně v pohodě - jednou vylítlé těsnění pod hlavou, skoro laboratorní práce se seřízením karburátorů, už dvakrát roztržená hardy-spojka - už vyřešeno .... jízdy zatím hlavně v terénu, spotřeba 12 ... kompletní výměna zapalování přinesla netušené zvýšení výkonu motoru. Motorka teď jede jako nová - pokud něco nevyjedu, je to jen proto, že se zahrabu, ale motor nechcípne a vrčí pořád dál. Začínám shánět náhon na sajdu ... P.S. i spotřeba trošku klesla - vlezu se do deseti )
Cesty: kde se co děje .... zatím jedna absolvovaná Zlomená poloosa - úspěšně... různé veteran a military akce
Další info: Jedna motorka koupená v Polsku druhá v Čechách, vše rozebráno opraveno, nalakováno, sestaveno ( zhruba 5 měsíců intenzivní práce )... Lak jako Afrikakorps Po vychytání mušek i masařek to jezdí ... a legálně ( máme značku - veteránskou )
Proč to má znaky bmw když je to dněpr ???to opravdu nechápu , daj se sehnat znaky ja chaču biť bmw nic proti dněprům ,uralům , kachnám ,em-véčkám atd ,ale jednou je to ivan tak je to ivan proč to prznit?
Už mám náhon !!!! A je to super - projedem všechno a i další jízda je příjemnější.
Dobrá barva...Někdy, někde na viděnou. Náhon jsem viděl v Chotusicích za 10 tisíc.Jezevec
Mooc hezká motorka...akorát ta spotřeba...trošku věčí... Dněpr se mi taky začíná poslední dobou líbit...
Ahoj. Taky se chystám vytvořit podobnou kamufláž. Někdy někde na viděnou