renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CharlesCBR
Vloženo 23.6.2014
Aktualizováno 7.1.2016
Zobrazeno 2 079x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Šitá na míru, perfekt univerzál, co drží krok při palbě s ostrýma šestkama a zároveň na ní jde cestovat bez bolestí :P

Více fotografii

První dojmy - Perfektní! Jelo to jak pi*a (první 6ka po dvacce :D )

Motorku bych doporučil pro - Holkám, začátečníkům

Doplňky na motorce - Gripy, Výfuk RP, K&N filtr, Powercommander + odladění na brzdě (výsledek cca 120 koníků :) ), plexi, racing páčky, držák na topcase + kufr, gipro, pancéřky

Recenze

Fko byla pro mě vždy legendou.
-Perfektní stroj co splní moje cestovatelské choutky, a zároveň obstojí při mladistvém "řádění"
-Najeto spolu máme už nějakých 20 tisíc kilometrů. Za tuto dobu mě několikrát přesvědčila o své vyjímečnosti.
-Vždy dokázala držet krok s ostatníma 6kama - ikdyž ano, při přesednutí na chvilku na ostré RR nebo R6, tak to bylo jak "nebe a dudy" :D ,... ale i tak je Fko pořád stroj se sportovním duchem...
- Když jsme však spolu jeli za den 500 km,... tak jsem sesedl a byl naprosto v klidu bez "zdřevěnělého zadku a "rozlámanosti" :)

Ták.. tohle byly subjektivní pocity :)

Teď trošku objektivnosti

Jak už jsme zmínil (a co i každý ví :D), Honda CBR600F je stroj, co není ani sportovním strojem na trhání rekordu na okruhu, zároveň to není ani "polykač kilometrů". Má od obou těchto typů něco, a dohromady to tvoří skvěle fungující celek.

Průběh výkonu a projev motoru je pro někoho "nudný" pro někoho naopak skvělý.
Žádný výkonový kopanec tu nehledejte. od nějakých 3-4 tisíc otáček stroj prostě jede hezky, a plošným tempem to takhle narůstá až do 14 tisíc otáček. V porovnání s jinýma 4válcovýma 6kama má proto relativně hezký střed a spodek, ale ztrácí lehce ve vršku (vzhledem k charakteru motorky je tento průběh však ideální).

Co se posazu týče: když na to člověk sedne, tak zpočátku má pocit, že sedí na ostré sportovní motorce, když však přesednete z Fka na nějaký RR a podobné, zjistíte, že na Fku sedíte pomalu jak na záchodě :D, nebo na naháči s úzkýma řidítkama. Doplněno je to poměrně pohodlným sedlem. Suma sumárum, posez je pohodlný jak pro jezdce tak pro spolujezdce. Oba nemají přehnaně vysoko stupačky, takže nožky si taky lebedí a stačí občasné protáhnutí :)

Po koupi ZX12R jsem přemýšlel co s ní,... nechtěl jsem ji pouštět do světa... ty emoce k ní jsou obrosvké (první velká motorka, kupa úprav, kupa vzpomínek)... takže jsem se rozhodl si ji ponechat na delší výlety a pro případnou přítelkyni, abych nemusel jezdit na Kawě v tandemu
Takže nakonec zůstává v garáži ... jak budou finance, tak akorát přemýšlím že jí koupím komplet celosvody a možná pár doplňků... jako odměnu za to, co jsme prožili

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
gabri88
gabri88 napsal 22.05.16 v 19:53 10b.

Jé to je hezký číst že i klucí můžou být sentimentální a "neschopní" prodat svou první líbí líbí to se mi líbí

JanaFMX
JanaFMX napsal 05.08.14 v 10:07

Pěkné fotky, super popis:)

Smrči-GSX-F
Smrči-GSX-F napsal 11.07.14 v 09:28 10b.

Pěkný fotky, pěkný "kolínka". 10b

Polas
Polas napsal 26.06.14 v 11:34

Pěkně ji vodíš

Více komentářů



TOPlist