renocar_duben



PROFIL MOTORKY

V.D.O. Moto Chopper XT 50 King (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník uniperun
Vloženo 26.6.2014
Aktualizováno 6.7.2015
Zobrazeno 2 387x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Popis motorky


Chopper, který vypadá jako moped, nebo moped, který vypadá jako chopper ;)

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Má první motorka, nebo můj první moped, takže první dojmy značně smíšené, nevím kdo vymyslel řazení nohou a spojku na ruku ;) Rychle jsem si zvyk. I v plechovce jsem zvyklý jezdit kochacím tempem takže mě nižší rychlost nevadí. Cesty do 40 km v pohodě, dál to už chce občas zastavit a ulevit sedacímu ústrojí. Zatím mě vždy dovezla do cíle.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je určená pro mladé motorkáře - 15 let... s dobrým technickým zázemím

Doplňky na motorce - Cyklocomputer, abych mohl měřit ujetou vzdálenost po natankování

Recenze

Potřeboval jsem mopeda na dojíždění do zaměstnání, měl jsem v plánu pořídit něco jako Jawa Betka. Pak mi padl do oka inzerát na tuto motorku a za 2 dny jsem si ji vez domů. Většinu neduhú a výhod jsem měl již přečtenou na netu, takže mě nepřekvapila. Kamarád autodoctor - motrkář mi jí otevřel a seřídil, zasvětil do tajů motoalchymie a vysvětlil pár pravidel jak jezdit.
Počítal jsem, že budu na motorce sem tam něco upravovat a toho se mi zatím dostává. ;)
Nejdřív jsem měnil blinkry - zadní, ulomný ještě před prodejem - byla sleva.
SPZtku jsem sundal z oblouku za sedačkou a dal pod zadní světlo.
Pak se mi povedl ulomit úchyt lanka plynu v rukojeti. Byl promazán bovden, abych se s ním nemusel tak prát, rukojeť pořízena kovová - simson.
Žárovky v zadním světle praskaly jak na běžícím páse, třeba i 3 za týden. Objednal jsem LEDkovou a zjistil, že mám špatně zapojenou kostru. Den jsem strávil v drátech, našel závadu a opravil.
Po 3000 km odešly silentbloky pod rozetou. Vzhledem ke kvalitě origo a ceně kvalitnějších jsem se rozhodl chytit rozetu napevno k náboji.
Zatím bylo naplněno mé očekávání, pomalá malá motorka, která mě doveze kam potřebuji za minimální náklady - průměrná spotřeba 2,5 litrů.
Provedeno zvýšení obsahu na 72ccm2. Konečně to trochu jede i s mou váhou.

Po nájezdu 6500 km za minulou sezonu jsem pochopil, že to je moc velkej sezonní nájezd na tento stroj a pořídil velkou viz profil. Než si na ní dcera udělá papíry, ustájil jsem jí u kamaráda, který jí používá na ježdění klem komína. Po výměně řetězky, karbutátoru a kolena se dostala cestovní rychlost z 55 km na 75, z kopce není problém 80

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Aliass
Aliass napsal 01.07.15 v 16:39 6b.

Tak jsem tuhle vejš popsanou převlečenou sekačku za choppera získal na laborování. Trvalé cukání mne pije krev, takže laditelné zapalování zrovna zapojuji. Výměna primárního kolečka ze 14 na 16 zubů, zvažuji ještě zadní rozetu z 38 na 34. Karburátor 20mm kopie Aisin. Třebaže je tam stále ta cukatůra tak už to jede, nad 80km/h sem radši povolil plyn nějak se toho bojím, zvyklý na Africu mám pocit že dřu zadek o asfalt. Jako sranda motořka na ježdění kolem baráku tedy 100 km tam a 100 km zpět je parádička, zvláště s tou rourou místo vejfucku
Ještě je úvaha nad chlazením oleje, když se popojíždí po městě a nestíhá chladit je tužší řazení a chladič by výrazně pomohl.
Pro ty co si to chtěj koupit:
počítejte že budeli to v základu čeká vás nějaké to upgrade, určitě zadní tlumiče, karburátor který v originálu je takříkajíc neseřiditelný, vyhodit originál vzduchový filtr.
pokud chcete jít dál tak to je popsané vejš, 72ccm na zabití bohatě stačí a s ohledem na brzdy opravdu stačí.
Hodnocení je ošidené, ono se to dost dobře nedá s ničím porovnat, já porovnávám Replicu Honda Monkey s touhle sekačkou, je jasné že Monkey by měla hodnotu 10. Takže ta 6ka je hodné slušné, ale po upgrade bych se nebál dát i 8. Víc nelze leda by se vylepšil i brzdy a přední vidle, ale to už můžu jít koupit vopici

Více komentářů



TOPlist