renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XJ 600 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník medvidek78
Vloženo 31.7.2014
Aktualizováno 10.4.2019
Zobrazeno 1 013x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pohodlná, nezáludná. Výkonu na rozdávání nemá, ale svižně jezdit taky umí. A vzhled? Myslím, že soudruhům z Japonska se podařilo udělet obyčejnou motorku, na kterou je radost se večer přijít podívat do garáže.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600 Bandit: U Xj byl větší předpoklad, že nebyla huntována mladými divočáky, je to hodná motorka na pohodové ježdění.

První dojmy - Hned jak jsem ji viděl, věděl jsem že ji chci. Ta barva je prostě dokonalá. Předchozí majitelé se o ni navíc dobře starali, takže až na pár drobných oděrek byla v opticky velmi dobrém stavu. Co se týká mechanického stavu, prodejce mě upozornil na úkony, které bude nutno udělat (rozvody), i na ty, které již udělal řetěz, apod.). Po projížďce bylo vymalováno. Byla moje.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo nehledá divoký supersport, ale motorku, která ho pohodlně a přiměřeně svižně doveze kamkoliv si bude přát (OK, na Gerlach nevyjede, ale tam je to stejně lepší po svých) a navíc spolehlivě. A s ohledem na proůběh výkonu i jeho velikost je vhodná jako první velká motorka.

Doplňky na motorce - kufr, kapsa na navigaci (nebo třeba mobil)

Recenze

Tak po necelém roce mám najeto (ve spolupráci se sousedem motorkářem - já vím, žena a motorka se prý nepůjčuje, ale v tom druhém případě se rád podělím o radost). Motorka mi přinesla přesně to, co jsem od ní čekal - je pohodlná, nijak extrémně nežere - průměrně kolem 5,5 l, dostat se nad 6 l se mi ještě nepovedlo, pod 5,0 l to ale s velmi lehkou rukou jde, tedy když fouká vítr do zad. Motor má do cca. 6 tis celkem vlažný průběh krouťáku, teprve nad 7 tis táhne pořádně, což si drží asi do 9 tis. Brzdy jsou brzdí spolehlivě, přední se ale hůře dávkuje a vyžaduje poměrně velký stisk - tady je plánována výměna stávajících hadic za pancéřové a samozřejmě lepší destičky.

Mašina se nejlépe cítí na okreskách, nevadí jí ani utaženější zatáčky. Příjemná cestovní rychlost je tak do cca. 120 -130 km/h tachometrových. Ve městě není problém jet plynule bez nějakého cukání při 2500 ot/min. Motorka při mezi 4000-4500 ot/min. poměrně citelně rezonuje, ale jak jsem zjistil, je to běžná vlastnost tohoto typu.

Na cestování, hlavně po vlastech českých, se dá použít docela dobře, zatím tedy nemám za sebou výlety delší než 200 km, ale půjde to. Samozřejmě, že na cestu ve dvou na Gibraltar bych si vybral jiné přibližovadlo.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mr.Petr
Mr.Petr napsal 29.08.14 v 21:06 10b.

pěkný stroj

Více komentářů



TOPlist