renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník c.j.
Vloženo 29.6.2014
Aktualizováno 29.4.2021
Zobrazeno 2 864x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po třech letech bahnění mi začal trochu chybět asfalt.

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Myslel jsem, že mě už silnice úplně "pustily," VFR750 byla úžásná, po osmi sezonách jsem ale chtěl už zkusit něco jiného a vyměnil ji za GSXR 1000 K1 a ta mě už moc nebavila, nemělo to "náboj." Tak jsem ji po dvou letech prodal. Myslel jsem, že mě to prostě už po 16 ti letech ježdění nebaví. Ale pak jsem po dalších třech letech v inzerci náhodou uviděl SRADa 750 v původním stavu a jak se říká, stará láska nereziví, takže druhý den již SRAD stál v garáži. :) První dojem - posaz na motorce je fakt radikální, strašně mi připomíná RGV 250, prostě je to od začátku navrhováno jako závodní stroj. Jen ty brzdy, ty mohli tedy udělat ostřejší, ty 6-ti pístky jsou tupé jako naší politici. Na okruhy to nemám, takže mi to nijak nevadí, jen je prostě třeba nebát se za páčku přední brzdy zabrat pořádně chlapácky :D

Recenze

SRAD se mi vždy líbil, už při představení v roce 1996 to byla "revoluce" a hned bylo jasné, že tohle bude legenda. Ale tehdy (v mých 17-ti letech) to bylo úplně mimo realitu, ani jsem si nepředstavoval, že bych ji vůbec někdy měl v garáži. Takže rozhodně jsem nečekal, že si ho na stará kolena pořídím. V inzerci jsem úplně náhodou narazil na původní kus, model 1998 - takže první stříkačka, jen drobná kosmetika. Ale žádné sváry na originálních plastech, vše původní, včetně šroubků, žádné ulámané úchyty. Do provozu "až" červen 2000 - prostě nešlo odolat :)

Motoricky jsem čekal možná o trochu více, prostě v 17-ti letech, když měl SRAD premiéru, jsem myslel, že trhá asfalt a žere i malé děti kolem silnice. :) Po litru GSXR to je úplný beránek. Což je jen dobře. Výkon nezáludný, v zatáčce člověk může tahat za plyn a nemít strach, že bez varování utrhne gumu. Když ale chcete jet fakt rychle, tak si to musíte zasloužit, nejde to tak snadno jako na modernějších strojích, v osté zatáčce je třeba fest vysednout, motor se musí točit jako malorážka, což je oproti litru strašně zábavné, protože ten adrenalin mezi 12-14tis otáčkami je nepopsatelný, na tohle litr neměl ani náhodou. A zvuk řvoucího motoru ve 14tis plus nasraný zvuk z náporového sáni je fakt návykový a ježí se z toho chlupy. Motor má ale i velice příjemný necukavý spodek a na pohodovou jízdu jej není nutné točit, prostě mezi 4-6tis ot/min se jde jen kochat. (Což ale vzhledem k celkem radikální jezdecké mozice tak nějak moc nejde :D )

Příjemně mě překvapila spotřeba, ve dvou, stylem aby člověka jízda bavila a ne nudila, spotřeba do 6l/100km.

..no když jsem se s ní sžil a dal otevřený výfuk, tak spotřeba je kolem 7,5l, když ono to má s otevřeným výfukem tak krasný zvuk ve 14tis ot/min :D

11.1.2015 - tímto považuji novou sezónu za zahájenou :D































Aktualizace duben 2021, 60 000km



V podstatě jsem zatím nenapsal nic o údržbě, ani nebylo co. Jen olej, filtr, brzdové desky, gumy, už druhá baterka, dříve se měnil stator alternáru, teď se měnila spojka (neklouzala, ale spínala v okamžiku), měnily se svíčky, udělaly podtlaky sání. Řetězovka je pořád originální. Chvíli po zakoupení jsem dal jiné plexi, teď homologovaný výfuk Scorpion.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Uhličan
Uhličan napsal 04.06.18 v 22:06 10b.

Krasne

Bundes
Bundes napsal 27.10.14 v 14:34 10b.

Krása, včetně fotek

emigrant-
emigrant- napsal 31.07.14 v 11:00

Fajnova motorka. Hlavne na sebe davej bacha. Myslim, ze s tou nohou sis uzil dost a nastesti to dobre dopadlo

_BoB_
_BoB_ napsal 06.07.14 v 11:42

jj Krásné fotky, kultovní záležitosti

DanVTRSP1
DanVTRSP1 napsal 06.07.14 v 10:06 10b.

Parádní fotky

Více komentářů



TOPlist