renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Honda VTR 1000F Firestorm (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník SWENSON83
Vloženo 29.7.2014
Aktualizováno 25.3.2015
Zobrazeno 1 635x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Přívětivej dvouvál , tipická honda .Krásně se vede , težiště nízko jen brzdy nic moc :)

Více fotografii

Výška jezdce: 203 cm

První dojmy - Po předchozích moto xj 600 div. a xj 900.div jsem se párkrát svezl na něčem sportovnějším kamarád cbr 900 rr , a veděl jsem že to je to co chci . Ale zároveň mně lákal V2. a něco co ještě není tak radikální . Nakonec po úvahách jsem našel tohle pěkné zachovalé a upravené VTR . Láska na první pohled :) Jinak jsem zvažoval "tele" ale pověsti motorky zabiják a kontroverzní jízdní vlastnosti mně odradily . To samé u Ducati 900 .SS tam mně zase "sral" servis a slabej vršek .

Recenze

Je tam dynojet st.2 BMC filtr a karbonové Termignoni . Navíc provedena úprava senzoru škrtících klapek cca 120.koní a 105.nm .
Do přední vidle hustší olej a pár podložek , je to sakra znát jen na zadek přepruženej je třeba dát si pozor . Ale po upravě přední vidle je to nebe a dudy .
Tento rok budu řešit brzdy , tak je jasný že dám pancíře a synter -bremba na předek . Pozměněn převod z 16/41 na 15/43 :D :D Na dvojku do kopce full gas power wheelie no problem a konečně to má trošku zátah .
VTR se nechá povodit po koleni jedna báseň , záleží jak kdo má poladěnej podvozek a o gumákách ani nemluvě :D
Zatím mně dělá jen radost , zvuk je krásnej . Je teda pravda že mně karboňáci vypekli jednou když se propálil , ale co se dá dělat roznejtovat , zkrátit , převatovat vnitřek a složit z5. výsledek "rohlík jako kráva" sound neskutečnej .
Jinak si myslím že VTR zvládne i méně zkušený jezdec , podmínkou je mít mozek na správném místě . Jinak si člověk před vinglem podriftuje dá si držkou o plégo a na výjezdu kouká po neby co kde lítá za ptáky .
Kamrád má seriové VTR a při srovnání na sprintu nemá šanci , určitě hodně dělá převod a pár uprav taky udělalo své .
Jezdil jsem Kámošovu SP1. to je jinej level a svět , nicméně s SP1. si do 5500 vytřu vyloženě prdel a do 220. pojedeme vedle sebe :D Pak mně uletí .Ale "espéčko" má podvozek jinde , a malinko lepší brzdy . Navíc jsem vysokej tak vyšší sedlo je plus.
Jinak SP1. by jsem chtěl pořídit na příští sezonu tak ač nerad asi VTR pujde z domu a to jen do dobrých rukou .
A co se týká spotřeby a pověr že řere i malé děti , tak to je taková polopravda :D
S taškou a zadní gumou kolem pasu do 130. jsem jel za 6,7 . standart 8,5.l palice na dálnici raději neměřeno ale každej dvouvál si 10.ku vezme .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jerseySE
jerseySE napsal 20.04.16 v 08:30 10b.

Se těším na nějakou recenzi Gésixera

SWENSON83
SWENSON83 napsal 03.08.14 v 09:59

RC8 -je porno ...morda a kladivo na čarodějnice

knedlo
knedlo napsal 02.08.14 v 07:34 10b.

pekna potvora skoda ze musi pryc ac je pravda ze me taky laka z ni presedlat RC8

SWENSON83
SWENSON83 napsal 01.08.14 v 11:34

Díky moc jsem potěšen :) Jen nechápu jak to všichni dělají že mají najeto cca . 30 000 :D A´t žije ČR ...POCTIVÁ PRÁCE ...stáčet nehodlám 70 000, motor netknutej .

holandan75
holandan75 napsal 01.08.14 v 10:56

Super čtení Je znát, že to není tvoje první motka a líbí se mi, že dokážeš mladejm říct, že to umí bejt jedovatý, když se s tím neumí...

Více komentářů



TOPlist