PROFIL MOTORKY

Yamaha MT-03 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Ifi_
Vloženo 28.7.2014
Aktualizováno 12.5.2017
Zobrazeno 2 922x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Divoká, neuvěřitelně agilní, ale parádní potvora :)

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650: Musela bych ji seškrtit a MTčko mi holt učarovalo víc.

První dojmy - První jízda? Sevřené půlky po 3 měsících po nehodě, 10 minut, 40km/h, trocha poskakování díky citlivému plynu a zjištění, že to bude opravdu divoška!

Doplňky na motorce - CNC páčky

Recenze

Zatím jsme se ani pořádně neseznámily, před přihlášením putovala do servisu na výměnu oleje, brzdové kapaliny a nové přední pneu :) Do dvou týdnů snad bude vše hotovo a začneme si na sebe zvykat. Na jednoválec jsem zvyklá, ale pravda je, že o 400ccm menší :D







30.3.2015
Tak nám pomalu začíná nová sezóna. Minulou jsme s Mtéčkém začly pozdě, takže jsme stihly najezdit jen 3000 km, ale už můžu trochu hodnotit. No, co říct :) Baví nás to spolu. Jde krásně odspodu - někdy až moc :) Prvních 1000km jsem měla občas strach, že mi ujede zpod zadku, teď si ten pocit už užívám. A je potřeba si dát pozor na zběsilé podřazování, jako jednoválec má motor dost velký brzdný účinnek.
Máme spolu cestovní rychlost 80 - 100km/h, to je na tuhle moto myslím ideální, při vyšších rychlostech holt jako jednoválec trochu víc vibruje, ale nějakou dobu se dá udržet i těch 120 km/h na nutný přesun po dálnici, na dálnice ani není určená, že ano. Tuhle potvůrku konstantní rychlost prostě nebaví, chce neustále přidávat, ubírat a hrát si.
A to její bublání a střílení do výfuků při podřazování mě asi bavit nepřestane :)
Na Vánoce MT dostala nové červené CNC páčky a reflexní červené proužky na ráfky, takže co nevidět oblíkne trochu nový kabát. Minulý víkend dostala nový olej a filtr, dohustily se pneu a na sezónu jsme připravené :)

29.4.2017 jsme se spolu rozloučily, snad bude novému majiteli sloužit stejně dobře jako mně a podaří se mu ji i přes jeji charakter zkrotit ☺

Celkový dojem z Mtčka neni špatný, ale na 100% jsme si nesedly. Což určitě není chyba stroje, jako spíše chyba ve volbě stroje vzhledem k používání a délce tras. Vzhledem k tomu, že jezdila ve dvojici s Kawou ER6N, na které se daly trasy okolo 500km v pohodě zvládnout, na MTčku pohodlné prostě nebyly. Mtčko bych doporučila na trasy do 150km, na blbnuti kolem komina atd. Jakmile jsem začala byt trochu unavená a prestala se trosku soustředit na vsechno, co jednovál vyžaduje (prace s plynem, spojkou, brzdami atd.), jizda prostě komfortní nebyla. Tenhle jednoválec vám nic moc neodpustí - jakmile podradite bez pribrzdeni, blokuje se zadni kolo, jakmile mate moc nizke otacky, tak cuka a skace. Jakmile v zatáčce byť jen o trošičku uberete plyn, motorka na to reaguje okamžitým postavením se, zacukaním a už je problém na světě. Samozrejme reaguje na utazeni plynu temer zastavením, musíte ji držet neustále pod krkem, nemá ráda konstantní rychlost. Což je na krátkych trasách úžasná zábava, ale po 200km už jste vyčerpaní a chcete si užít i trochu uhlazenější jízdy, to s MTčkem moc nejde.

Troufám si říct, že za dva a půl roku ježdení bych na ni mohla napsat menší manuál.. Kdyz jsem se soustředila, měla čistou hlavu, nebyla unavená, šlo nam to na výbornou a jakékoliv chyby jsem téměř vyeliminovala. Což ale naznačuje, že pro úplne začátečníky bych ji nedoporučila, prestože tady na foru ji začátečníkům vřele doporučují, já si to nemyslim. Ona chyby nespolkne, da vám je najevo a někdy ne zrovna vybíravym způsobem. Jako kompenzace se vám ale dostane krásný zatah odspod, střílení do výfuku, charakteristický zvuk, mrstnost a agilita a na krátkych trasách kopa zabavy, jakmile se spolu sžjiete.
A pokud se chcete naučit pořádně pracovat s plynem, spojkou, brzdami a motorku umět opravdu ovládat, jděte do ní. MTčko je v tomhle perfektní škola, donutí vás to všechno se naučit, protože jinak si tu jízdu neužijete.

Co se týče závad a oprav, nemůžu na ni říct ani půl křivého slova. Za celou dobu jsem řesila ryze provozní záležitosti, žádná závada (krome nizkých volnoběžných otáček, což se vyřešilo otočením jednoho šroubu) se u ní neobjevila. Japonská kvalita se prostě pozná.
Byla to má druhá Yamaha a půjdu opět do Yamahy, XJ6 N ctyrvalec bude na ty delsi trasy snad přecejen lepší volba :)





























Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Syle
Syle napsal 13.03.16 v 19:50 10b.

Fešandy obě dvě...

SuumCuique
SuumCuique napsal 14.07.15 v 19:54 10b.

Fešanda

Jarda70
Jarda70 napsal 14.03.15 v 22:13

-

context
context napsal 29.07.14 v 19:35 10b.

krásné mt-čko, tak ať ti taky dlouho slouží a přeji ti nekonečnou porci zábavy a hodně najetých km bez nehod a dlouhou sezonu

-Jandys-
-Jandys- napsal 29.07.14 v 14:19 10b.

V té černé je fakt krásná stejně jako majitelka Přeju hodně zábavy a prvních driftíků v sedle suprového MT

Více komentářů



TOPlist