Vlastník | XJ900S | |
---|---|---|
Vloženo | 11.7.2014 | |
Aktualizováno | 27.10.2014 | |
Zobrazeno | 4 522x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
Vlastník | XJ900S | |
---|---|---|
Vloženo | 11.7.2014 | |
Aktualizováno | 27.10.2014 | |
Zobrazeno | 4 522x |
krasná motorka ale čekal jsem lepší konec
Ahoj, origo Yamaha hotovka
Ahoj, hezká R1, a ta komba je šitá, nebo koupená hotovka?
krásná motorka,excelentný vzhlad,jak nová vela stastných km
Krasavice, at dlouho slouzi. Ten origo stav je uz skoro vzacnost. Za mě jasná 10!
Fakt super moto ať ti dlouho vydrží.Je to nejlepší mašina co v době karburace udělali.Zdar.
Po dlouhý době pěkná stará R1, málokdo ji už má v origo stavu, většina tu motorku zabije různýma kýčema a rádoby tuning úpravama. Hezký
To aikon1: toš krátké pro moderní motory se 180PS asi jo, ale na 150PS se mi zdají dlouhé až móc . V FZ1 šla dvojka 170, trojka 200. Co bude papat uvidíme, zatím to moc nepapá, ale to jistě přijde Ináč vás s Kartonem zvu 28. 8. do Brna a jsem si jistý, že vám dám na tomto veteránu minimálně 5 vteřin na kolo :D
Takže, kde začít kamaráde... Všichni víme, že tyto 20ti ventily papaly docela olej - ta tvá je v ojedinělém stavu a možná zatím bere nula, nula nic, a proto by jsme s Kartonem ocenili zapůjčení na víkend, abychom tyto hodnoty dostali do normálů. U mě to možná bylo komplet Akrapem, ale nástup, kdy motorka šla plynem na záda byl už okolo 4500-5000ot. a kvalty jsou naopak hodně krátké. Při srovnání s modelem 04-06 téměř o jednu rychlost. Jednička 170, dvojka 225, takže o dlouhých kvaltech nemůže být u modelu 98-01 řeč, co se obecně supersportů týče. Jinak voňavka, skvost a kultovní superbike, který už v roce 98 poslal tehdejší konkurenci knockoutem k zemi. Tak hlavně jí tím směrem neposílej ty!
vítej v klubu a příjmy gratulaci ke krásnému stroji očividně v krásném stavu...
Opravdu fantazie ocenujuhlavne ten seriovej stav. Ne jak ty zbastleniny kterych je tu plno. Palec nahoru