Chtěl jsem po dlouhé odmlce motorku, která má image na kterou je vždy radost koukat, věděl jsem že to bude HD, minulou sezonu jsem začal pokukovat, chtěl jsem konečně něco pro sebe, sednout a jed vše ostatní hodit za hlavu.
Motorka koupena od FIRMA:Harley-Davidson Ostrava (Moravská - Velmi vstřícní, nechali motorku stát na salonu až do začátku sezony, záloha, platba vše podle dohody. Určitě doporučuji.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Harley Davidson XLH Sportster 1200: Je to takový drobek, už když jsem se jel na něj kouknout na salon tak jsem byl dávno zamilovaný do fxsb
První dojmy - Nizoučká široká a dlouhá ta kombinace chromu a černého lesku, byl jsem nadšený když jsem ji poprvé viděl na vlastní oči, s motorkou jsem se prakticky hned sžil trochu mě zarazil první kruháč hned za salonem, když jsem zadřel stupačkou, pak jsem to už předvídal. Zvuk díky homologaci nic moc, ale to jsem čekal a řeším při první garančce.
Motorku bych doporučil pro - Pro dospělého motorkáře, který si už nemusí nic dokazovat a ví co chce.
Doplňky na motorce - Boční držák SPZ, stupačky, nějaké ty cetky, jsem pro jednoduchost a chci se držet originálu. Příjdou, gripy, laďáky. Uvažuji o sportovnějším sání a powercommanderu, ale to nejdříve příští sezonu ať nedráždím ženu, která má jakž takž pochopení :)
Recenze
Je to HD nějaké ty vibrace, brzdy za které se musí pořádně zatáhnout, ale to je přesně to proč ho mít. Je těžký, ale manipulace je vcelku dobrá díky nízkému těžišti, trochu nejistota při parkování jestli se stojánek pod tíhou nesklopí, ale už jsem byl ujištěn majiteli HD že tam je nějaká zarážka, která zabraní samovolnému sklopení. Je nízký, každá zatáčka skoro broušení stupačkou, originály už jsem dal bokem, nové jsou posazené výš a nemají ty ostruhy, ale stejně občas dřu, do zatáček se musí docela pomáhat skládat díky 240 zadní pneu váze a rozvoru. Doma je určitě na rovných okreskách ideálně 80 - 110Km/h to si opravdu užívám. Uložný prostor žádný takže lékarničku ani nářadí u mě nehledejte, vyřeší snad nějaká decentní brašnička na levou stranu. Garančka mě čeká, dělá se po 1600Km povinná (mám asi 1200), už se nemůžu dočkat, spolu s tím půjdou i laďáky V&H, které jsem měl doma dříve než motorku :) a konečně to bude i slyšet v záruce bylo měněné čidlo ABS na zadním kole (indikace na budíku). Zatím optimální nájezd na vyjížďku byl tak kolem těch 400Km pak už jsem se těšil až vysednu :)
neni nad breakout
parádní stroj
zdar pěkné výfuky jinak co se týče chromových kol není na nich vidět tolik spíny jako na těch černých na rychlomyčce jsou hned čistý čus