renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Yamaha TDM 850 (1995)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník -Nio-
Vloženo 19.6.2014
Aktualizováno 7.2.2016
Zobrazeno 7 963x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Každej hodnotí takto : Právě hledíte na klon endura, cesťáku a silnice. Nechci takto hodnotit ale bohužel to funguje tak, že na této motorce se prostě člověk rozhodne co chce jezdit, nasadí k tomu ty správné pneumatiky, seřídí podvozek a není problém.

Více fotografii

Výška jezdce: 207 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DR 800 Big: Big je sice Big ale zase až takový terén neplánuju. Zatím máme v plánu s přítulkou poznávat naši krásnou vlast po cestě proto padla volba na motorku určenou více na silnici než do terénu.

První dojmy - Když jsem ji poprvé uviděl na vlastní oči, tak bylo až k neuvěření že jde o 20let starou motorku - ne tím jak je zachovalá ale jejím designem. Po usednutí do sedla mě překvapila pohodlným sedlem, příjemným posedem, a zajímavým zvukem dvou hrců.

Motorku bych doporučil pro - Tuhle motorku by jsem vřele doporučil všem kteří chtějí sedět krásně rovně bez bolavých zad ale přitom mít možnost držet krok s drtiči kolen, mít možnost se po lesní či polní cestě pohodlně přesunout až k rybníku či rozhledně, mít možnost vozit pohodlně přítulku a neposlouchat neustále jak ji bolí záda či jak má málo místa. Konkrétně 3VD by jsem doporučil spíš někomu kdo si umí udělat něco sám protože již má roky a bude třeba na ní zapracovat.

Doplňky na motorce - Vyhřívané hefty, tankbag, boční držáky kufrů, centrální stojan, top case, padák RDmoto, dural šrouby hrdla nádrže, podsvícený voltmetr, vodotěsná zásuvka 12V na řídítkách včetně USB, držák navigace, sedlo upravené přečalouněním aby spolujezdec tolik nesjížděl dopředu, turistický plexi Givi, výfuky DominatoR, kamera sjcam SJ4000, blastry Accerbis, LED blinkry, LED podsvítení budíků



Recenze

Mašina je to vysoká a hodné vážící takže se s ní člověk někdy natahá. Ovšem její výška a váha po rozjezdu zmizí a je to opravdu moc jednoduše ovladatelnej stroj. Miluje kličkování, miluje když jsou na cestě nerovnosti ... když si pohrajete s nastavením tak jasná odezva od podvozku je až moc jasná a můžete jít až na stupačky což je s tak vysokou mašinou fakt extrém. Ovšem není to problém a krásně dokáže sekundovat i o dvacet let novějším kapotovaným mašinám.

Design posuzovat se nedá - Já ho miluju. Je to nevšední, neokoukaný, neprovukující takže proč ne.



Spotřeba oleje:
Přesně dle ostatních majitelů se děje i na mé TDM - 1L oleje na 1000Km. Svíčky čisté, žádný kouř z výfuku - prostě je to její vlastnost. Doporučuji častěji kontrolovat a doplňovat což není vůbec žádný problém.







Spotřeba paliva:
Z 80% jezdím s přítulkou a v žádném případě ji nešetříme - spotřeba co jsem měřil byla po pořízení kolem 6L (ani to moc neřeším a nepočítám proto nemám přesnou hodnotu). Jehla je dle minulého majitele v karburátorech posunuta dole.

Podvozek
Celý si zasloužil přitvrdit, protože minulý majitel jezdil sám dálnici a toužil na panelech a spojích asfaltu po maximálním pohodlí. I při přitvrzení na hard je podvozek stále dostatečně pohodlný.







Pneu
Minulý majitel jezdil silniční Continental Road Attack ovšem rychle se sjel prostředek takže se nedá při rose ani popojet po trávě. Nechápu k čemu na takový stroj silniční pneu. Takže jsem nasadil Mitas E08, mám na tich najetou jednu sezónu a maximální spokojenost.







Závady
Bohužel se poroučel náhon tachometru a regulátor dobíjení ale cenově ani na složitost opravy žádný strašný závady.
S náhonem byl problém takový že minulý majitel nemazal.
S regulátorem to vypadá tak že výrobce toto hrubě zanedbal již při výrobě (hodně TDM má stejný problém a dokonce i opakující se)

Regulátor dobíjení nainstalován čínský (cena kolem 400Kč) a žádný problém (doporučuji) K tomuto každému doporučuji instalaci voltmetru k budíkům aby si řidič mohl zjistit jak na tom baterie je. Abych ušetřil trochu té energie, tak vyřešeno podsvícení přístrojů LED diodami.

Na ochranu páček, rukou a lanek na řídítkách jsem nasadil Accerbis blastry.



Plány na úpravy
Již nyní jsem zapojil na řídítka vypínač a do budoucna toužím o přídavném osvětlení na padací rám.
Je to téměř dokonalá motorka ale dá se z ní udělat dokonalá na které se unaví i dvoumetrový chlap



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wencz
wencz napsal 05.06.16 v 20:24 10b.

Skvěle udělaná, kloubouk dolů!

MaťoZoSlovenská
MaťoZoSlovenská napsal 17.04.16 v 23:11 10b.

Nádherná. Skvelé úpravy. Dík

rebel17
rebel17 napsal 25.08.15 v 10:15 10b.

Pěkný stroj máš. Ať slouží

MirekTDM
MirekTDM napsal 24.08.15 v 23:22 10b.

Krásně jsi ji dal dohromady.

lacerta82
lacerta82 napsal 12.04.15 v 05:57 10b.

Je to super stroj a hlavně Yamaha...něco jsem najezdil na 900 a spokojenost obrovská.ať Vám to s přitulkou jezdí s úsměvem na tváři.

Více komentářů



TOPlist